CD Logroñés 4 - Universidad de Zaragoza 0
SD Noja 1- UD Barbastro 2
Mallorca B 1 -Orihuela 2
Eldense 1- Girona 0
Vilanova 1- Valencia B 0
EspanyolB 3- VillarealB 1
Sense saber la definitiva composicio dels grups ens interessaria jugar amb
Barbastro,Vilanova, EspanyolB i potser el Girona ???
La definitiva composició dels grups dependrá dels resultats dels play-offs,
tant d´ascens a segona B, com d´ascens a segona A.
Resulata anada per pujar a 2ªB.
Started By
Munguit
, jun 19 2006 10:57
4 respuestas en este tema
Escrito 19 junio 2006 - 10:57
Escrito 19 junio 2006 - 11:01
Aquests quatre que has dit estarrien bé, són desplaçaments bastant propers. A veure si l'any que ve s'aprofita la poca distància i hi ha aficionats del Lleida a la majoria de partits fora de casa.
Escrito 19 junio 2006 - 12:54
Sobre tot jo no vui cap filial, perque desvirtuen la competició ja que poques vegades juguen amb els millors, quen pujen al primer equip, peo toca un.
Barbastro, Vilanova, Espanyol B i Eldense son els que jo desitjo ja que el Girona si puja fará un equip potent i sera un rival dur. Als altres, a priori, son molt més fàcils.
Barbastro, Vilanova, Espanyol B i Eldense son els que jo desitjo ja que el Girona si puja fará un equip potent i sera un rival dur. Als altres, a priori, son molt més fàcils.
Escrito 24 junio 2006 - 07:47
ESPANYOL B: NOU RIVAL DEL LLEIDA PER L'ANY QUE VE
Acava d'empatar a 1 a Vila-Real i ja es nou equip de Segona B.
L'any que ve cap a St Adria del Besos.
per cert, l'any de l'ascens, vaig estar allà, que varem guanyar 2-4 amb aquell agonic gol de Crusat al final del partit, a falta de 2 partits per acavar la lliga regular.
Ja tenim un altre desplaçament proper.
Acava d'empatar a 1 a Vila-Real i ja es nou equip de Segona B.
L'any que ve cap a St Adria del Besos.
per cert, l'any de l'ascens, vaig estar allà, que varem guanyar 2-4 amb aquell agonic gol de Crusat al final del partit, a falta de 2 partits per acavar la lliga regular.
Ja tenim un altre desplaçament proper.
Escrito 24 junio 2006 - 08:25
El Vilanova no sera rival nostre l'any que ve. Ha perdut 2-0 a Paterna i per tant, el VALENCIA B tornarà a ser rival nostre l'any que ve.
Es curios com estan retornant els equips que van jugar contra nosaltres fa 2 anys a segona b i que actualment estaven a 3 divisio: Espanyol B i Valencia B.
Ara nomes falta que puji demà el Girona i tindriem a un altre rival de la temporada 2003-2004...
Per cert, aquella temporada varem guanyar 0 a 1 a Paterna...
Es curios com estan retornant els equips que van jugar contra nosaltres fa 2 anys a segona b i que actualment estaven a 3 divisio: Espanyol B i Valencia B.
Ara nomes falta que puji demà el Girona i tindriem a un altre rival de la temporada 2003-2004...
Per cert, aquella temporada varem guanyar 0 a 1 a Paterna...
1 usuario(s) estan leyendo este tema
0 miembros, 1 invitados, 0 usuarios anónimos