Hola!!!,sóc de Barcelona ciutat i fa anys que no vaig per Lleida,i com no puc anar,he preguntat a la botiga del club quan val alguns productes per enviar a casar meva,m'han dit que pins ara no tenen,una bandera 18 euros i un clauer 8 euros,he pensat que m'estavant clavant,perque els preus normals de aquets productes també depenen ja que en altres clubs una bandera por valdré depenent del tamany 10,12,15 euros com a molt,i un clauer del escut tirant molt car 6 euros,normalment entre 4 o 5 euros,un PIN sol valdre coma a molt 2 o 3 euros...total que he decidit escriure aquí perque gent de Lleida capital que sap el que valen aquestes coses em poden informar si es veritat o no,més que res perque a vegades de petit habia anat per la provincia de Lleida i per experiencia m'havient pasat ja coses similars en restaurants que no posaven el preu del menú a la porta,son anecdotes dels anys noranta dosmil que tenía de pobles com Agramunt o Ponts...fa molt anys...Grácies per la vostra atenció i disculpeu les molèsties
Botiga Lleida Esportiu,preu productes
Posted 02 May 2016 - 06:41 PM
Posted 02 May 2016 - 08:20 PM
Doncs no et puc ajudar, perque el preu exacte no el se. Pero si que s'ha comentat ja algun cop que els preus son força elevats.Hola!!!,sóc de Barcelona ciutat i fa anys que no vaig per Lleida,i com no puc anar,he preguntat a la botiga del club quan val alguns productes per enviar a casar meva,m'han dit que pins ara no tenen,una bandera 18 euros i un clauer 8 euros,he pensat que m'estavant clavant,perque els preus normals de aquets productes també depenen ja que en altres clubs una bandera por valdré depenent del tamany 10,12,15 euros com a molt,i un clauer del escut tirant molt car 6 euros,normalment entre 4 o 5 euros,un PIN sol valdre coma a molt 2 o 3 euros...total que he decidit escriure aquí perque gent de Lleida capital que sap el que valen aquestes coses em poden informar si es veritat o no,més que res perque a vegades de petit habia anat per la provincia de Lleida i per experiencia m'havient pasat ja coses similars en restaurants que no posaven el preu del menú a la porta,son anecdotes dels anys noranta dosmil que tenía de pobles com Agramunt o Ponts...fa molt anys...Grácies per la vostra atenció i disculpeu les molèsties
Enviado desde mi Aquaris E5 mediante Tapatalk
Posted 03 May 2016 - 07:48 AM
Els preus que comentes company Furiabrava són reals. Efectivament, són bastant elevats, però per això estem els 4 fidels a la causa que saben que els compraran sí o sí.
Posted 05 June 2018 - 03:45 PM
soy de Alemania y me interesa mucho comprar la equipación del Lleida (con envío a Alemania). Ya he escrito correos-e al club (botiga@lleidaesportiu.cat, gestio@lleidaesportiu.cat y lleidaesportiu@lleidaesportiu.cat) pero infortunatamente nadie respondió. De qué manera puedo contactarles? Alguién puede ayudarme?
Muchas Gracias y un saludo desde Alemania.
Jascha
Posted 05 June 2018 - 10:05 PM
Posted 09 June 2018 - 04:35 PM
Posted 10 June 2018 - 03:20 PM
Pues eso lo desconozco, prueba en el de la oficina y explicales que no recibes respuesta a los correos y que ellos te indiquen que hacer.
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users