Demà dimarts tindrà lloc el sorteig corresponent a la segona eliminatòria de la segona fase del Campionat de Espanya – Copa del Rei, a partir de les 12 del migdia, a la seu de la Real Federación Española de Fútbol.
El Lleida entrarà en el bombo d’aquest sorteig després d’haver superat al Castelló a la primera ronda en que ha hagut de jugar. En aquesta fase, hi entren trenta quatre equips (els divuit que s’han classificat en eliminatòries prèvies –de Segona B i Tercera-; els deu de Segona divisió; els quatre equips que van descendir a Segona B la temporada passada–el Córdoba, el Terrassa, el Salamanca i el Pontevedra-; i també el Real Unión Club i el Zamora –adscrits a Segona B exempts de la fase prèvia-).
El partit es jugarà a l’estadi de l’equip d’inferior categoria –o al del primer que hagi sortit extret del bombo-, i a partit únic.
Sorteig de Copa! Segona eliminatoria
Started By
alia
, Sep 05 2005 03:14 PM
9 replies to this topic
Posted 05 September 2005 - 03:14 PM
Posted 05 September 2005 - 03:17 PM
Jo nomès demano que no ens toqui n´hi el Las Palmas,n´hi el Tenisca (no se si ha mès equips canaris al bombo)seria un desastre per l´economia del club anar a les Canaries....
Posted 05 September 2005 - 03:30 PM
A més a més de totes les xapusses q tots sabem...resulta q els 4 descendits passen directes en aquesta fase!! Es q resulta q els 4 pitjors equips de la 2a A l'any passat tenen més privilegis q els 22 equips q actualment formem la 2a A??? 8O :o :evil:
Posted 05 September 2005 - 03:57 PM
Per no parlar del Real Unión i el Zamora...algú sap pq estan classificats directament per aquesta fase sent de 2a B??? 8O
Posted 05 September 2005 - 05:20 PM
es q aixo es un lio total, aqui sauria daver fet un sorteig am tots els equips i q juguesin les rondes q facin falta, pq aqui nia q pasen per la cara i aixo no pot ser.
#6 Guest__*
Posted 05 September 2005 - 07:41 PM
Doncs ja veus si es cert el que dius LLEIDA-ENDEVANT, flipo però vamos de lluny!!!!!!!!!!1
Aquesta Copa del Rey està embrutant el nom del noistre Rei Joan Carles, l'està deixant sense prestigi, per terra en altres paraules i em sap molt de greu que passi això!!!!!!!!!
VILLAR DIMISIÓOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOONNNNNNNNNNN!!!!!!!!!
Aquesta Copa del Rey està embrutant el nom del noistre Rei Joan Carles, l'està deixant sense prestigi, per terra en altres paraules i em sap molt de greu que passi això!!!!!!!!!
VILLAR DIMISIÓOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOONNNNNNNNNNN!!!!!!!!!
Posted 05 September 2005 - 07:44 PM
Jo em pregunto , cuant entrin els pimeres tambe sera a partit unic?
#8 Guest__*
Posted 05 September 2005 - 07:46 PM
[quote name='"REDMON"']es q aixo es un lio totalquote]
P.U.T.A...L.F.P.!!!
P.U.T.A...L.F.P.!!!
Posted 05 September 2005 - 08:43 PM
Boikot a la kopa!
Villar fill de put@!
Villar fill de put@!
Posted 06 September 2005 - 10:03 AM
Embrutar el nom del rei??? oooohhhhh!!! kin greu q hem sap!!!!!!!!!! per mi mes brut del q ja esta no ho pot estar hem sembla... VIVIDORS!!!!!!
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users