Hoooombreeeeee! Aquesta no la sabia! És que m'he de posar al dia amb això del twitter...
http://www.7accents...._medium=twitter
El comunicat aquest que té el Dani, s'ha fet públic? La directiva han contestat això?
PD: amb els antecedents que tenim, em costa de no donar credibilitat al Cortell aquest. Si algú m'ho vol aclarir sense fotre'm una mossada canina, li agrairé molt. D'altra banda, simplement ignoraré el comentari.
No et mossegaré, tampoc hi ha molt més sobre el tema. El que més hem sorprèn son els tempos.
En primer lloc, si, m'agradaria una explicació de la DIRECTIVA, i dir si ALEX menteix o interpreta una conversa de manera diferent o te raó (allo de quien calla....)
1 - Aquest TWEETS, són (parlo de memòria) son del 25-26 d'Agost. (segueixo a Alex Cortell), i la noticia es de 10 dies després. Anem una mica tard, just ara, que hem tancat plantilla, la gent estava més tranquil·la, i pesant amb la pilota.
Segur que sóc un mal pensat i ja esta.
2 - Efectivament, un Twittero, segueix insistint de males formes a Alex per TWITTER. Recordem, que ell va prometre un comunicat, l'endemà de la roda de premsa. Aquest entra amb una polèmica amb ell per les reds, on entra mes gent, i on s'acaba dient el que diu la noticia:
a) Que marxa per un suposat no compliment de lo pactat. (no diu ni si son anys, diners...)
b) Que no diu, res abans, perquè no tenia la recessió firmada. (No ho entenc, ja que entenc, que si han de firmar la recessió, es que ja ha firmat contracte, llavors, si el contracte no diu el que van parlar, no se perqué el firma....).
De fet, ell diu, que no compleixen les condicions del contracte. ¿Això es denunciable? Si no es compleix, no pots rescindir tu? Pots firmar per un altre equip si no tens la recessió?
c) Diu que el Dani, te un comunicat, que no ha vist la llum. El Dani no diu res al respecte. Tot i ser citat, i ser una persona que es clara. A més troba una posada de pota, cita el DANI, dient ell que el té (el posa en un compromís) i que si vol el pujo. ¿El publiquem? ¿No el pots publicar tu? A més també acabar insultant a algú i sent qui és ha d'esta per sobre dels TROLS.
d) Aquest mateixes dates, CORTELL també se les té amb afeccionats valencians, ja que va assegurar que ALCACER no aniria al BARçA i després deia, que era el seu desig (aquí Alex no té raó el seu tweet no era expressat en forma d'opinió) ... total que també van acabar malament. Ho dic més que res perqué ha estava "calent" i "picat" amb seguidors (no eren del LLeida. Penso que havia decidit, deixar-ho estar i s'escalfa (amb un altre tema), i entra al "trapo" amb això, fa marxar endarrere i es queda mitges.
LA MEVA OPINIÓ
Es una demostració més de mitges veritats.
Jo crec que ALEX, no es troba del tot "bé" veu que falta mig equip per arribar.... i a més, el motiu potser, que la DIRECTIVA, "potser" (en la meva opinió) l'hi promet un pis (cosa que puc entendre, que et creguis i no estigui al contracte) i al final no arribi... de fet ALEX, crec que es un dels que busca pis per TWITTER. Repeteixo, que no ser res de res, només es una intuïció que per aquí podria anar la cosa. Ja que entenc que el contracte el firma, (i això es llegeix), però diu que la DIRECTIVA no compleix "lo pactat", però havia d'esperar que li firmin la recessió per parla.
Dedueixo que es alguna cosa secundaria (ni anys ni €€€), i que per això prefereix marxar,i no acabar dient res, perquè seria allò de la teva paraula contra la meva. També potser tema, de jugadors que havien de venir i no venen, d'aspiracions de l'equip, o el que sigui...
Crec que la DIRECTIVA, podría dir que ALEX menteix, i que la seva versió es la bona, però Alex hauria de fer més clar i fent un comunicat i no amb un tweet de contesta a un twettero, i dexian't tot a mitges.