No amplien el palco, el que fan al voltants del palco es com una zona V.I.P per intentar treure algo mes de diners, pero diuen que volen ficar aquestes localitats a mig quilo el seient... no se, em sembla excesivament car.
Lo de les graderies cobertes... bidekari em sembla que a la teva frase SALUT CONEIXEMENT I LLEIDA li podries treure lo de coneixement. Un camp que no van ni 5000 persones cada diumenge i vols que facin aquesta despesa??. A mes, em sembla que el caliu a un camp com els que parles el dona la gent i no tant la coberta.
Es ben cert. Ni cinc-mil ni quatre-mil. Però això es com l'auca del senyor Esteve. Tens una botiga i una clientela fidel. Vols més clientela, per que obviament més gent vol dir més quartos. Tens dos camins:
a) Esperar que et ploguin del cel, i que amb sort mentre tant no t'en marxin uns quants.
b) Fer reformes, canvis de decoració, mil històries que en definitiva desvetllin la curiositat de la gent. Crear una sinergia en la gent i el club.
Això en podem dir sentit d'empresa, sentit comú, coneiximent, etc.
Fa onze anys, quan l'equip era a Primera (ho recordes?) el Paer en Cap Antoni Siurana, avui Conseller d'Agricultura de la Generalitat, va dir en unes declaracions a la premsa, que Lleida no havia viscut res comparable al que estava succeint. Tota l'economia de la ciutat se'n va beneficiar amb major o menor mesura. I això sol justificava les obres de remodelació del vell Camp d'Esports, portades a terme per dignificar l'estadi, el club i la ciutat. Avui ho agraïm.
Fa cent anys, quan a les autoritats locals se'ls presentava un projecte d'infrastructura d'envergadura, agafaven les tisores i el retallaven fins a ratllar el ridicul :oops: . Lleida, estava cridada a ser la segona capital de Catalunya. Ells, amb la seva gasiveria, ho van impedir :evil: . Tenien una frase que va fer fortuna en la generació dels nostres padrins i repadrins: "... Per a Lleida, ja està be". I avui ho paguem.
Tu, company Qaixal, ha quedat ben clar a quina banda estàs. Salut i coneiximent, company. :wink:
SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA