Vagi per davant que si s'ha donat alguna amenaça a directius i actes de vandalisme, siguin quins siguin, s'han de condemnar sense cap tipus de titubeig. I els que els hagin protagonitzat, mereixen ésser expulsats del Camp i anar davant la justícia a ajustar comptes.
Dit això, acabo d'escoltar-ho per la ràdio. Deixo l'enllaç a la notícia: http://www.ua1.cat/n...naces-directius No trobo el tall de veu, però estaria bé que si algú el té, que el posi per aquí.
Brutal lo de "tinc una llista de noms". Aquest "senyor" aconsegueix superar-se cada dia. BRUTAL. És impressionant. Ho diré ben clar: la imatge que transmet és d'un paio que està cec de ràbia i no sap ni què diu. Reacció airada als crits de diumenge passat. Completament fora de lloc. El problema és que fins i tot el comentarista aquest de Ua1 ho llegia amb una certa incredulitat. És a dir, ja no se'l creu ningú.
Lo de les penyes no admet un qualificatiu que no sigui "per flipar". Atenent a les declaracions, les ha dissolt. El que he dit, per flipar.
Lamento molt el que està passant. Em dol a l'ànima, de veritat. Porto més de 20 anys seguint el Lleida. Cap altre equip em fa ni fred ni calor. Però això cada dia passa de taca d'oli. Ja no tinc ganes d'anar al Camp.