Jump to content


Photo
- - - - -

Futbol sala provincial


  • You cannot start a new topic
  • Please log in to reply
80 replies to this topic

#41 gat1

gat1

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 83 posts
  • 0 topics

Posted 17 February 2006 - 07:49 PM

el macia amb lo gros k esta es impressionant com aprofita les seves virtuts es un gran golejador(el millor k te es k si es gira ja ets pell).
Al centro era la estrella ara esta a borges ara be hi ha un handicap que mai baixa i l'ekip ha d defensar amb 3 tios de pista sempre

#42 gat1

gat1

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 83 posts
  • 0 topics

Posted 17 February 2006 - 07:51 PM

vaig estar a punt de fitxar pel Sicoris pero al final no va poder ser i aqui Pardinyes estic de puta mare

Al porter del torres: si k et conec pkfaig d'arbitre a la lliga escolar i de debo no em sembles un mal porter, lo k passa es k tenies un ekip molt dolent

#43 mixes

mixes

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,527 posts
  • 0 topics

Posted 17 February 2006 - 07:57 PM

vaig estar a punt de fitxar pel Sicoris pero al final no va poder ser i aqui Pardinyes estic de **** mare


kuan va ser aixo??

#44 gat1

gat1

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 83 posts
  • 0 topics

Posted 17 February 2006 - 08:00 PM

va ser l'any passat, per alla el mes d'abril maig vaig nar alguns dies a entrenar amb l'asisa
i alli vaig coneixer bastanta gent (Rufo,Joan,Casanoves,Alex,LloBET)
Pero per a mi k el rexach no va voler pk preferia kedarse amb un porter de la cantera abans k a mi

#45 pixtic

pixtic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4,306 posts
  • 4 topics

Posted 18 February 2006 - 01:17 PM

jo segueixo al f.s. almatret, l'equip del meu poble.

que per cert, si se'm permet fer propaganda, a l'estiu fan unes 24h. molt guapes.

#46 EFAC_Hooligans

EFAC_Hooligans

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 554 posts
  • 3 topics

Posted 18 February 2006 - 01:23 PM

jo alguna vegada e nat a veure el Almagrafic-Font, abans eren molt mes bons que ara xo es lo que hi ha xD

#47 mixes

mixes

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,527 posts
  • 0 topics

Posted 18 February 2006 - 04:05 PM

va ser l'any passat, per alla el mes d'abril maig vaig nar alguns dies a entrenar amb l'asisa
i alli vaig coneixer bastanta gent (Rufo,Joan,Casanoves,Alex,LloBET)
Pero per a mi k el rexach no va voler pk preferia kedarse amb un porter de la cantera abans k a mi


amb el joan es amb el ke mes mi portava, el casanovas es un porreta acabat jaja, l'alex i el llobet juguen amb mi a moreno's jeje

#48 La veu de torres

La veu de torres

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,720 posts
  • 11 topics

Posted 18 February 2006 - 06:07 PM

jo alguna vegada e nat a veure el Almagrafic-Font, abans eren molt mes bons que ara <font color=red>pero</font> es lo que hi ha xD


Ondia! m'en recordo que fa 4 anys (quan vam ascendir de categoria juntament amb el font almagràfic) lo partit Torres - Almagràfic ere un derbi, je je.

A Almacelles ereau 2 o 3 equips no? vull de dir categoria provincial?

#49 Piparata

Piparata

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2,423 posts
  • 0 topics

Posted 18 February 2006 - 09:52 PM

Collons amb los porters-entrenadors! L' any passat el porter del Balaguer era l' entrenador del Dominiques FUTBOL SALA!

#50 OL

OL

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 32 posts
  • 0 topics

Posted 22 February 2006 - 02:14 PM

JO HI JUGO AL CASA EXTREMADURA DE LA PRIMERA PROVINCIAL, JUNTAMENT AMB EL VINAIXA I EL BORGES.

EL RUFO I EL MANEL PASTOR SON ELS MEUS AMICS...

JEJEJE


Bones!!
Aviat tornarem a jugar (sok el porter de vinaixa) deixem algun missatge per aki. No se si vas veure el meu missatge ke et vaig enviar. Et deia que crec que la marxa d'aquell jugador vostre al Borges (aquell tan grossot) us ha afectat massa ja que el que té de gros ho té d'habil!!! a vere si us salveu, a nosaltres ens anira ben just!! dews!!

#51 OL

OL

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 32 posts
  • 0 topics

Posted 22 February 2006 - 02:15 PM

jo segueixo al f.s. almatret, l'equip del meu poble.

que per cert, si se'm permet fer propaganda, a l'estiu fan unes 24h. molt guapes.


Bones xik!!! sok de vinaixa!!! mas de donar mes informacio sobre el de les 24 hores de almatret ke anguany potser ens animem!! una salutació i salveuvos ke us segueixo!! jejeeje!! dews!!!

#52 OL

OL

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 32 posts
  • 0 topics

Posted 22 February 2006 - 02:23 PM

el macia amb lo gros k esta es impressionant com aprofita les seves virtuts es un gran golejador(el millor k te es k si es gira ja ets pell).
Al centro era la estrella ara esta a borges ara be hi ha un handicap que mai baixa i l'ekip ha d defensar amb 3 tios de pista sempre


ajajajaja!! vaig fer un partidas gat??? be, encara em vaig defensar, pero va ser un partit ke defensivament feiem aigua!! aviat tornarem a jugar, espero tenir mes sort!! ets un bon porter, alli ho vas demosatrar ja que tot i el narcador podieu haber perdut. A la mitja part anavem 2 a 0 i 2 o 3 golets tels haviem pogut fer. Ens veiem a la tornada a vinaixa, un saludo. per cert, deus ser juvenil encara, no?

#53 pixtic

pixtic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4,306 posts
  • 4 topics

Posted 24 February 2006 - 10:31 AM

jo segueixo al f.s. almatret, l'equip del meu poble.

que per cert, si se'm permet fer propaganda, a l'estiu fan unes 24h. molt guapes.


Bones xik!!! sok de vinaixa!!! mas de donar mes informacio sobre el de les 24 hores de almatret <font color=red>que</font> anguany potser ens animem!! una salutació i salveuvos <font color=red>que</font> us segueixo!! jejeeje!! dews!!!

pos ja em ficare en contacte amb algun dels organitzadors i ja et dire algo.

aixi m'agrada que us animeu!!

PD: per cert, que son molt conegudes les nostres 24h.??

#54 EFAC_Hooligans

EFAC_Hooligans

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 554 posts
  • 3 topics

Posted 24 February 2006 - 04:24 PM

A Almacelles i avie 3 ekips d futbol sala; l'Almagrafic, l'Almacelles F.S i penya els Palomekes. Ara em penso k sol keden els 2 primers. Abans l'almacelles F.S. feia riure... navam alla x veurels jugar i mira kom la liaven xD ara potse tenen millor ekip k l'almagrafic..xD

#55 OL

OL

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 32 posts
  • 0 topics

Posted 24 February 2006 - 06:48 PM

jo segueixo al f.s. almatret, l'equip del meu poble.

que per cert, si se'm permet fer propaganda, a l'estiu fan unes 24h. molt guapes.


Bones xik!!! sok de vinaixa!!! mas de donar mes informacio sobre el de les 24 hores de almatret <font color=red>que</font> anguany potser ens animem!! una salutació i salveuvos <font color=red>que</font> us segueixo!! jejeeje!! dews!!!

pos ja em ficare en contacte amb algun dels organitzadors i ja et dire algo.

aixi m'agrada que us animeu!!

PD: per cert, que son molt conegudes les nostres 24h.??



Jo me'n vaig adonar l'any passat ja que sortien anunciades al som garrigues, però tampoc teniem intenció de apuntar-nos-hi. No t'ho podria dir si son conegudes, pero crec que no massa ja que de juneda, borges i pobles aixins crec que no hi va massa gent o fins hi tot ningú. Un salutació, adeus!!

#56 pixtic

pixtic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4,306 posts
  • 4 topics

Posted 17 March 2006 - 06:27 PM

jo segueixo al f.s. almatret, l'equip del meu poble.

que per cert, si se'm permet fer propaganda, a l'estiu fan unes 24h. molt guapes.


Bones xik!!! sok de vinaixa!!! mas de donar mes informacio sobre el de les 24 hores de almatret <font color=red>que</font> anguany potser ens animem!! una salutació i salveuvos <font color=red>que</font> us segueixo!! jejeeje!! dews!!!

pos ja em ficare en contacte amb algun dels organitzadors i ja et dire algo.

aixi m'agrada que us animeu!!

PD: per cert, que son molt conegudes les nostres 24h.??



Jo me'n vaig adonar l'any passat ja que sortien anunciades al som garrigues, però tampoc teniem intenció de apuntar-nos-hi. No t'ho podria dir si son conegudes, pero crec que no massa ja que de juneda, borges i pobles aixins crec que no hi va massa gent o fins hi tot ningú. Un salutació, adeus!!

acostumen a venir equips del segria sud, lleida, nord de tarragona, algun de la franja i tambe n'han vingut de barcelona i de la costa...

#57 jmartin

jmartin

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 25 posts
  • 0 topics

Posted 27 March 2006 - 11:21 PM

HOLA PORTER DEL VINAIXA... HA ARRIBAT L'HORA D'ENFRENTARNOS, AQUEST DISSABTE, ENS JUGUEM MOLT, HO SAPS....

VE NOSALTRES VENIM DE GUANYAR AL OVERPARD 0-2.

SALUDOS

#58 OL

OL

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 32 posts
  • 0 topics

Posted 28 March 2006 - 02:08 PM

HOLA PORTER DEL VINAIXA... HA ARRIBAT L'HORA D'ENFRENTARNOS, AQUEST DISSABTE, ENS JUGUEM MOLT, HO SAPS....

VE NOSALTRES VENIM DE GUANYAR AL OVERPARD 0-2.

SALUDOS


Si, aquest dissabte tenim un partit molt complicat els dos equips. Vaig veure que vau guanyar a l'orvepard (la veritat que un equip dificil de batre) i que ara esteu en bona forma. Ens hi juguem molt els dos, espero que tinguem sort. Nosatres doncs venim de perdre contra el palomeque, un partit molt dur però amb un molt bon futbol sala. Sort per dissabte, ja te saludare "capi"

#59 jmartin

jmartin

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 25 posts
  • 0 topics

Posted 30 March 2006 - 08:13 PM

SEMPE JUGUES TU DE PORTER??? EN TENIU UN ALTRE?? ETS EL CAPITA?

BE QUE TINGUEU SORT... A VEURE COM ANIRA, COM CREC QUE AQUEST ANY BAIXEN 5 EQUIPS ES XUNGO AIXO.

JA ENS SALUDAREM...

FINS DISSABTE.

CHAO ORIOL

#60 Arnau10

Arnau10

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 392 posts
  • 0 topics

Posted 30 March 2006 - 10:23 PM

Oriol gran porter xo a les 24h de l'IES ten fotre un sac de golets i pasarem ronda!




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users