Els diaris són Lleida o del Barça?
Escrito 26 noviembre 2004 - 01:33
Escrito 26 noviembre 2004 - 01:36
Escrito 26 noviembre 2004 - 02:17
UNA MIKA TRIST!
Escrito 26 noviembre 2004 - 04:57
FORÇA LLEIDA!!!!!!!!!
Escrito 26 noviembre 2004 - 05:13
Escrito 26 noviembre 2004 - 05:23
Històrcament La Mañana és un diari centralista. Els seus origens són falangistes... Per a mi no mereix cap tipus d'atenció, amb el Grup Segre en tinc de sobres per saber el que passa a casa meva des d'on estic.
AMUNT SEGRE!
es lamentable això de la manyana. i lo de tv3 webmaster fins l'aparició de futbolcat ere justificable les keixes.
i això del falangisme..... uf! i la vanguardia, i clubs esportius, etc. tot allò que va ésser durant època franquista ere d'influència o falangista o catòlica, tecnòcrata, carlista o monàrquica.
"Una bona part de les federacions esportives catalanes, en particular el futbol i el hoquei sobre patis eren regides per joves falangistes nomenats més pels seus mèrits polític que no pas pels esportius: alguns d'aquests assoliran posteriorment una certa notorietat (Samaranch, Porta, etc.)" J.B. CULLA(Història contemporania de Catalunya)
- altre costat si dius q es centralista et referiras centralista de bcn, no?
Escrito 26 noviembre 2004 - 05:39
LLEIDA AMUNT, COLLONS!
Escrito 26 noviembre 2004 - 07:09
Escrito 26 noviembre 2004 - 07:23
Escrito 26 noviembre 2004 - 08:29
"Webmaster" acaso perteneces al grupo Segre? si no voy mal encaminado la portada de ese diario del domingo pasado tambien fue la del Barça y ademas el título de la portada tambien: "Este Barça enamora"... para colmo la foto del Lleida bien pequeñita! vergonzoso tanto por los de La Manyana como a los del Segre !!! :evil:
per a res et falta rao!! pero penso k els diaris viuen dls seus clients . direu akest tio es tonto, pero el k vull dir am aixo esk els diaris fiken lo k als clients els interesa... k es el k interesa a la majoria d lleidatants? en gran part els interesa el barça en molts casos mes k el lleida(nomes cal veure com cada partit el camp d'esports s'omple fins la bandera :evil: ). per mi nose perk prefereixo la mañana, potser la seva manera d redactar. al segre nomes m'agrade el k fike el jordi guardiola.
Escrito 26 noviembre 2004 - 10:49
Escrito 29 noviembre 2004 - 06:43
La del Segre, be. Foto grossa i maca!
Escrito 30 noviembre 2004 - 02:05
Escrito 30 noviembre 2004 - 11:28
Al Lleida se li pot donar bola ...... mentres no aparegui el Barça pel davant, que aleshores al personal (la majoria) se li omple la boca de Barça i aqui el nostre equip, el de la nostra ciutat, pasa a un segon terme.
Per mi son aquests detalls els que contribueixen a posicionar a la gent,estic d'acord que un Barça-Madrid es el màxim exponent del futbol i es noticia (hauriem de veure el tamany de la noticia si el resultat hagués estat 0-3 ......),però hi ha una prioritat màxima i son els nostres clubs,i més havent jugant partits el mateix dia els dos equips mes representatius.
Tant el Segre com La Mañana van perdre una magnifica oportunitat per demostrar que els equips de Lleida son més importants que els equips de fora (i dic fora xq Barcelona no es Lleida,i ells son diaris de Lleida) i en canvi van tornar a caure en el "llastimós imperialisme blaugrana",i amb l'agravant que perjudiquen així al que han de significar,en quant a prioritats, els clubs de la nostra ciutat en vers als de fora (per molt que sigui el Barça).
Malament anem si des de els diarisd'aqui s'alimenta la prioritat culé abans que la de casa nostra. Ojalà canviesin el xip,jo estic bastant decebut.
Escrito 01 diciembre 2004 - 12:44
El que pasa als diaris de Lleida amb la relació Barça-Lleida es un tristisim exemple de la realitat quotidiana.
Al Lleida se li pot donar bola ...... mentres no aparegui el Barça pel davant, que aleshores al personal (la majoria) se li omple la boca de Barça i aqui el nostre equip, el de la nostra ciutat, pasa a un segon terme.
Per mi son aquests detalls els que contribueixen a posicionar a la gent,estic d'acord que un Barça-Madrid es el màxim exponent del futbol i es noticia (hauriem de veure el tamany de la noticia si el resultat hagués estat 0-3 ......),però hi ha una prioritat màxima i son els nostres clubs,i més havent jugant partits el mateix dia els dos equips mes representatius.
Tant el Segre com La Mañana van perdre una magnifica oportunitat per demostrar que els equips de Lleida son més importants que els equips de fora (i dic fora xq Barcelona no es Lleida,i ells son diaris de Lleida) i en canvi van tornar a caure en el "llastimós imperialisme blaugrana",i amb l'agravant que perjudiquen així al que han de significar,en quant a prioritats, els clubs de la nostra ciutat en vers als de fora (per molt que sigui el Barça).
Malament anem si des de els diarisd'aqui s'alimenta la prioritat culé abans que la de casa nostra. Ojalà canviesin el xip,jo estic bastant decebut.
completament d'acord
Escrito 01 diciembre 2004 - 12:20
Així que, companys, estic totalment d'acord amb vosaltes: del Barça que en parlin els altres mitjans de comunicació, i els de Lleida que s'ocupin de parlar dels nostres equips!!!
VISCA EL LLEIDA!!!
Escrito 01 diciembre 2004 - 11:56
QUE FARIEM NOSALTRES SENSE ESTOS DIARIS!!!!
VISCA LA PREMSA DE LLEIDA!
Escrito 02 diciembre 2004 - 11:43
VISCA LA PREMSA ESCRITA EN GENERAL!
Escrito 02 diciembre 2004 - 12:09
Escrito 02 diciembre 2004 - 12:24
AGUR COMPANY!
1 usuario(s) estan leyendo este tema
0 miembros, 1 invitados, 0 usuarios anónimos