Lleida - celta
Started By
marcelinho
, Jun 12 2005 12:14 PM
8 replies to this topic
Posted 12 June 2005 - 12:14 PM
Aquest partit ara per ara es intrasendental ara per ara pero si avui perd el cela davant l'Eibar la semana que ve es decideix tot al camp d'esport i si es aixi segurament hi haura diners per el mig jo espero que guanyi el Eibar ja que de diners no nem tant sobrats
Posted 12 June 2005 - 12:20 PM
De diners pocs, una entrada una mica més important i prou, les primes per guanyar són pel jugadors.
Posted 12 June 2005 - 01:09 PM
Jo vui q guanyi el lleida de totes maneres, crec q encara q perdi el celta, pujara igualment. sa de tenir molta mala sort pq tavansin els tres de baix teu.
Posted 12 June 2005 - 01:18 PM
Magradaria que no puges el cadis que pugin alaves celta i eibar
El recre em queia be pero despres de sentir el seu presiden ja no vui que pugin enguany
El recre em queia be pero despres de sentir el seu presiden ja no vui que pugin enguany
Posted 12 June 2005 - 01:43 PM
Ojala el Celta es jugui l'ascens a Lleida.
Ojala l'Eibar a la ultima jornada es col.loqui en zona d'ascens :P
Posted 12 June 2005 - 02:11 PM
Ojala el Celta es jugui l'ascens a Lleida.
Si es jugue l'ascens a Lleida no et preocupis que uns mil i pico aficionats del Celta ompliran el gol sud.
Posted 12 June 2005 - 02:55 PM
Esperem que el Celta vingui aqui a jugarsu tot i puguem veure un gran partit .
Posted 12 June 2005 - 03:34 PM
Ojala el Celta s'ho jugui tot al Camp d'Esports i els fotem una panera.
Any 94 -> Valladolid 0-0 Celta -> 0 xuts a porta -> Valladolid i Celta salvats -> Lleida a 2ªA
NO OBLIDEM
Any 94 -> Valladolid 0-0 Celta -> 0 xuts a porta -> Valladolid i Celta salvats -> Lleida a 2ªA
NO OBLIDEM
Posted 12 June 2005 - 04:47 PM
I nosaltres haviem de guanyar i vam perdre
Aixo tambe ho hagues pogut pensar la gramanet lany passat quan ens vam deixar guanyar al nastic....
Aixo tambe ho hagues pogut pensar la gramanet lany passat quan ens vam deixar guanyar al nastic....
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users