Bé, ara que ja se m'ha passat una mica el subidón del dissabte, dir que aquest rival no m'agrada gaire. Queda clar quins són els dos grups més forts de segona B. Tant al 3 com al 4, el campió ha pujat de categoria (Reus i UCAM), als dos grups els han eliminat el segon classificat (R. Múrcia i Villarreal B), i la final seran tercers i quarts. És a dir, que les dues finals seran una mica el què decidirà el grup més fort. Tot i que allò és una patxanga, recordar que Reus va ser incapaç de fer-li un gol a UCAM (i el Reus té pólvora, ja ho sabeu tots!) i va perdre als penals, així que de moment podríem dir que ells van guanyant.
També he de dir que m'alegra que de bon començament quedès clar que no ens hauríem de veure les cares amb Càdis o Hércules, perquè crec que jugar contra primers equips sempre té un punt més de dificultat. Són dos històrics que s'ho jugaran "a cara de perro". En tot cas, tant me fa. Lo nostre és a la riba del Nervión.
Ho he dit altres cops aquesta temporada. La victòria a Valdebebas va ser èpica, però no ens equivoquem. Ni abans érem tant dolents ni ara som tant bons. Segurament hem eliminat el grup amb els millors jugadors de la categoria, però va quedar clar que a l'hora de l'intercanvi de cops, aquesta gent no estaven mentalment prou madurs per aguantar un veterà com el Lleida. Si diumenge sortim amb excés de confiança, tot el camí fet fins ara serà igual a zero.
El Sevilla B no impressiona tant com el Castilla. Tercer classificat al seu grup, unes xifres anotadores modestes i tampoc té internacionals importants de mig planeta ni jugadors fitxats per 6 milions d'Euros. Però ja he vist comentaris sobre el seu estil de joc i tinc la sensació que serà un Barakaldo però amb més qualitat individual. És a dir, el tipus d'equip que més mal ens ha fet al llarg de la temporada: Rocosos al darrere, que no et deixen jugar per cap lloc i que a la que en tenen una et foten el partit enlaire.
Ja ens podem collar perquè el moment de la veritat comença ara. Aquest diumenge, el Camp d'Esports ha de tornar a petar.