Ir al contenido


Foto
- - - - -

Urbano Ortega


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
15 respuestas en este tema

#1 Sherk

Sherk

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 524 mensajes
  • 3 topics

Escrito 07 septiembre 2006 - 06:48

En el comentari que ha escrit el company Cucurutxu sobre els pitjors jugadors que ha tingut el club... em sembla una aberració el comentari que ha fet del exjugador del Lleida a la temporada de primera, URBANO.

Suposo Cucurutxu que no vas tenir la sort de gaudir en directe d'aquella temporada a primera del any 1993-94

Ho sento per tot el que et vas perdre, entre d'altres coses com jugava l'Urbano i tot el que ens va fer “disfrutar” del futbol.

“Disfrutar” del futbol al camp del Lleida... renoi... quins temps !!!!

Molta paciència als que os moveu per gol nord, jo vaig haver de suportar molts anys de futbol porqueria fins que Martín Esperanza, Jordi Gonzalvo, Mané... em van fer descobrir que el futbol podia ser quelcom mes que el fanatisme que de vegades llegeixo en aquest fòrum .

El diumenge que de veritat veureu futbol al Camp d’Esports tindreu un orgasme tan gran que no farà falta regar la gespa en deu dies.

#2 babunski

babunski

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.217 mensajes
  • 1 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 07 septiembre 2006 - 08:10

Jo crec que Urbano va fer una temporada acceptable, no va ser el millor però va rendir.

I lo millor que va fer va ser el gol al Barça al Camp d'Esports, que va ser l'1-0 orgàsmic per tots. Llàstima després dels gols d'Amor i del penjat de l'Ivan Iglesias que ens van fotre el partit enlaire.

Us enrecordeu de la polèmica que va haver amb TV3 per culpa d'un nene que va sortir plorant perquè havia perdut el LLeida?

Allà va ser on el Lluís Canut va demostrar que és un professional amb una capacitat encefàlica nul·la.

#3 yasu

yasu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.628 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 septiembre 2006 - 08:20

Us enrecordeu de la polèmica que va haver amb TV3 per culpa d'un nene que va sortir plorant perquè havia perdut el LLeida?

Allà va ser on el Lluís Canut va demostrar que és un professional amb una capacitat encefàlica nul·la.


Jo no,ens podries fer memoria?Jo tenia 11 anyets i no m´enrecordo d´aquells detalls de l´any a 1a

#4 babunski

babunski

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.217 mensajes
  • 1 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 07 septiembre 2006 - 08:24

Sí home, i tant...

Al acabar el partit van enfocar un nen (d'uns 12 anys) del LLeida que estava al camp plorant.

L'endemà, en un programa el van entrevistar el LLuís CAnut, el Pere Escobar, el Sergi Barjoan i altra misèria periodística. Li van preguntar que "per què plorava?" i el nen va contestar "perquè li havia sapigut greu que hagués perdut el Lleida"..

I llavors el Canut va fer el gran comentari... "si hauries d'estar content perquè ha guanyat el Barça!" amb la qual cosa el pobre crio es va quedar a quadros i no va voler continuar l'entrevista. Fins i tot el Canut el volia fer parlar amb el Sergi Barjuan però el nen no va voler. I després es van passar el rato fent conya del pobre nen... lamentable!

#5 Cucurutxu

Cucurutxu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.457 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 septiembre 2006 - 11:02

Sherk quantes vegades es va lesionar, cap

Perquè: perqué mai creava cap jugada de perill, l'única cosa que feia era tirar la pilota endarrera, per fer això no cal fitxar cap crack, que els de regional també ho sabem fer!!!

#6 Losoci

Losoci

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 688 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 septiembre 2006 - 11:31

Urbano va fer cosetes, ni molt menys el que esperavem d'ell pero no per dir que era dels pitjors. Encara que tot va a "gustos".

#7 Ique

Ique

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 92 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 septiembre 2006 - 11:48

a mi tampoc es que em dessagrades molt aquella temporada, tot i que tampoc va donar tot el que sesperava dell, xo va esar correcte

#8 toti

toti

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 401 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 septiembre 2006 - 12:25

Sí home, i tant...

Al acabar el partit van enfocar un nen (d'uns 12 anys) del LLeida que estava al camp plorant.

L'endemà, en un programa el van entrevistar el LLuís CAnut, el Pere Escobar, el Sergi Barjoan i altra misèria periodística. Li van preguntar que "per què plorava?" i el nen va contestar "perquè li havia sapigut greu que hagués perdut el Lleida"..

I llavors el Canut va fer el gran comentari... "si hauries d'estar content perquè ha guanyat el Barça!" amb la qual cosa el pobre crio es va quedar a quadros i no va voler continuar l'entrevista. Fins i tot el Canut el volia fer parlar amb el Sergi Barjuan però el nen no va voler. I després es van passar el rato fent conya del pobre nen... lamentable!



:evil: :evil: :evil: :evil: CANUT AL PAREDON!!!!!

#9 yasu

yasu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.628 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 septiembre 2006 - 12:30

Ok,una cosa el Canut no es de Lleida?Es que hem sembla recordar que havia dit algun cop que era d´algun poble de la provincia de Lleida...A lo millor son imaginacions meves.

#10 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 septiembre 2006 - 02:00

Doncs aixo que el Lluis Canut es de l'Espanyol... Jo recordo que al programa del gol a gol van treure la imatge del nen ploran i van dir que intentarien entrevistar-lo, pero l'entrevista no la vaig arribar a veure mai jo. M'agradaria saber que se n'ha fet d'aquell nen, que ara deu tindre uns 12 anys mes!

#11 Avi_Siset

Avi_Siset

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 426 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 septiembre 2006 - 02:22

En el comentari que ha escrit el company Cucurutxu sobre els pitjors jugadors que ha tingut el club... em sembla una aberració el comentari que ha fet del exjugador del Lleida a la temporada de primera, URBANO.

Suposo Cucurutxu que no vas tenir la sort de gaudir en directe d'aquella temporada a primera del any 1993-94

Ho sento per tot el que et vas perdre, entre d'altres coses com jugava l'Urbano i tot el que ens va fer “disfrutar” del futbol.

“Disfrutar” del futbol al camp del Lleida... renoi... quins temps !!!!

Molta paciència als que os moveu per gol nord, jo vaig haver de suportar molts anys de futbol porqueria fins que Martín Esperanza, Jordi Gonzalvo, Mané... em van fer descobrir que el futbol podia ser quelcom mes que el fanatisme que de vegades llegeixo en aquest fòrum .

El diumenge que de veritat veureu futbol al Camp d’Esports tindreu un orgasme tan gran que no farà falta regar la gespa en deu dies.


Company, jo si que recordo perfectament la temporada que el Lleida va estar a Primera, i l'Urbano Ortega sols va jugar a bon nivell 2 o 3 partits (curiosament contra equips molt grans... ho deus recordar...) però no va ser cap estrella ni molt menys. Va estar, com diuen per aqui dalt TANSOLS ACCEPTABLE

#12 Vlaovic

Vlaovic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.311 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 septiembre 2006 - 02:25

M'agradaria saber que se n'ha fet d'aquell nen, que ara deu tindre uns 12 anys mes!


Akell nen es diu Enric i té 23 anys. :twisted:

#13 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 08 septiembre 2006 - 02:33

En el comentari que ha escrit el company Cucurutxu sobre els pitjors jugadors que ha tingut el club... em sembla una aberració el comentari que ha fet del exjugador del Lleida a la temporada de primera, URBANO.

Suposo Cucurutxu que no vas tenir la sort de gaudir en directe d'aquella temporada a primera del any 1993-94

Ho sento per tot el que et vas perdre, entre d'altres coses com jugava l'Urbano i tot el que ens va fer “disfrutar” del futbol.

“Disfrutar” del futbol al camp del Lleida... renoi... quins temps !!!!

Molta paciència als que os moveu per gol nord, jo vaig haver de suportar molts anys de futbol porqueria fins que Martín Esperanza, Jordi Gonzalvo, Mané... em van fer descobrir que el futbol podia ser quelcom mes que el fanatisme que de vegades llegeixo en aquest fòrum .

El diumenge que de veritat veureu futbol al Camp d’Esports tindreu un orgasme tan gran que no farà falta regar la gespa en deu dies.


Company, jo si que recordo perfectament la temporada que el Lleida va estar a Primera, i l'Urbano Ortega sols va jugar a bon nivell 2 o 3 partits (curiosament contra equips molt grans... ho deus recordar...) però no va ser cap estrella ni molt menys. Va estar, com diuen per aqui dalt TANSOLS ACCEPTABLE



Però d'aquí a incloure'l a la llista de pitjors jugadors de la hist`roa del Lleida hi va un tros, n'hi ha uns quants dels que no es pot dir que hagin arribat aun nivell acceptable...


#14 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.273 mensajes
  • 20 topics

Escrito 08 septiembre 2006 - 02:53

dos coses:
Urbano va venir aquí mig putejat ja que no volia venir en un principi i va fer una campanya discreteta encara que va semblar que va fer molt més però era molt fàcil destacar en aquella merda d'equip.
i segon..no se si el Canut era d'ALGUN POBLE de lleida (ho dubto) però recordo un dia després d'un derby contra el puto Figueres que al sortir el van rodejar 4 xuts i li van començar a cridar després es van passar a les "collejes" i quan la cosa anava a més se'l va endur el Duran i Lleida (el de Unió) a la bona taula..quin fart de riure.

#15 MIKICOG

MIKICOG

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.908 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 septiembre 2006 - 04:32

Un jugador fino con clase que vino en la decadencia de su carrera futbolistica.

#16 Avi_Siset

Avi_Siset

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 426 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 septiembre 2006 - 08:38

Ok,una cosa el Canut no es de Lleida?Es que hem sembla recordar que havia dit algun cop que era d´algun poble de la provincia de Lleida...A lo millor son imaginacions meves.


El Canut de Lleida es en Carles Canut, el que ha fet, entre altres mil coses, de pare del polèmic Cartanya. Es de Gerri de la Sal (prop de Sort)

L'altre inútil (perdó per l'expressió tan poc pròpia de l'avi) no pot ser de Lleida de cap manera!




2 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 2 invitados, 0 usuarios anónimos