Jump to content


Photo
- - - - -

Article "Es busca Lider"


  • You cannot start a new topic
  • Please log in to reply
12 replies to this topic

#1 Avi_Siset

Avi_Siset

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 426 posts
  • 0 topics

Posted 06 August 2006 - 11:12 PM

NOU ARTICLE a www.lleidaesport.com


Cada estiu, quan comencen els balls de fitxatges al Lleida, no puc evitar il·lusionar-me amb les noves incorporacions. És per això que, aquesta, és una temporada que m’il·lusiona moltíssim. Evidentment quan es planifica una nova campanya s’ha d’intentar mantenir el que va bé i mirar de reforçar les línies més dèbils. Aquest any, per exemple, s’ha reforçat la porteria, la defensa, la línia de mitjos i la davantera. També hem canviat d’entrenador, reforçat l’estaf tècnic i, fins i tot, hem enfortit la directiva, canviant el president i algun altre directiu… És a dir, que ho hem millorat tot.

Realment ens feia falta un canvi (com ja vaig anunciar al meu darrer article “En cinc anys a primera”) tot i que hem de ser conscients que massa novetats poden ser contraproduents, encara que, analitzant les incorporacions i els jugadors que heretem, penso, amb tota sinceritat i il·lusió, que anem bé. Anem molt bé!

Tot i les bones vibracions, reconec que estaria més tranquil si sabés que entre els vint-i-tants futbolistes de l’equip n’hi ha un que desenvolupa una feina de lideratge, de guia, de germà gran, de patró del barco. Un boss. Una persona que serveixi d’exemple, un tio valent i que no s’amagui, que accepti responsabilitats, que arrisqui. Un crack. Un futbolista que només mirant a la grada i aixecant la mà sigui capaç de fer arrancar els aplaudiments de l’afició. Un paio que inspiri confiança a jugadors, directius i aficionats. Un líder.

Aquí a Lleida, en els anys que porto anant al camp, n’he vist alguns… però el que més m’ha marcat ha estat l’Antoni Palau. El Palau era un home amb màgia i carisma. Era un futbolista entregat a l’equip i als colors. Un home que era tot cor i empenta. Per mi, era un líder. Jo no sóc tan agosarat com aquell grup lleidatà que canta “Que torni el Palau” però jo, el que si demano és que entre tots els jugadors que tenim, i els que han de venir, aparegui un personatge capaç de, simplement, “Tirar del carro”.

Charly Mer


Jo crec que Oscar rubio ha de desenvolupar aquest paper, es un jugador de la casa, el veieu "Lider". A aquesta web, un diu Tevenet, també estaria be...

#2 sktasuna

sktasuna

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,164 posts
  • 0 topics

Posted 06 August 2006 - 11:22 PM

Jo quant l'he llegit aquest mig dia he pensat el mateix que tu el lider que ha de buscar el lleida no es ningu mes que el oscar rubio "el niño" del lleida.

#3 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7,794 posts
  • 0 topics

Posted 06 August 2006 - 11:22 PM

Com a Lleidatà, i com a jugador de la cantera del Lleida, ell té que ser el líder.

#4 Castigador

Castigador

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 934 posts
  • 3 topics

Posted 06 August 2006 - 11:22 PM

molt bon article! si señor!, el oscar rubio jo el vec un bon lider, pero daqui 5 anys...al dia davui el trobo masa jove per ser un bon lider del equip

Espero de tot cor, qe TEVENET, sigui un bon lider al camp, i qe consegueixo lo qe per exemple: Oli va aconseguir am el Cadiz.

exemples anteriors am el lleida tb podria ser: el de fa 2 añs stankovic...qe cuan tocava ell la pilota semblava sempre qe hi habia perill...tb un bon lider crec yo qe va ser BUSQETS!! menrecordare sempre els cantics de BUSI BUSI dsd gol nord, ademes qe jo crec qe un jugador am el seu palmares va fer un gran vestuari aqell any!!

#5 KiMi

KiMi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3,438 posts
  • 2 topics

Posted 06 August 2006 - 11:25 PM

El lider ha de ser Oscar Rubio, esta clar.
La temporada pasada era l'unic ke i ficava ganes.

a de ser el nostre home fort.

#6 Ique

Ique

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 92 posts
  • 0 topics

Posted 06 August 2006 - 11:37 PM

[quote name='Avi_Siset']

Aquí a Lleida, en els anys que porto anant al camp, n’he vist alguns… però el que més m’ha marcat ha estat l’Antoni Palau. El Palau era un home amb màgia i carisma. Era un futbolista entregat a l’equip i als colors. Un home que era tot cor i empenta.

[/quote]

Gran Palau si senyor !! i la feina q esta fent al benavent q ??!! LLastima q no estigui al staff i si q hi hagi estat tans anys el rubio "papa", tb gran jugador xo...
[/quote]

#7 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4,033 posts
  • 0 topics

Posted 07 August 2006 - 12:10 AM

a l'Antoni Palau tambe se li te que reconeixer la gran tasca q va fer mentre era coordinador del futbol base del Lleida on aquest se'n va resentir sent per mi de les millors epoques de la base del Lleida..tot i q al final, com casi sempre, de poc a servit per al primer equip.. Jo com a lider crec que tindria que ser un jugador com Tevenet.. pero aixo encara es aviat pq es important saber el caracter de cada jugador i Oscar, a part de ser molt jove, es de caracter mes aviat timit i reservat..

#8 Gorka

Gorka

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 618 posts
  • 0 topics

Posted 07 August 2006 - 09:03 AM

Si senyor, ha de ser l'Oscar!,però no pas ara. Crec que li falten alguns anyests d'experiència, crec que el Tevenet o l'Unai farien be aquesta funcio.

#9 Avi_Siset

Avi_Siset

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 426 posts
  • 0 topics

Posted 07 August 2006 - 04:30 PM

Si senyor, ha de ser l'Oscar!,però no pas ara. Crec que li falten alguns anyests d'experiència, crec que el Tevenet o l'Unai farien be aquesta funcio.


L'Unai?
El veus lider al vestuari?
Jo li veig molt poca sang

#10 Gorka

Gorka

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 618 posts
  • 0 topics

Posted 07 August 2006 - 06:18 PM

Home, es mes que res per l'experiència i tranquilatat que pot aportar, sobretot en moments dificils com poden ser partits de lligueta d'ascens, partits contra rivals directes... L'Unai sembla un tio amb els nervis de ferro, tranquil. Crec que podria ser un bon lider, mes que jugador i tot!!

#11 lasaosa7

lasaosa7

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 264 posts
  • 0 topics

Posted 07 August 2006 - 07:27 PM

Home, jo diria que l'Unai només és un onso. Pero, tret d'això, només té sang d'orxata. Un paio que ha sigut internacional jugant a Wembley, no pot acabar jugant a 2B amb 28 anys!.
Estic amb tú, avi. L'home indicat és l'Oscar, però està tendre.
Haurem d'esperar que en el transcorre de les jornades anem veient qui agafe el relleu de Txema (al camp no aportave gaire, pero foteie respecte al vestidor).

#12 BiLly_thE_KiD

BiLly_thE_KiD

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 698 posts
  • 0 topics

Posted 07 August 2006 - 10:30 PM

Oscar Rubio enkara és un nen, no el vulgueu kremar pressionant-lo.

#13 vid

vid

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,463 posts
  • 0 topics

Posted 07 August 2006 - 10:52 PM

l'oscar es massa jove i no te suficient caracter de moment .

crec que amb aquest moment el més indicat es Rubén.




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users