Jump to content

Photo
- - - - -

cultural 0 - ponferradina 1

• You cannot start a new topic
  • Please log in to reply
24 replies to this topic

#1 nononano

nononano

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 614 posts
  • 0 topics

Posted 23 January 2006 - 07:21 PM

ole ahi!!!

#2 juanma369

juanma369

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 2,840 posts
  • 0 topics

Posted 23 January 2006 - 07:26 PM

:? Que pase amb aixo ara?

#3 vid

vid

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,463 posts
  • 0 topics

Posted 23 January 2006 - 08:17 PM

doncs a mi m'agradaria que pujesin per tornar a reviure els partits del play-off i torna'ls a guanyar.

#4 pikacho

pikacho

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,912 posts
  • 0 topics

Posted 23 January 2006 - 08:58 PM

www.sdponferradina.com i www.bierzotv.net per veure el video del partit 8) 8) 8) 8) 8)

#5 xinxi01

xinxi01

Veterà del forum.

• Moderadors
  • 6,840 posts
  • 3 topics

Posted 23 January 2006 - 08:59 PM

que els donguin pel cul jjaajaja FORZA PONFE OE!!!

#6 Fondarella973

Fondarella973

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,155 posts
  • 0 topics

Posted 23 January 2006 - 09:00 PM

pos a mi no magradaría que puguesin, això mai de la vida.
Però crec que akest tema pot ser borrat, ja que ki vulgui veure k fa la cultural, k o miri al diari, ja que aki hi ha molta gent k no l'importa el k fa.

#7 Tomoyo_Lleida

Tomoyo_Lleida

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 322 posts
  • 0 topics

Posted 23 January 2006 - 09:00 PM

FORZA PONFE!

#8 BalaFiero

BalaFiero

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 2,062 posts
  • 1 topics

Posted 23 January 2006 - 09:57 PM

Està a la secció de Forum de Segona B. No hi veig cap motiu per a borrar aquest tema.

PD: :lol: :lol: :lol: :lol:

#9 Tomoyo_Lleida

Tomoyo_Lleida

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 322 posts
  • 0 topics

Posted 23 January 2006 - 10:05 PM

Està a la secció de Forum de Segona B. No hi veig cap motiu per a borrar aquest tema.

PD: :lol: :lol: :lol: :lol:

completament d'acord

#10 Duff_126

Duff_126

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 3,919 posts
  • 0 topics

Posted 23 January 2006 - 10:19 PM

OLEEEEE!!!! VISCA LA PONFE!!!!!!!!!!!

#11 sober

sober

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 588 posts
  • 0 topics

Posted 23 January 2006 - 10:23 PM

:D :D :D :D :D :D :D :D

#12 cristian_15

cristian_15

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,022 posts
  • 0 topics

Posted 23 January 2006 - 11:44 PM

visca la ponferradina i el lleida

#13 mixes

mixes

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,527 posts
  • 0 topics

Posted 24 January 2006 - 12:44 AM

con la "A", un saludo:

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA TOMAR POR CULOOOOOOO!!!!!!!!!!!!

#14 leza9

leza9

Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 49 posts
  • 0 topics

Posted 24 January 2006 - 04:56 PM

Forza ponfe!!!

#15 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 4 topics

Posted 24 January 2006 - 06:36 PM

:evil: :evil: Altre cop amb lo mateix?????grrrrrrrrrrrrrrrr :x :x
Doncs jo tambe prefereixo que pujin perque aixi tornarem a reviure un duel la mar de maco i vivrant, i que voleu que us digui tot i que tambe em caiguin malament, els prefereixo amb ells que no els merdosos i asquerosos de Tarragona :lol: 8) 8) , la veritat......
I Ponfe aquest???Pfffffff mare meva com esta el pati, pero si fins i tot el Balaguer guanyaria a aquesta banda!!!XDDDDD
NONONANO, xato, mira que em cau be perque tens un avatar adequat i cullunut, perfecte diria jo, pero aqui noi has pixat fora de test!!
VISCA EL LLEIDAAAA!!!!!!!! :wink: :wink:

#16 pixtic

pixtic

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 4,306 posts
  • 0 topics

Posted 24 January 2006 - 06:39 PM

la veritat es que me'n alegro molt d'aquest resultat, ja que no vam tenir massa bones relacions amb els lleonesos l'any de l'ascens i a mes aquest han passat per aqui al foro gent de ponferrada em van caure de p.m. i em van fer agafar una gran simpatia per aquest club.

#17 Duff_126

Duff_126

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 3,919 posts
  • 3 topics

Posted 25 January 2006 - 12:01 AM

:evil: :evil: Altre cop amb lo mateix?????grrrrrrrrrrrrrrrr :x :x
Doncs jo tambe prefereixo que pujin perque aixi tornarem a reviure un duel la mar de maco i vivrant, i que voleu que us digui tot i que tambe em caiguin malament, els prefereixo amb ells que no els merdosos i asquerosos de Tarragona :lol: 8) 8) , la veritat......
I Ponfe aquest???Pfffffff mare meva com esta el pati, pero si fins i tot el Balaguer guanyaria a aquesta banda!!!XDDDDD
NONONANO, xato, mira que em cau be perque tens un avatar adequat i cullunut, perfecte diria jo, pero aqui noi has pixat fora de test!!
VISCA EL LLEIDAAAA!!!!!!!! :wink: :wink:

Tu si que pixes fora de test , no veus que el tema esta a segona b? doncs es parla de tot i mes de segona b , per lo tant esta al seu lloc. FORZA PONFE!!!!!!!

#18 xinxi01

xinxi01

Veterà del forum.

• Moderadors
  • 6,840 posts
  • 1 topics

Posted 25 January 2006 - 12:08 AM

jimmy no pixos mes fora de test que encara acabaras de inundar el pis. aquest post esta al puesto, es com si jo al Off-Topic (Altres Temes) vull posar un post que parli sobre el preu que tenen les putes de la carretera, ningu podria dir ke aquest post esta fora de puesto, xq si cada post esta al seu foro corresponent no es pot dir res, simplement si no t'agrada del que es parla no miris i contesta onaltra cosa, jo kuan veig un post ke no m'interesa, mel miro pel damunt i no contesto, no es pas tan complicat.

Apa, Salut i Força Lleida!!

#19 Guest__*

Guest__*
  • Anónims

Posted 25 January 2006 - 07:33 PM

El que us passa es que sempre que es parla de la SEgona B, parleu del mateix equip o millor dit en contra d'aquest equip, el qual no entenc tanta obsessió la veritat, peque qui esta a Segona A, ells o nosaltres???Nosaltres oi???Doncs ja esta, oblidem el tema i ja esta, ells a lo seu i nosaltres a lo nostre. I que voleu que us digui, i algu tambe ho ha dit, jo tambe vull que pujin per reviure bons duels amb ells, i una altra cosa i ho he dit tambe, prefereixo amb ells, i no es que em caiguin gaire bé, que no amb llefiscosos que tenim d'acompanyants de viatge a Segona A català, la veritat, els que haurien d'estar a Segona B, son ells i no la Cultural. :twisted: :twisted:
VISCA EL LLEIDAAAA I VISCA LA TERRA FERMA!!!!! :wink:

#20 BalaFiero

BalaFiero

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 2,062 posts

Posted 25 January 2006 - 10:51 PM

El que us passa es que sempre que es parla de la SEgona B, parleu del mateix equip o millor dit en contra d'aquest equip, el qual no entenc tanta obsessió la veritat, peque qui esta a Segona A, ells o nosaltres???Nosaltres oi???Doncs ja esta, oblidem el tema i ja esta, ells a lo seu i nosaltres a lo nostre. I que voleu que us digui, i algu tambe ho ha dit, jo tambe vull que pujin per reviure bons duels amb ells, i una altra cosa i ho he dit tambe, prefereixo amb ells, i no es que em caiguin gaire bé, que no amb llefiscosos que tenim d'acompanyants de viatge a Segona A català, la veritat, els que haurien d'estar a Segona B, son ells i no la Cultural. :twisted: :twisted:
VISCA EL LLEIDAAAA I VISCA LA TERRA FERMA!!!!! :wink:

Quina obsessió? Contabilitza els posts que parlen del lleida i quants de la cultural. Lògicament guanya el lleida de golejada. I és més, posaria la ma al foc que en aquest forum hi ha més missatges relacionats amb el nastic que no pas amb la cultural, osigui k moderat una miqueta la boca d'una puta vegada pk noi ja estàs tocant la moral a la gent.

Kines ganes tenia de dir això.

2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users