Ir al contenido


Foto
- - - - -

sergio rodriguezº


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
11 respuestas en este tema

#1 tijo

tijo

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 264 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 agosto 2006 - 07:47

nose si algu de vosaltres ha mirat el partit que feien a partir de les 18:30 per Cuatro on jugava el Cadiz-Villarreal.

Sergio Rodriguez a començat de titular, i per mi ha fet un bon bon partit, i mes contra un villarreal. Aposoto perque sera la gran revelacio de la 2A aquest any amb el Cadiz..M'alegro molt pel sergio..

Ara nomes faltaria que guanyes el madrid avui i dema pugues jugar contra Robinho, Beckam, Cannavaro..jjujujuu com canvien les coses.!!!


FELICITATS!!!!!!!!!!

#2 Cucurutxu

Cucurutxu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.457 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 agosto 2006 - 07:49

nose si algu de vosaltres ha mirat el partit que feien a partir de les 18:30 per Cuatro on jugava el Cadiz-Villarreal.

Sergio Rodriguez a començat de titular, i per mi ha fet un bon bon partit, i mes contra un villarreal. Aposoto perque sera la gran revelacio de la 2A aquest any amb el Cadiz..M'alegro molt pel sergio..

Ara nomes faltaria que guanyes el madrid avui i dema pugues jugar contra Robinho, Beckam, Cannavaro..jjujujuu com canvien les coses.!!!


FELICITATS!!!!!!!!!!




Com ja he dit en un altre post, ha fet un partidás!!!

#3 beep

beep

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 926 mensajes
  • 3 topics

Escrito 18 agosto 2006 - 07:58

Si, jo tambe l'he vist i m'ha agradat

#4 atsinatadiell

atsinatadiell

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 111 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 agosto 2006 - 11:50

Jo també l'he vist i m'ha agradat força com jugaba i l'he vist i s'hen a anat de tres jugados del vilarreal amb una jugada

#5 Vlaovic

Vlaovic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.311 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 agosto 2006 - 01:01

Serà interessant el duel Emerson - Sergio. :twisted:

#6 sktasuna

sktasuna

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.164 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 agosto 2006 - 01:27

El sergio es un jugador que quant milllor sigi el seu equip i quant mes al atac jugin millo per ell, te una gran tecnica l'unic que li falle esque a la seva bora ha de tenir un destructor que sino no fot res, pero lo dit quant mes important sigi l'equip en que jugi i mes al atac jugi millo per ell que podra demostrar la seva qualitat.

#7 Duff_126

Duff_126

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.919 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 agosto 2006 - 01:32

A fet un gran partit , i no mestraña , es molt bon jugador.

#8 atsinatadiell

atsinatadiell

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 111 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 agosto 2006 - 05:10

Jo diria que dintre de dos anys el veurem a 1era amb un dels grans

#9 alturgell

alturgell

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 12 mensajes
  • 0 topics

Escrito 20 agosto 2006 - 02:04

jo no le vist pero segur k ho a fet molt be i espero k torni perque ens habia salvat mes de un cop y a lo millor si el cadiz torna a primera segur k un equip gran el boldra

#10 Losoci

Losoci

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 688 mensajes
  • 0 topics

Escrito 20 agosto 2006 - 08:45

Dons perque collons es va tocar els ous l'any anterior?????? Ell i uns altres més. Potser tenien clar que marxaven i no volien ficar el peu per no lesionar-se...???
:evil: :evil:

Cada cop que ho penso :x :x

#11 tijo

tijo

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 264 mensajes
  • 0 topics

Escrito 20 agosto 2006 - 08:51

No home, no siguis tan malpensat el sergio sempre ho ha donat tot al camp, encara que ho hagi fet mes be o malament pero a ell no se li pot recriminar re de res.

Al cadiz fara una gran temporada perque te el bezares a la vora que es un destructor com cap altre. A vere com li va..

#12 Duff_126

Duff_126

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.919 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 agosto 2006 - 03:09

No home, no siguis tan malpensat el sergio sempre ho ha donat tot al camp, encara que ho hagi fet mes be o malament pero a ell no se li pot recriminar re de res.

Al cadiz fara una gran temporada perque te el bezares a la vora que es un destructor com cap altre. A vere com li va..


Tens tota la rao , no li podem criticar res , amb nosaltres va fer molts bons partits.




1 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 1 invitados, 0 usuarios anónimos