Vull felicitar a la persona que es dedica a fer els cartells dels partits...son collonuts...
etc...
Escrito 28 mayo 2014 - 08:36
Vull felicitar a la persona que es dedica a fer els cartells dels partits...son collonuts...
etc...
Escrito 28 mayo 2014 - 09:28
Escrito 28 mayo 2014 - 10:58
Escrito 28 mayo 2014 - 12:44
Estan bastant bé, comparat amb els últims anys de la estimada U.E. Lleida.....
Aquest es el bon camí!!
Escrito 28 mayo 2014 - 12:52
Sí, molt bon disseny, sobretot aquests últims del playoff amb l'Indivil i Mandoni i l'afició passejant per sota, són molt bonics!!
El del Lleida-Betis també era molt xulo.
Felicitats!!
Escrito 28 mayo 2014 - 03:14
+1. L'àrea social ha millorat un munt últimament. I amb una afició com la nostra, és peça clau. Felicitats!
Escrito 28 mayo 2014 - 04:20
+1. L'àrea social ha millorat un munt últimament. I amb una afició com la nostra, és peça clau. Felicitats!
Cal felicitar-los quan fan les coses molt bé. No sol pel disseny dels cartells, si no perque es tornin a veure per molts comerços de Lleida com fa anys. A lo dit, moltes felicitats!
Escrito 28 mayo 2014 - 06:47
M'encanten. Personalment, crec que el millor és el del Lleida-Betis. Amb la Seu Vella de fons...
Escrito 28 mayo 2014 - 10:26
A mi m'agrada molt el diseny artistic... o sigui, els dibuixos.
Pero la lletra amb aquell tamany, font, i color... sembla poc professional la veritat...
Escrito 29 mayo 2014 - 05:32
A mi m'agrada molt el diseny artistic... o sigui, els dibuixos.
Pero la lletra amb aquell tamany, font, i color... sembla poc professional la veritat...
Com a persona del gremi opino el mateix, però crec que en aquestos casos el que s'ha de tenir en compte és la il·lustració! Al fi i al cap un bon disseny és el que aconsegueix transmetre un concepte, una idea, un sentiment... I l'autor ho aconsegueix amb escreix i un marcat estil personal. Per la meva part, felicitar al dissenyador i que segueixi treient-me un somriure cada cop que vec una de les seves creacions!
Escrito 06 junio 2014 - 02:02
Em vull unir a la felicitació. QUIN GOIG QUE FAN!!!
Escrito 17 junio 2014 - 10:44
I ara afegim els 3 nous que han fet per la propera campanya de socis. A mi m'encanta els dels ex-jugadors.
Escrito 18 junio 2014 - 07:15
m'agradaria saber tots i cadascun dels noms d'aquests jugadors que surten a la foto.... a vere qui es el primer que ho fa...
jo els mes antics no tinc ni idea
Escrito 18 junio 2014 - 07:17
Seguer, Lecumberri, Rubio, Txema; Basora
Mon, Guzmán, Azcona
Dani Marín, BABUNSKI, Ribelles, Pau Bosch, del Pinto
Escoda, Martí, Palau, Gensana, Molo
Bademunt, Pacheco, Amigó, BUján i Rivero.
De res!
Escrito 18 junio 2014 - 08:03
Mon, Guzmán, Azcona
De res!
joer el Leku jo el vaig veure a finals dels 80 i sembla a la foto que sigui dels anys 50 com a minim! jajjaja
el mariano azcona va ser anterior al temps i sembla que sigui el reves!
bueno... potser van coincidir alguna temporada junts
quants cracks junts en un poster! jo el vui!
moltisimes gracies!
Escrito 18 junio 2014 - 12:29
Mon, Guzmán, Azcona
De res!
moltes gràcies crack!!!
0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos