Per mi que vagin on vulguin, estan en el seu dret,pero jo com a aficionat del Lleida podré insultarlos sempre que vulgui si venen al camp o que? Si no que haguessin escollit una altra feina o un altre destí i no el fàstic de tarragona per 300 euros més al mes. Clar que també canviaria d'opinió de qualsevol de la cantera q anes a un equip rival x 4 duros, igual que al Athletic no volen al Llorente x com va marxar. Em sembla un sentiment pur, igual tu no ho entens xq ets del almacelles q s'acaba de fundar i de crio un dia devies ser del barça i lendema del madrid,un clàssic.
I en quan als nous fitxatges et diré que no se qui es cap, no nhe vist jugar cap. Pero res diferent a lo de cda any,tampoc sabia qui era Jaime Mata ni Pedo Martin quan van vindre i prou bé ho van fer. Per mi son els jugadors del Lleida i a mort amb ells
Be toques el Athletic, es el meu principal equip, d'aqui el nick de Iribar, recordant aquell mitic porter de la meua infancia. el chopo.
jo per lo que ser, es que hi a divisio de opinions per el tema de fernando llorente, amb la retirada de aduriz, esta clar que al equip li falte un 9 amb cara i ulls, jo si lo incorporaria i mes ara que ningu pot anar al estadi a xiular. mai s'ha de tancar la porta a ningu, i els futbolistes son tant treballadors com els demes, acas tu, jo o cuansevol persona no podem canviar de feina si ens ofereixen mes? imaginat que tu canvies de feina, trobaries be que al acabar la teua jornada laboral, vingues gent a la porta de la teua empresa diente de tot, que si mercenari laboral, pesetero etc, oi que no?
la gent es confont (al menys una amplia majoria) i veu als futbolistes no com a treballadors. si que a primera es cobren millonades, pero no tant a 2B,
jo avans feia com tu, criticaie insultaie a tot jugador rival, arbitres, problemes amb aficio rival, etc, pero no era persona, ara ja no fai i soc mes persona. si vai al camp es per veure futbol, i no per estar insultant tot el rato.
aniras a mort amb ells perque son jugadors del Lleida, en el moment que deixin de ser, ja no valdran res per a tu. axo es diu apegos, que estimis o vas a mort amb alguns jugadors simplement per puro interes. si tornes el pedro martin, serie el millor 9 del mon, al no tornar es un dat pel cul (axo es lo que penses) i no vui ni imaginar el que penses de jugadors que han denunciat al club, al Lleida han hagut uns quants.
segons per tu els jugadors es poden insultar sobre tot si passen a ser ex? tu veus el que estas dient, perque no hu fas al carrer, a vere si pots. saps que al camp els jugadors no poden dir res ja que son expulsats si se encaren amb la aficio rival. tots els que insulten els hi dic sempre, fes al carrer o ves a on viu i alla li dius lo que li dius al camp, a vere si hi ha ous de veritat, ja que al camp es molt sencill i tothom pot insultar sense cap problema.
el futbol el opio del pueblo.