Jump to content


Photo
- - - - -

Regional Preferent (Ok's de Benavent i Guissona)


  • You cannot start a new topic
  • Please log in to reply
5 replies to this topic

#1 Lleidaok

Lleidaok

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,761 posts
  • 0 topics

Posted 29 January 2007 - 07:25 PM

FC Benavent 1 8) gol d'Alex (mare de Deu quin crack es aquest paio, es veu que va fotre una jugada a la segona part ICREIBLE 8O )

Roda de Barà 0

El Benavent segons el meu pare que va assistir al match, on per cert, exactament eren al partit d'ahir, atenció, un total de 718 persones :o :o sense parar d'animar tota l'estona i on el conjunt delmeu poble va fer un molt bon partit de nou davant un gran rival com el Roda, que a la primera part s'hagues pogut emportar un sac de gols però a la segona part es veu que van apretar de valent i on Ballesteros (super-Ballesteros) va salvar l'empat en una oportunitat molt clara dels visitants.

El Benavent continuem amb el lideratge de la categoria 8) , històricament e inesperadament,però som els líders incontestables del grup 2n de Regional Preferent.
Perque gràcies a la victòria del Guissona sobre l'Horta :D :twisted: ,tenim un coixinet de 8 punts respecte al conjunt barceloní...ji ji ji.

Visca el Benavent....i gràcies Guissona, a veure si amb aquesta victòria us catapulta cap a la permanencia :wink: !!!

P.D:Per cert,he vist a la classificacio de futbolcatalunya.com que el Guissona te 3 punts menys per sanció federativa?? 8O Per que això? 8O

#2 Joker

Joker

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 694 posts
  • 2 topics
  • Ciutat o PoblacióGotham

Posted 29 January 2007 - 07:34 PM

Ja podeu ja, m'han comentat que només el cós tècnic del benavent cobra uns 5 milions de pesetes l'any. Avere si arribeu alluny i aprofiteu ara que podeu :wink:

#3 Lleidaok

Lleidaok

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,761 posts
  • 0 topics

Posted 29 January 2007 - 07:37 PM

Ja podeu ja, m'han comentat que només el cós tècnic del benavent cobra uns 5 milions de pesetes l'any. Avere si arribeu alluny i aprofiteu ara que podeu :wink:


5 milions de pessetes?? 8O Vols dir que no estas equivocat??
Penso que estas totalment equivocat, però bueno....
Som un equip humil, no te'n enfotis si us plau i doneu-nos tot el vostre soport que el necessitem, enlloc de dir aprofitem que ara podem, digues, va, anims i a 1a Catalana.

Visca el Benavent!! :D

#4 TEVENET

TEVENET

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,142 posts
  • 0 topics

Posted 30 January 2007 - 03:17 PM

felicitats benavent continue aixi,any sereu a primera catalana.jo crec que el meu tarrega si no cambiem anirem a regional preferent.

#5 KRLOS

KRLOS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,030 posts
  • 0 topics

Posted 30 January 2007 - 09:39 PM

venga, venga benavent que sou com el chelsea, sense historia ni res i amunt a guanyar titols. FELICITATS pels resultats que esteu obtinin!

#6 IvN

IvN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4,823 posts
  • 0 topics

Posted 31 January 2007 - 04:16 PM

Benavent a primera catalana! i tan que si tenen un equipas




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users