Jo tinc entès que l'any vinent es faran 5 grups de 20, i dins d'aquests dos subgrups: és a dir, 10 grups de 10. Els 3 millors de cada subgrup passarien a formar la 2bPro.
Si...això diuen...i també parlen de subgrups... i després una altra lliga i després PO i no se quines parides.. Suposo que cuan es sapiguin els equips que jugaran definitivament.. farán un estudi en profunditat i farán la xapusa més gran que puguin..
Ojo no facin una altra demanda pel nou format els amics de sempre (no podem descarar res). M'agradaria veure que diría "la famiglia" si el Lleida hagués quedat primer cuan van suspendre la lliga (deien que era l'objectiu)... Que demanarien l'ascens directe (pels cuartos que s'embutxacarien)
Pero bueno... tal com pinta tot... jo dic que la lliga 20-21 no comensará (els brothers suposo que no fan fitxatges per això...). Poden demanar 12 millons d'euros més els enginyers del futur futbolístic lleidatà que se'ls hi torna a caure el pèl i ja necessiten recanvi...
12+12=24... firmo que us els donin i FOTEU LO CAMP JA...*******!!
Si hem paguen el IRPF soc candidable a ocupar la banda esquerra... juas juas juas juas