Nota moderació, missatges dividits des d'altres fils per no seguir el tema del fil.
Bueno antitrolls i el picapedre del pau, esteu molt calladells, penseu que com diu el Samilof, que aviat hi hauran varios partits al municipal del canyeret, els rivals: hisenda, seguretat social, tema lloguers, tema exjugadors, i mes coses tenen que haber segurament (de cara la propera temporada diria que s'esperen arbitratges d'allo mes raros a co-llons, i aficions rivals amb ganes de gresca m'han dit)
De moment en la primera jornada, derrota contra el fc rubiales city, tot i que crec que els hi a fallat la caballeria als brothers, com ja vai dir me esperaie aquest parell entran a marbella on es va fer el sorteig, dient allo tan tipic de quieto todo el mundo, el sorteo no se puede hacer. entrant mastegan xiclet (com aquell sorteig que van ser invitats aquell cop), amb sombrero estil jr dallas i montats damunt d'un caball. resumin m'esparaie bastanta mes rebeldia, pero semble que es com allo de perro muy ladrador, poco mordedor.
en fin antitrolls, ja a la piscina o que? s'ha de pendre el sol i quedar ben morenets suposo que estas d'acord amb axo.
pd: el proper lio amb la federacio, la confeccio de grups o millor dit subgrups. per no perdre la costum, altre cop a demanar el grup del nord el que demanaran.
I un ex porter del Lleida, diuen que anira al Tarrega, veurem qui sera, jo estic entre el cobo o el pacheco, veurem propers dies qui sera.