Jump to content


Photo
- - - - -

VOLDRIA INFORMACIO RACO URGELLENC DE TARREGA VOLEM TORNA FER


  • You cannot start a new topic
  • Please log in to reply
5 replies to this topic

#1 JOSELEA

JOSELEA

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 26 posts
  • 0 topics

Posted 05 August 2006 - 11:27 PM

M´AGRARIA TORNA HA MONTAR RACO URGELLEC JA QUE VA SER UN REVOLUCIO PEL TARREGA ALS GRAN TEMPS EN PODRIAU DIR QUI EL VAN FORMAR SI TENEN ENCARA ELS TAMBORS HI LES BANDERES GRACIES . SI HA GENT VOL FORMAR PART M´AGRARIA QUE ENVIES MISSATJE JA QUE HU ESTEM INTENTAN GRACIES VISCA TARREGA I VISCA CATALUNYA

#2 rvidal21

rvidal21

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 291 posts
  • 0 topics

Posted 05 August 2006 - 11:33 PM

M´AGRARIA TORNA HA MONTAR RACO URGELLEC JA QUE VA SER UN REVOLUCIO PEL TARREGA ALS GRAN TEMPS EN PODRIAU DIR QUI EL VAN FORMAR SI TENEN ENCARA ELS TAMBORS HI LES BANDERES GRACIES . SI HA GENT VOL FORMAR PART M´AGRARIA QUE ENVIES MISSATJE JA QUE HU ESTEM INTENTAN GRACIES VISCA TARREGA I VISCA CATALUNYA


I que es el Raco urgellenc?

#3 orijazz

orijazz

    Junior Member

  • Usuaris
  • Pip
  • 9 posts
  • 0 topics

Posted 06 August 2006 - 12:26 AM

El Raco Urgellenc es una penya que tenia el Tarrega per els anys 93,94,95,96 mes o menos pero ja fa temps que no se sap res, ere una penya que sempre va apoyar la ue tarrega tant a casa com a fora sempre. Es trobe a faltar el ambient de avans, estem disposats a reclutar gent que vulgui apollar a la ue tarrega tan a casa com alguns partits a fora si es pot a igualada com a molt a prop, el unic problema esque ara mateix no savem res del antics membres de aquesta penya, els anys pasen i ja no es lo mateix, volem recuperar les pancartes y els bombos o es fa de nou, necesitem apoyos i que vinguin aveure el tarrega, ara no savem en quina zona del camp encara pero jo diria que a on estaven avans devant de tribuna a la esquerra del marcador. Qui estigui disposat que digui algo farem tot lo posible perqe aixo vagi be i sobretot aquesta temporada pujem a tercera divisio, i qui sap si daqui dos a 2 b perque no. Avui Tarrega 2-2 Reus un golazo final de falta directa empatan al Reus. Aviat Tarrega - Balaguer trofeu ciutat de Tarrega, esperem respostes adeu!

#4 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2,273 posts
  • 20 topics

Posted 06 August 2006 - 11:13 AM

jo recordo que van venir algun cop pel gol nord a començaments del 90 a animar al Lleida, bona gent..però per refer aquella penya millor els de Tàrrega mateix no? ho dic perque vosaltres coneixereu qui la portava o qui era de Racó...

#5 Avi_Siset

Avi_Siset

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 426 posts
  • 0 topics

Posted 06 August 2006 - 12:30 PM

qui hi ha a la directiva del tàrrega?

#6 orijazz

orijazz

    Junior Member

  • Usuaris
  • Pip
  • 9 posts
  • 0 topics

Posted 06 August 2006 - 05:49 PM

Ara mateix nose qui es a la directiva, estic algo perdut, tampoc se on trobar els antics membres de raco urgellenc, pero el meu amic i jo treballem amb el fill del ex president del Tarrega en la epoca bona que vam guanyar la lliga i apunt de pujar a 2 b, estem intentan convençer a ell tambe a que vingui pero costara. Esperem que el dia del tarrega balaguer sanimi la gent aunque sigui trofeu ciutat de tarrega. tenim que començar a calentar motors per aquesta temporada siguin lleidatans o voltants que vinguin a apoyar el tarrega y que torni a se lo que era un lluitador que volie pujar a 2 b.




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users