Molts temes a tractar del partit d'ahir.
En primer lloc, crec que l'àrbitre es va CARREGAR el partit. L'àrbitre i diria, sobretot, l'assistent. Pels que dieu que va encertar en gairebé totes les accions. Per mi és penal clar. Però que al minut 4 de partit deixi l'equip amb 10 homes, quan amb una targeta groga era més que suficient (el Molina dribla i la pilota va cap al lateral, amb dos defenses que l'acompanyen), desiquilibra de forta brutal el partit. Lo dit, amb groga n'hagués hagut prou.
Segón penal. He vist repetida per tv l'acció 4 o 5 cops i no veig mans per enlloc.Tampoc m'ho va semblar al camp Vaja, si es pita aquest penal, haurien 10 penals a cada partit.
Gol anul.lat al LLeida correctament.
I el que és pitjor, el gol del Lleida fora de joc clamorós també. Si dona gol per error malament, i si ho fa per intentar compensar els error de la primera mitat pitjor.
En resum, l'arbitratge de pena. Es nota la categoria que estem, per que estic segur que les mateixes jugades a l'àrea rival, el criteri hagués estat diferent.
Partint de la base que el Leida es va quedar amb 10 al minut 5 i contra un primera, poca cosa vam poder fer.
He llegit algun comentari respecte que el Fran PErales "no era porter pel LLeida". Encara flipo...O sigui, un xaval que amb 18/19 anys i després de jugar tota la temporada a regional, debuta contra el Betis, atura un penal, fa 2 o 3 intervencions de mèrit i, si...és cert, la caga en el segón gol, no és porter del LLeida?
Doncs per mi el xaval ha estat de 10. HA demostrat personalitat, ha dona confiança a la defensa i no s'ha arrugat. Que ha fallat? És clar que ha fallat, però igual que el Medina quan fa un refús malament, o qualsevol defensa que fot pilotades amunt sense intentar jugar la pilota.
Per última, el tema afició. D'una banda, molt content de veure com, un cop més, el Segre l'ha CAGA. Hi havia molts aficionats bètics, moltíssims. Però crec que els de LLeida erem majoria. Potser no erem 9100, que ha estat la dada oficial del club, però 7500/8000 hi erem segur. Estaria be que el club informés del que s'ha recaptat.
En aquest tipus de partits és quan un enyora jugar en una categoria superior. Caliu una hora abans de començar el partit, ambient a les grades, animació...
En definitiva, un partit que molta gent esperava amb il.lusió i que al meu parer ha quedat totalment condicionat trencat des del minut 5.
EL Betis molt justet. Ara m'explico el per que es troben en una situació tan delicada a Primera. S'han dedicat tota la segona meitat a especular amb el marcador i si el Lleida els últims 10 minuts hagués estat un pèl més ambició, potser s'haguessin endut un ensurt.
P.D. Potser el que diré ara és una barbaritat, però aquest any el Pau Torres no està, ni de bon tros, al nivell de l'any passat. En la jugada del penal surt tard, lent i malament. I no és l'únic partit on està malament.
P.D.2: Si fos per mi, regalaria la tornada i em centraria ja d'una punyetera vegada en la lliga, on no podem fer el ruc si no volem quedar-nos despenjats en la lluita pel play off.