Ir al contenido


Foto
- - - - -

Jugueu a futbol??


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
15 respuestas en este tema

#1 pache

pache

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 236 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 agosto 2006 - 02:26

Qui d'aquest foro juga a futbol??
Per saber l'equip, categoria i expectatives que té el vostre equip aquest any..
Jo encara m'estic pensant on jugar...

#2 marcelinho

marcelinho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.005 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 agosto 2006 - 02:28

jo jugo al aem com es pot comprovar al meu avatar
i aquest any estare al juvenil-b del AEM

#3 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 agosto 2006 - 02:44

al Torrefarrera de 1era Regional. En principi l'objectiu es pujar a preferent, pero la cosa aquest any esta mes q complicada ja que als ja candidats a l'ascens de cada any (Cervera,Pobla,Andorra..) s'han d'afegir els 3 descendits aquest any de preferent (Organyà, Mollerussa i Alcarras) pero lo que es preveu que fins a uns 8 equips iniciin la temporada amb l'objectiu de l'ascens... despres, ja es veura que pasara. Aquest any tothom coincideix que sera la lliga mes dura de 1era regional despres de molts anys. Aviam que pasa.. nosaltres l'any pasat amb un equip totalment nou tambe l'objectiu era l'ascens.. i per nadals estavam en descens.. la regional es imprevisible i si no apretes... te follen.. al final 7 partits consecotius guanyant ens van donar aire.. pero deu nido lo q varem patir quan l'objectiu era estar entre els 3 primers.. Aquest any tambe renovacio de plantilla i..... ja veurem que pasa, pq esta clar q s'ha d'anar poc a poc amb aixo del futbol...

#4 qaixal

qaixal

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.320 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 agosto 2006 - 02:48

al Torrefarrera de 1era Regional. En principi l'objectiu es pujar a preferent, pero la cosa aquest any esta mes q complicada ja que als ja candidats a l'ascens de cada any (Cervera,Pobla,Andorra..) s'han d'afegir els 3 descendits aquest any de preferent (Organyà, Mollerussa i Alcarras) pero lo que es preveu que fins a uns 8 equips iniciin la temporada amb l'objectiu de l'ascens... despres, ja es veura que pasara. Aquest any tothom coincideix que sera la lliga mes dura de 1era regional despres de molts anys. Aviam que pasa.. nosaltres l'any pasat amb un equip totalment nou tambe l'objectiu era l'ascens.. i per nadals estavam en descens.. la regional es imprevisible i si no apretes... te follen.. al final 7 partits consecotius guanyant ens van donar aire.. pero deu nido lo q varem patir quan l'objectiu era estar entre els 3 primers.. Aquest any tambe renovacio de plantilla i..... ja veurem que pasa, <font color=red>perque</font> esta clar q s'ha d'anar poc a poc amb aixo del futbol...


pel que he sentit l'alpicat tambe fotra guerra

#5 jose19132

jose19132

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 23 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 agosto 2006 - 02:51

jo juugo al lleida i espero arriba aamb el lleida gran i donar una alegria a tots els aficionats k pateixen pel lleida encara me keden molts anys per aixo

#6 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 agosto 2006 - 03:04

l'Alpicat hem va trucar a principis d'estiu per fitxar-me i hem van dir que el seu objectiu estava quedar entre els 8 primers.. tot i q crec que la seva guerra estara mes mirant cap a baix que cap a d'alt degut al nivell d'aquest any. Me van dir que l'entrenador es un tio que va entrenar al altorrico o alcampell, ara nose.. i no han fitxat re de l'altre mon.. nose, esq aixo es un pur misteri, pq ara et dic aixo.. i despres ves a saber.. pero en principi, no te que ser dels forts, tot i q a mi me van agradar molt l'any pasat.

#7 mixes

mixes

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.527 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 agosto 2006 - 03:07

jo jugo a futbol sala amb els morenos. Vaig estar 3 anys al sicoris juvenil i lany pasat vaig fer el salt als morenos. Semprehe jugat de porter peró aquest any m'he fet jugador perque tinc la munyeca oberta i hem fa mol mal quan rebo un copi perque es tanqui pot passar molt temps. Li vaig dir a l'entrenador de fer de jugador i hem va dir que tecnicament era bo, que sol hem faltava fisic (normal, sent porter no es corre res i a sobre fumo...) i seria apte per l'equip. De fet aquest estiu hem fet un torneig i vaig marcar en el debut jeje

#8 pache

pache

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 236 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 agosto 2006 - 03:17

Ilerlleida aquest any no només a pujat la primera regional de qualitat, sino fixat tb en la segona, equips com: Vilanova de la Barca, Alfarras, Cervia, Aem, mangraners, Corbins, Balafia... I alguna sorpresa, aquest any sera dura tota la regional, fins i tot els de tercera s'ho passaran bé, conec més d'un q esta fent bon equipet!!!

#9 marcelinho

marcelinho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.005 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 agosto 2006 - 03:25

jo jugo a futbol sala amb els morenos. Vaig estar 3 anys al sicoris juvenil i lany pasat vaig fer el salt als morenos. Semprehe jugat de porter peró aquest any m'he fet jugador perque tinc la munyeca oberta i hem fa mol mal quan rebo un copi perque es tanqui pot passar molt temps. Li vaig dir a l'entrenador de fer de jugador i hem va dir que tecnicament era bo, que sol hem faltava fisic (normal, sent porter no es corre res i a sobre fumo...) i seria apte per l'equip. De fet aquest estiu hem fet un torneig i vaig marcar en el debut jeje


quin torneig jo estic jugant al de alpicat

#10 mixes

mixes

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.527 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 agosto 2006 - 03:27

vam fer aquest estiu el torneig de pardinyes i el demangraners.

Natres lany passat estavam a la federacio catalana a la maxima categoria, divisio d'honor pero lo mes segur esque aquest any tornem a la federacio espanyola perque la catalana esta mol mal organitzada i vam tindre molts problemes. Segurament estarem a provincial o a territorial.

#11 Avi_Siset

Avi_Siset

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 426 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 agosto 2006 - 04:01

Jo jugo amb els veterans de la UE Lleida, però hi vaig molt poc. Això no vol dir que hagi jugat mai al Lleida, tansols que soc soci d'aquesta Agrupació, i de tan en quan toca patxanga

#12 david230

david230

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 469 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 agosto 2006 - 04:14

akest any passat e jugat la preferent cadet a l'AEM i akest k ve jugare al juvenil

#13 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 agosto 2006 - 04:44

Pache, aixo es precisament per l'abisme dekips descendits a 1ere regional i q a sobre l'Andorra no va aconseguir el play off d'ascens, si no vaig errat, fins a 5 equips van caure a la 2na regional per descensos directes o compensats. Jo esq de 3era i 2na en se ben b poc...no hi e jugat mai, sols e vist partits de 3era q es on juga un amic meu... i bueno, es molt diferent a la 1era. No se quin es el nivell de Magraners per exemple.. conec Alfarras Cervia i Vilanova.. i bueno.. Alfarras ja no es ni un quart del que era desde q van deixar de pagar. Ara sols juga gent del poble i temporers.. i aixi els hi va anar.. un equip mediocre i indisciplinat, akest any no se com ho faran. el Vilanova es un equip de un nivell molt baix, pero el seu camp es un fortí, jugar alli es un agobio amb la gent que tenen. Cervia akest any de lo mes fluix q me trobat mai jugant a futbol juntament amb Alfarras, nose si faran renovacio o q pq la plantilla d'aquest any era molt mes fluixa que la de l'any anterior. qui si que pot donar guerra de la bona es l'Almenar, de tots els descendits l'unic que realment crec jo que es equip de 1era regional, pero amb lo apretada que estava la lliga, qualsevol podia caure en perdre un parell de partits clau. tambe hi ha Bellpuig, on sols era un jugador, el Pros, la resta mediocre. Aquest any no se si segueix a Bellpuig o senva, ja que el volia el tarrega. Aixi q puguin donar algo de guerra per la 2na regional tambe hi ha Agramunt, que va estar fa 2 anys a 1era.. i nose si algun mes.. al Corbins li han martxat bastants jugadors importants.

#14 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 03 agosto 2006 - 06:18

jo jugo al aem com es pot comprovar al meu avatar
i aquest any estare al juvenil-b del AEM


i la estanquera que hi ha darrere que? m'heu fallat marcel cagondenaaaa mira ke no andurte una senyera...

#15 marcelinho

marcelinho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.005 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 agosto 2006 - 06:20

jo jugo al aem com es pot comprovar al meu avatar
i aquest any estare al juvenil-b del AEM


i la estanquera que hi ha darrere que? m'heu fallat marcel cagondenaaaa mira <font color=red>que</font> no andurte una senyera...


ami no me faltis el respecte la k meva estalada esta present a la foto lo que no es veu perque la portaba al coll :wink: :wink: :wink: :wink:

#16 pache

pache

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 236 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 agosto 2006 - 06:57

Hi hagi PAU....




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos