Jump to content

Photo
* * * * * 2 votes

[1 / 16 de final Copa del Rei] Lleida Esportiu - Real Betis

• You cannot start a new topic
  • Please log in to reply
223 replies to this topic

#121 losocii

losocii

Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 67 posts
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Posted 06 December 2013 - 07:32 PM

Tema a part.

Tinc una gran queixa per la directiva que la cremor de l'àribt m'ha fet oblidar.

Tenint un estadi sencer numerat, que collons costa posar el ditjos número del seient a l'entrada. I així evites tenir que guardar lloc com qui va a la platja, que els socis haguem de fotre fora els que s'han fotut al nostre lloc, i que un no soci sense mala fe que porta 30 minuts calentant cadira el fotin fora i se'n hagi d'anar a pendre pel cul. I més en un partit que la intenció era plenar al màxim l'estadi. Que a més, per mi erem 8000 justets si es que hi arribavem i encara busco els 5000 bètics.

I per rematar-ho tiraven l'entrada a la basura. Jo em guardo tots els carnets de soci del Lleida i totes les entrades de partits importants per mi, com el primer cop que vaig anar al camp nou o el primer barça-madrid, i avui era un dia important per mi i la volia guardar. I ara la meva entra està en un contenedor. Gràcies directiva.

#122 efectivament

efectivament

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 469 posts
  • 1 topics

Posted 06 December 2013 - 08:23 PM

Crec que aquesta directiva enganya molt alhora de les xifres d'assistència. Els que som del lleida sabem mes o menys les persones que hi som al camp, i avui no pot dir 9100 perquè es veu molt clar que no hi eren.

També ndignat amb el tema de no numerar les entrades perquè al final ets tu el soci el que has de fer la feina "bruta" i dir-li a una persona que potser porta 20 minuts a la mateixa cadira que aquell lloc ha de marxar perquè et pertany...ja el "colmo" es que tu li diguis això amb el partit a punt de començar o començat que potser t'envia a la merda i et posa mala cara....quan això es totalment evitable numerant unes entrades que fa un ordenador.

I sobre el partit els dos penalts son clars, la vermella es groga i el gol nostre es fora de joc previ de medina. Verdú té el dret a xutat com vulgui el penal i prou.

Avui em tingut mala sort i ara pensar en la lliga!!!

#123 narmer

narmer

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 2,092 posts
  • 6 topics

Posted 06 December 2013 - 08:41 PM

Biel Medina ha fet algun refus bé? tot mistos macho...

Perales, molt bé de reflexos, però mans de mantega, totes les pilotes per adalt eren un por al cos.

Igual que tots, els corners del Betis, flipant i indignant  que TOTS els cornes els rematessin ells i generaven ocasió de perill.

Molt content amb l'actitud de l'equip, no podien fer gaire més.

#124 sant_tornemi

sant_tornemi

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 283 posts
  • 0 topics

Posted 06 December 2013 - 09:25 PM

Tema a part.

Tinc una gran queixa per la directiva que la cremor de l'àribt m'ha fet oblidar.

Tenint un estadi sencer numerat, que collons costa posar el ditjos número del seient a l'entrada. I així evites tenir que guardar lloc com qui va a la platja, que els socis haguem de fotre fora els que s'han fotut al nostre lloc, i que un no soci sense mala fe que porta 30 minuts calentant cadira el fotin fora i se'n hagi d'anar a pendre pel cul. I més en un partit que la intenció era plenar al màxim l'estadi. Que a més, per mi erem 8000 justets si es que hi arribavem i encara busco els 5000 bètics.

I per rematar-ho tiraven l'entrada a la basura. Jo em guardo tots els carnets de soci del Lleida i totes les entrades de partits importants per mi, com el primer cop que vaig anar al camp nou o el primer barça-madrid, i avui era un dia important per mi i la volia guardar. I ara la meva entra està en un contenedor. Gràcies directiva.

Tolment d'acord fins i tot m'han arrivat a dir subnormal, certs personajillos de Lleida que és pensen que poden fer-ho tot per pagar 25 putos euros!! Estic molt cremat. Dillums aniré a parlar amb el senyor Esteve... I no he estat l'únic soci amb aquest problema. La gent increpava als socis quan volien assentar-se al seu seient.. molt trist!! Lamentable la gent d'aquesta ciutat, lamentable.

#125 narmer

narmer

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 2,092 posts
  • 6 topics

Posted 06 December 2013 - 10:06 PM

Percert, BRAAAAAAAAAAAVOOOOO el Diari Segre!!! Han encertat totalment allo de que: Hi hauria més seguidors del betis que del Lleida :aplaudiment: :aplaudiment: :aplaudiment: :aplaudiment: :aplaudiment: :aplaudiment: :partirsederiure: :partirsederiure: :partirsederiure: :partirsederiure:  [Ironia]

EDITO: Algu m'explica lo de "UBUNTU" de EUS? Te algo a veure amb els videos del twittero/forero kiko? Es que me sona algun video seu, però no estic segur del tot, a veure si algu aclareix i explica el significat

• sant_tornemi likes this

#126 polill

polill

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 519 posts
  • 1 topics

Posted 07 December 2013 - 12:29 AM

Sincerament quan han expulsat a Pau pensava que l'àrbitre es carregava la festa del tot: però la veritat es que donades les circumstancies encara hem pogut gaudir bastant: el gol, les aturades de Perales, l'afició espectacular... 

Tema polèmiques: per mi el 1r penal es groga i prou, però el que no pot ser es que l'àrbitre que havia decidit no pitar res l'expulsi només per una indicació de l'asistent bastant hipòcrita per la seva part. El segon és dels que de vegades els piten i de vegades no. El nostre gol en fora de joc heheh

PD. Tenim una afició molt "catxonda" quin riure quan reclamavem els penaltis ironicament. Brutals els "a segunda" a veure si l'any que ve tornarem a enfrontar-nos  :D

• Butter likes this

#127 Butter

Butter

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 500 posts
  • 24 topics

Posted 07 December 2013 - 01:43 AM

Totalment d'acord amb el tema de l'afició. Molts es queixaràn dels "xaqueteros", i possiblement amb raó, però jo prefereixo veure el camp "ple" encara que sigui 2 o 3 cops per any.

+1 amb el tema quan cridavam "penaaalty , penaaaalty" ha estat de 10 l'afició avui, entre tots hem pogut arreglar les "cagades" del arbit, i el camp d'esports ha acavat sent  una festa.

• 33ngel likes this

#128 samilof

samilof

Un crack del Lleida

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 4,563 posts
  • 102 topics

Posted 07 December 2013 - 01:58 AM

Jo també crec que el partit d'avui ha sigut un robo, el primer penal si que ho era, pero vermella.......

El segon penal una inventada maxima.

Lo de UBUNTU també m'agradaria saber-ho ja que no se de que va el tema o a que fa referencia.

Si algu ho sap que ens ilumini!

Els jugadors han donat tot el que han pogut, pero si que es nota molt la falta de Jesús Imaz.

També he de dir que patetic una part de l'aficio del Lleida cridant ja abans de comensar el partit "Puta Espanya". En cap moment he sentit que ells cantesin Puta Catalunya ni rés per l'estil i jo he estat molts minuts abans de que comenses el partit.  Una mica de respecte estaria bé, i més tenint al nostre equip jugadors que no els hi deu agradar gens tampoc sentir aquest tipus de cants si es que es pot dir així, com també lo de Puta Betis. I no us confongueu, no dic res de la independencia, ja que a mi que la gent es manifesti sobre la seva politica no em sembla malamen (que si que em sembla malament que ho faci el club de manera oficial), pero en el moment que no solament es crida algo que es vol, sino que es criden paraules descalificatories contra els altres, pues aixo no es pot permetre, s'ha de respectar a l'afició rival i el seu territori sigui quin sigui.

També he de dir que el jugador del Betis amb el dorsal 3, Paulao, semble ser una gran persona, es veu coherent, ja que en tots els moments on hi havie picabaralles ha agafat o almenys ha intentat arrastrar i apartar a tots els seus compays que sol buscaven barullo.

#129 LleidaAlCor

LleidaAlCor

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 600 posts
  • 10 topics

Posted 07 December 2013 - 02:47 AM

Jo també crec que el partit d'avui ha sigut un robo, el primer penal si que ho era, pero vermella.......

El segon penal una inventada maxima.

Lo de UBUNTU també m'agradaria saber-ho ja que no se de que va el tema o a que fa referencia.

Si algu ho sap que ens ilumini!

Els jugadors han donat tot el que han pogut, pero si que es nota molt la falta de Jesús Imaz.

També he de dir que patetic una part de l'aficio del Lleida cridant ja abans de comensar el partit "Puta Espanya". En cap moment he sentit que ells cantesin Puta Catalunya ni rés per l'estil i jo he estat molts minuts abans de que comenses el partit.  Una mica de respecte estaria bé, i més tenint al nostre equip jugadors que no els hi deu agradar gens tampoc sentir aquest tipus de cants si es que es pot dir així, com també lo de Puta Betis. I no us confongueu, no dic res de la independencia, ja que a mi que la gent es manifesti sobre la seva politica no em sembla malamen (que si que em sembla malament que ho faci el club de manera oficial), pero en el moment que no solament es crida algo que es vol, sino que es criden paraules descalificatories contra els altres, pues aixo no es pot permetre, s'ha de respectar a l'afició rival i el seu territori sigui quin sigui.

També he de dir que el jugador del Betis amb el dorsal 3, Paulao, semble ser una gran persona, es veu coherent, ja que en tots els moments on hi havie picabaralles ha agafat o almenys ha intentat arrastrar i apartar a tots els seus compays que sol buscaven barullo.

Recordeu la mocadorada del Camp d'Esports a Seligrat a principis de la segona volta, on estàvem com a 9 punts de play off i sol feiem que empatar? Aquell dia, un membre del staff tècnic va explicar la llegenda de ubuntu (que podeu trobar per internet, i Segre la va publicar). Aquí ho explica l'Oriol:

http://www.ua1.cat/n...osaltres-hi-som

Resultat: 16 jornades sense perdre, 1 derrota en la segona volta i Play Off. Ha calat al vestidor.

• samilof and Blau19 like this

#130 Blau19

Blau19

Junior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 474 posts
  • 15 topics

Posted 07 December 2013 - 03:33 AM

LleidaAlCor ho ha explicat molt bé, aquesta imatge ho resumeix perfectament. (Percert, què bonica aquesta filosofia).

http://www.cuantaraz...m/764279/ubuntu

#131 brotao

brotao

Member

• Usuaris
  • PipPip
  • 28 posts
  • 0 topics

Posted 07 December 2013 - 08:12 AM

El problema de todos estos impresentables que gritan puta Espanya, despues van a leganes, jaén y tienen que apretar a correr... Haber como nos van a recibir en Sevilla la afición del betis, el problema es que nos meten a todos en el mismo saco y gente como yo que pasamos de politica podemos tener problemas en otros campos de espanya por culpa de un grupo que se dedica a insultar!!!!

FORÇA LLEIDA!!!!!

#132 ILER

ILER

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,540 posts
  • 69 topics

Posted 07 December 2013 - 10:02 AM

Molts temes a tractar del partit d'ahir.

En primer lloc, crec que l'àrbitre es va CARREGAR el partit. L'àrbitre i diria, sobretot, l'assistent. Pels que dieu que va encertar en gairebé totes les accions. Per mi és penal clar. Però que al minut 4 de partit deixi l'equip amb 10 homes, quan amb una targeta groga era més que suficient (el Molina dribla i la pilota va cap al lateral, amb dos defenses que l'acompanyen), desiquilibra de forta brutal el partit. Lo dit, amb groga n'hagués hagut prou.

Segón penal. He vist repetida per tv l'acció 4 o 5 cops i no veig mans per enlloc.Tampoc m'ho va semblar al camp  Vaja, si es pita aquest penal, haurien 10 penals a cada partit.

Gol anul.lat al LLeida correctament.

I el que és pitjor, el gol del Lleida fora de joc clamorós també. Si dona gol per error malament, i si ho fa per intentar compensar els error de la primera mitat pitjor.

En resum, l'arbitratge de pena. Es nota la categoria que estem, per que estic segur que les mateixes jugades a l'àrea rival, el criteri hagués estat diferent.

Partint de la base que el Leida es va quedar amb 10 al minut 5 i contra un primera, poca cosa vam poder fer.

He llegit algun comentari respecte que el Fran PErales "no era porter pel LLeida". Encara flipo...O sigui, un xaval que amb 18/19 anys i després de jugar tota la temporada a regional, debuta contra el Betis, atura un penal, fa 2 o 3 intervencions de mèrit i, si...és cert, la caga en el segón gol, no és porter del LLeida?

Doncs per mi el xaval ha estat de 10. HA demostrat personalitat, ha dona confiança a la defensa i no s'ha arrugat. Que ha fallat? És clar que ha fallat, però igual que el Medina quan fa un refús malament, o qualsevol defensa que fot pilotades amunt sense intentar jugar la pilota.

Per última, el tema afició. D'una banda, molt content de veure com, un cop més, el Segre l'ha CAGA. Hi havia molts aficionats bètics, moltíssims. Però crec que els de LLeida erem majoria. Potser no erem 9100, que ha estat la dada oficial del club, però 7500/8000 hi erem segur. Estaria be que el club informés del que s'ha recaptat.

En aquest tipus de partits és quan un enyora jugar en una categoria superior. Caliu una hora abans de començar el partit, ambient a les grades, animació...

En definitiva, un partit que molta gent esperava amb il.lusió i que al meu parer ha quedat totalment condicionat trencat des del minut 5.

EL Betis molt justet. Ara m'explico el per que es troben en una situació tan delicada a Primera. S'han dedicat tota la segona meitat a especular amb el marcador i si el Lleida els últims 10 minuts hagués estat un pèl més ambició, potser s'haguessin endut un ensurt.

P.D. Potser el que diré ara és una barbaritat, però aquest any el Pau Torres no està, ni de bon tros, al nivell de l'any passat. En la jugada del penal surt tard, lent i malament. I no és l'únic partit on està malament.

P.D.2: Si fos per mi, regalaria la tornada i em centraria ja d'una punyetera vegada en la lliga, on no podem fer el ruc si no volem quedar-nos despenjats en la lluita pel play off.

• 33ngel likes this

#133 Semprefidel

Semprefidel

Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 76 posts
  • 1 topics

Posted 07 December 2013 - 10:51 AM

Tema a part.

Segons tinc entès, El carnet de soci sol es per la competició de lliga, així com els socis em de tornar a pagar per l'entrada de la Copa del Rei, perdem la localitat, ja que l'entrada no es numerada.

En principi tot espectador, soci o no, podia veure el partit des del seient que més l'hi agradava.

També opino que els socis no hauriem d'haver pagat ni un duro i haver entrat amb el nostre carnet o haver tingut entrades acord amb la nostra localitat.

#134 CatisnotEsp1993

CatisnotEsp1993

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,141 posts
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Posted 07 December 2013 - 11:19 AM

Res de regalar-li el partit de tornada al Betis.   Normalment els equips de 2a B que donen la sorpresa a la Copa del Rei acaben jugant el Play-Off d'ascens ja que la moral dels jugadors i la de l'afició puja considerablement. Ho tenim molt complicat però no impossible.

Passarem !

• samilof likes this

#135 samilof

samilof

Un crack del Lleida

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 4,563 posts
  • 102 topics

Posted 07 December 2013 - 11:25 AM

Segons tinc entès, El carnet de soci sol es per la competició de lliga, així com els socis em de tornar a pagar per l'entrada de la Copa del Rei, perdem la localitat, ja que l'entrada no es numerada.

En principi tot espectador, soci o no, podia veure el partit des del seient que més l'hi agradava.

També opino que els socis no hauriem d'haver pagat ni un duro i haver entrat amb el nostre carnet o haver tingut entrades acord amb la nostra localitat.

Jo no se si em confonc, pero crec recordar que el club va dir, que el soci sempre te dret a sentar-se al seu seient, sigui copa o la competicio que sigui, si hi ha algu sentat, ensenyant el carnet a la persona que ocupa el teu lloc, s'ha d'aixecar i marxar, tot i que durant la lliga i duran la majoria de partits no crec que pasi res perque t'ocupin el lloc ja que n'hi han 9mil de lliures. Pero aqui sempre tindra la rao el soci que vol sentar-se al seu seient per molt que n'hi hagin un collo de lliures. Personalment penso que amb partits on es supere l'afluancia normal de gent (2mil persones aprox.) cadascu ha de poderse sentarse al seu lloc ja que hi ha gent que vol el seu lloc i es comprensible, i durant la lliga també, pero a mi personalment m'es igual que m'ocupin el seien, si no ens asentem allí, ens asentarem allà.

Crec recordar que es aixi, corregiume si m'equivoco.

P.D: jo també crec i soc dels que penso que de tirar la copa res de res, amb lo que ens costa (12 o 13 anys arribar a jugar un partit com aquest), no s'ha de tirar res, alli a lluitar per tot, i morim amb tot posat, lavors si ens eliminen pues amb el cap ben alt, pero que no ens puguin dir que hem anat alli a no fer res.

• Semprefidel likes this

#136 narmer

narmer

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 2,092 posts
  • 6 topics

Posted 07 December 2013 - 11:36 AM

Osti no em vaig fixar en aquestes, pero a les entrades del play-off passat ficave "prohibit ocupar el seient d'un abonat".

#137 Awor

Awor

Un crack del Lleida

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,146 posts
  • 2 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Posted 07 December 2013 - 12:00 PM

Osti no em vaig fixar en aquestes, pero a les entrades del play-off passat ficave "prohibit ocupar el seient d'un abonat".

Confirmo que en les de copa sortia la mateixa frase

#138 Lleida000

Lleida000

Advanced Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 56 posts
  • 0 topics

Posted 07 December 2013 - 12:29 PM

Qui ha dit tirar el partit de tornada? Res de res. Encara que tinguem un 0'00000000001% de possibilitats de passar s'a danar allà a lluitar. Si ens foten un 2-1 contra 10 i amb un porter (tot i que va estar genial) de regional, com no els hem de poder guanyar al Billamarín?

Jo encara confio que passarem

En quant a lo del tema de les entrades jo també puc confirmar que estava prohibit ocupar el seient d'un soci.

P.D: Em sembla fatal no haber-me pogut quedar l'entrada. És un partit important, i jo normalment (per no dir sempre) m'ho guardo.  Fatal

A qui van expulsar de la banqueta del Lleida? He sentit dri que era el delegat.

Per últim, em sembla molt malament que es va rencar una de les pancartes que es pujen quan acaba el partit, no se si algú ho va veure, però crec que va ser per força bruta  :malament:

#139 Blau19

Blau19

Junior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 474 posts
  • 15 topics

Posted 07 December 2013 - 12:33 PM

Qui ha dit tirar el partit de tornada? Res de res. Encara que tinguem un 0'00000000001% de possibilitats de passar s'a danar allà a lluitar. Si ens foten un 2-1 contra 10 i amb un porter (tot i que va estar genial) de regional, com no els hem de poder guanyar al Billamarín?

Jo encara confio que passarem

En quant a lo del tema de les entrades jo també puc confirmar que estava prohibit ocupar el seient d'un soci.

P.D: Em sembla fatal no haber-me pogut quedar l'entrada. És un partit important, i jo normalment (per no dir sempre) m'ho guardo.  Fatal

A qui van expulsar de la banqueta del Lleida? He sentit dri que era el delegat.

Per últim, em sembla molt malament que es va rencar una de les pancartes que es pujen quan acaba el partit, no se si algú ho va veure, però crec que va ser per força bruta  :malament:

A quina pancarta et refereixes, alguna de les penyes vols dir?

#140 narmer

narmer

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 2,092 posts
  • 6 topics

Posted 07 December 2013 - 12:58 PM

A quina pancarta et refereixes, alguna de les penyes vols dir?

No se, jo les uniques pancartes que se que es pujen al acabar el partit son les del tunel de vestidors aquelles com de proteccio... No se si n'hi ha alguna més pero ara per ara no les recordo

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users