Jump to content


Photo
- - - - -

El Club repartirà 100.000 postals gratuïtes.


  • You cannot start a new topic
  • Please log in to reply
3 replies to this topic

#1 cristian

cristian

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2,479 posts
  • 0 topics

Posted 08 August 2006 - 03:50 PM

La Campanya d’Abonaments 06/07 de la UE Lleida continua avançant amb la distribució de publicitat per tota la ciutat. El Club ha editat 100.000 postals gratuïtes amb la imatge i l’eslògan de la campanya, “Ni el Barça, ni el Madrit, el Lleida. Emociona’t”, que simulen una vinyeta de còmic. En aquesta postal, hi figuren els preus dels abonaments de la temporada i s’explica també l’oportunitat que enguany tenen els joves per fer-se el carnet gratis i pagar només un euro per partit. Aquests targetons es repartiran pels domicilis dels lleidatans i també es podran trobar en botigues, restaurants i locals d’oci, entre altres.
A banda d’aquest format, el Club ha imprès dos cartells de diferents dimensions (un de DIN-A3 i l’altre de 50cmX70cm) per tal de repartir-los també pels establiments esmentats abans i per tanques publicitàries. En total, se’n faran 30.000 dels petits i 50.000 dels grans.

Trobo que es una idea Genial que en penseu?

#2 azidman

azidman

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,930 posts
  • 0 topics

Posted 08 August 2006 - 04:08 PM

Jo els vai trobar a la bústia de casa meva el divendres passat, hem vaig quedar extranyat ja que es a la bordeta i a casa dels meus pares que viuen al centre no n havien ficat.... :roll:
La veritat ho trobo força be, i hem vaig ficar molt content quan la vaig trobar a la bústia acostumat a trobar hi rebuts del banc..... :lol:

#3 cristian

cristian

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2,479 posts
  • 0 topics

Posted 08 August 2006 - 04:35 PM

Per cert a la meva bústia encara no l ´han ficat :cry: :cry: :cry:

#4 Yanou06

Yanou06

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 14 posts
  • 0 topics

Posted 08 August 2006 - 08:50 PM

Avui e anat a ferme socia i n'he vist...estaven alli a l'oficina x si algu o vol agafar...i al diari crec q era al segre tb surt! :)




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users