ILER estara a Segona A intentant competir per pujar a Primera Divisio com fa uns 10 anys aproximadament on curiosament va coincir amb el Lleida (Unió Esportiva Lleida en aquells anys ja darrers de la seva gloriosa historia).
No dubtis que Lorca mes d'hora que tard assaltara la Segona A i com he dit potser la 1a Divisio i tot i despres tots aqui a plorar perque no han vimgut a Lleida.
Aixi anem, projecte de poble club de poble, mai n'aprendran els dirigents de Ponent d'on estan els projectes de veritat, jo faig negocis amb Xina i flipes la de diners que tenen i com volen entrar al futbol europeu pero aqui els Esteve aixo els importa una bona merda perque volen seguir fent el pena com si estiguessin a la Play Station o al PC Futbol de la meva epoca, molt patetic tot plegat i aixi no sortirem mai de la Segona B, ho teniem aquest any gracies a Idiakez que NO a la Directiva i sobretot gracies a aquests jugadors que han aguantat una situacio de MOBBING EXTREM i han demostrat una professionalitat impresionant, llastima dels penals a Sevilla pero sense aquesta comunio del vestidor com va dir Idiakez en una entrevista al diari Segre el Lleida hagues acabat la lliga a meitat de taula i gracies a aquesta comunio entre jugadors i cos tecnic casi tornem a Segona A, i mireu com foten el camp tots els jugadors denotant el deplorable tracte que ha dispensat aquesta penosa i vergonyosa Junta Directiva actual.
Cuanta collonada junta. Ja amb la primera frase se m'han caigut els ous al terra. El adivino...