els mes afeccionats avien dastar alli!!! era un lleida- reus navem malament, feia fred, era al mes de desembre. vam waña 3-2 em sembla!
50 persones al camp animant al millor ekip del mon
ki i era amb akell partit!!!
Started By
Guest_gerard23_*
, dic 26 2004 10:16
6 respuestas en este tema
#1 Guest_gerard23_*
Escrito 26 diciembre 2004 - 10:16
Escrito 26 diciembre 2004 - 10:45
Si es de lany de bonachera i que el feien a tv2 si que i era vam guanyar 1-0 aquell dia.... vos dir aquest partit?
Escrito 27 diciembre 2004 - 08:52
Jo hi era, i mes a mes puc dir:
Es va jugar en divendres,es va televisar per TV-2, feia un fred...... uffff erem uns 600-700 al camp, vam quedar 1-0, i el gol el va fer Chupi es va marcar a la segona part en la porteria de gol nord, va ser de cap a una passada de la banda dreta,
doncs aixó, veig que tu no vas estar ni el vas veure per TV...
Visca el Lleida!!!!!!!!
Es va jugar en divendres,es va televisar per TV-2, feia un fred...... uffff erem uns 600-700 al camp, vam quedar 1-0, i el gol el va fer Chupi es va marcar a la segona part en la porteria de gol nord, va ser de cap a una passada de la banda dreta,
doncs aixó, veig que tu no vas estar ni el vas veure per TV...
Visca el Lleida!!!!!!!!
Escrito 27 diciembre 2004 - 09:42
jo al davant tenia un paio del reus ke sestava desasperant
#5 Guest_gerard23_*
Escrito 27 diciembre 2004 - 01:10
si ke i era me confos de marcador. i tan ke men recordo eram pokissims i si el telivisaen per la 2. teniu rao. chupi no estaria mal no? o millo pelegri?
Escrito 27 diciembre 2004 - 01:35
Dons jo no vaig anar aquell dia, i menys mal....
Es un dels pocs partits que m'he perdut en les ultimes temporades, pero content de quedar-me a casa. M'enrecordo que havia nevat dos dies abans i estaba tot congelat, quina mandra i entre que era divendres per la tarde i curraba, només podia veure la segona part .... total a casa millor!
Aquell any vaig estar a punt de perdre la paciencia i enviar a prendre per cul al Lleida .... el Bonachera aquest tenia unes estratègies soporíferes!
Es un dels pocs partits que m'he perdut en les ultimes temporades, pero content de quedar-me a casa. M'enrecordo que havia nevat dos dies abans i estaba tot congelat, quina mandra i entre que era divendres per la tarde i curraba, només podia veure la segona part .... total a casa millor!
Aquell any vaig estar a punt de perdre la paciencia i enviar a prendre per cul al Lleida .... el Bonachera aquest tenia unes estratègies soporíferes!
Escrito 27 diciembre 2004 - 02:02
Jo també hi era.
Aquests són els que no hem perdo mai. M'en recordo pk vaig acavar classes i vaig anar a veure el partit amb el col·lega.
No res... amb la jaca, la gorra i els guans i a patir fred com quan vaig a ajudar a mon pare a esporgar al tros, me cagon la rasca i el fred k fot!!!
Aquests són els que no hem perdo mai. M'en recordo pk vaig acavar classes i vaig anar a veure el partit amb el col·lega.
No res... amb la jaca, la gorra i els guans i a patir fred com quan vaig a ajudar a mon pare a esporgar al tros, me cagon la rasca i el fred k fot!!!
1 usuario(s) estan leyendo este tema
0 miembros, 1 invitados, 0 usuarios anónimos