Ir al contenido

Foto
* * * * * 2 votos

[1 / 16 de final Copa del Rei] Lleida Esportiu - Real Betis

• You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
223 respuestas en este tema

#101 Butter

Butter

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 500 mensajes
  • 24 topics

Escrito 05 diciembre 2013 - 10:58

He arrivat de Zaragoza a Lleida sobre es 19;15. A sortir de AVE he vist uns quans nois amb jerseis de Betis, en un principi em pensava que eren aficionats, però al veure els mossos, cameres i demés ja he vist que era la plantilla del Betis xD

Al sortir de l'estació els esperava el autobus de equip, hi havia unes cuantes persones per allí fent-se fotos amb els jugadors, ha sigut curiós.

Per cert, més de 6000 entrades em sembla mot, a veure si amb aquest pas podem arrivar a les 8000!

PD: Crec que algú de aquest foro em deu una birra ^^

#102 Blau19

Blau19

Junior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 474 mensajes
  • 15 topics

Escrito 05 diciembre 2013 - 11:05

Si entre bètics i lleidatans fem una entrada de 8000-9000 estarà molt bé la veritat!

#103 Lleida000

Lleida000

Advanced Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 56 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 diciembre 2013 - 09:30

2:30 per a que començi el partit. Quines ganes!

#104 Butter

Butter

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 500 mensajes
  • 24 topics

Escrito 06 diciembre 2013 - 11:37

11;35
El camp ja comença a fer goig. Bona part de la lateral plena. Això si, falten les penyes dels gols encara, sobretot els rudes que sempre són els últims d'arrivar xD

#105 Butter

Butter

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 500 mensajes
  • 24 topics

Escrito 06 diciembre 2013 - 01:55

Sense comentaris...

#106 33ngel

33ngel

Junior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 mensajes
  • 15 topics

Escrito 06 diciembre 2013 - 02:11

atraco a ma armada

#107 Lleida000

Lleida000

Advanced Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 56 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 diciembre 2013 - 02:16

Espatllat l'homenatge a Miki Roqué. Arbitratge penos,es nota que necessitava protagonisme. No es pot expulsar al porter al minut 5!!  Pobre Perales, però així són les coses i el betis, juga com un equip de segona. A segunda eoe!

Ara toca fer un partit digne al Billamarin.

#108 xinxi01

xinxi01

Veterà del forum.

• Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 06 diciembre 2013 - 02:22

L'arbitre s'ha complicat la vida ell sol, fotent la groga a Pau Torres ja n'ha via prou, el 2n penal es d'aquells que se'n piten 1 de cada 100 (toca mig braç -engantxat al cos- i al costat) i el gol anulat ha sigut ben anulat i el 1-2 ha sigut en un fora de joc clarissim de Biel Medina.

Perales no es porter pel Lleida tot i que ha fet 2 bones aturades no n'ha blocat cap, i tal com surt en la jugada del 0-2 es evident per que juga on juga, qualsevol porter de 2na B o 3ra aquella pilota la bloca sense problemes. Pero be, s'ha de tenir en compte que te 19 anys, ha entrat per sorpresa i en una jugada de penal, aixi que ha fet molt més del que s'esperava d'ell.

Bon partit del Lleida tot i les males circumstancies, s'ha donat la cara i s'hi ha posat collons contra un equip que tot i anar cuer a Primera es nota que tenen una gran plantilla (Jorge Molina m'encanta i Verdú es un crack)

#109 Blau19

Blau19

Junior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 474 mensajes
  • 15 topics

Escrito 06 diciembre 2013 - 02:49

Tal com ha dit un bètic, "hemos ganado porque son de 2a B, se han quedado 86 minutos con 10 i nos han regalado un penalti. Por nada mas."

Preferia perdre 1-3 i veure un bon partit, que no que aquest àrbitre dels ous l'hagi embrutat com l'ha embrutat..

El nostre gol és un fora de joc com una casa de pagès pel que vist, i el segon penalti que vos quet digui, jo no l'he vist enlloc, i aquests tios piten a 1a?

Enorme l'equip en la meva opinió i si Perales atrapa el segon penalti es cau el camp jaja. Haguessim tingut que apretar els ultims 10 min i no al temps de descompte com hem fet i alguna haguessim tingut. Enfi, volia disfrutar del partit, però amb aquest àrbitratge s'ha quedat en segon pla. 

PD: Les coses que té el futbol, som capaços de fer tremolar el Betis amb un menys i desprès no passem de l'empat contra el Xàtiva :nohose: .

FORÇA LLEIDA! QUIN ORGULL!

#110 RoD

RoD

Membre d'Honor

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 06 diciembre 2013 - 03:03

Vist el partit per la tele:

1) El penal de Pau es clar i per desgràcia això és vermella directa tant al minut 50 com al 4.

2) El 2n penal és difícil de veure, això a l'àrea del Betis no tenen collons a pitar-ho, però sembla que si que ho és.

3) El gol anul·lat del Lleida fora de joc clar.

4) El gol del Lleida un altre fora de joc com una catedral. Sembla mentida que un linier es tragui això xD

Vaja que de robo res de res.

#111 xinxi01

xinxi01

Veterà del forum.

• Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 06 diciembre 2013 - 03:28

1) El penal de Pau es clar i per desgràcia això és vermella directa tant al minut 50 com al 4.

2) El 2n penal és difícil de veure, això a l'àrea del Betis no tenen collons a pitar-ho, però sembla que si que ho és.

4) El gol del Lleida un altre fora de joc com una catedral. Sembla mentida que un linier es tragui això xD

La roja a Torres es discutible ja que Jorge Molina anava cap a la banda i tenia a 2 defenses que el tapaven, jo hagues assenyalat groga, a banda que aquesta jugada a la porteria rival no li foten groga a Andersen ni de casualitat igual que amb el 2n penal.

No ha sigut un robo pero l'arbitre ha estat lamentable, ja hi ha prouta diferencia entre els 2 equips com per a que tu mateix la lios, segurament haguessim perdut igualment pero com a minim hauriam pogut donar una mica més la cara, tot i aixo hem d'estar contents ja que el Betis te un equipas.

#112 Butter

Butter

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 500 mensajes
  • 24 topics

Escrito 06 diciembre 2013 - 03:55

1. A la web del marca diuen que es groga. Al mateix foro de betis molta gent diu el mateix, que s'han cargat el partit al minut 4 i que la roja es excesiva. Penso el mateix, per a res era roja clara, i si hagués pitat una groga NINGÚ s'hagués queixat i no hauría passat res.

Només per condicionar el partit d'aquesta manera tan "injustificada" i deixar al Lleida 90 minuts de partit amb un jugador menys, ja ho considero un robo clarissim.

2, El segon pena, más de lo mismo, al Marca hi posa que no es clar. A la web de betis més d'un s'ha indignat dient que sempre es perjudica al petit. Si te'n fixes al resum NI UN SOL JUGADOR de Betis reclama a mà, es més, el joc continua com si no hagués passat bé. A més no hi ha cap camara que es veigui clar que haiguin set mans, i dubto que el linier ho haigui pogut veure clar (el arbit també ho tenia impossible per veure-ho). Aixi que un "sembla que si que ho és" no serveix per exculpar un arbitratge nefast, de principi a final.

3. Correcte, res més a dir.

4. No em crec que el linier no haigui vist aquest fora de joc, dels més clars que he vist mai, esta clar que ha volgut "compensar" lo de la expulsió i el segon penalty, pero a bones hores.

#113 EFAC_Hooligans

EFAC_Hooligans

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 554 mensajes
  • 3 topics

Escrito 06 diciembre 2013 - 04:24

El primer penal és fora de joc del davanter... la roja no és ni de conya!! Lo de Verdu...patètic!! Avui m'he fet més sevillista que mai...

PUTA BETIS!!

#114 xinxi01

xinxi01

Veterà del forum.

• Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 06 diciembre 2013 - 04:35

El primer penal és fora de joc del davanter... la roja no és ni de conya!! Lo de Verdu...patètic!! Avui m'he fet més sevillista que mai...

PUTA BETIS!!

El 1r penal no era fora de joc

#115 EFAC_Hooligans

EFAC_Hooligans

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 554 mensajes
  • 3 topics

Escrito 06 diciembre 2013 - 04:54

Estic en linea amb la jugada..per mi fora de joc, justet, però fora de joc! (apart, a la primera part no li han pitat 2 o 3 fores de joc més..)

I el segon penal... també ho era, no??? jajajajaja

en fi....

#116 Butter

Butter

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 500 mensajes
  • 24 topics

Escrito 06 diciembre 2013 - 05:20

Amb les fotos que he anat fent posaré aquesta comparativa... trobeu les 7 diferencies ^^ 

Lleida - Prat

iBGmQTgC9gd4J.JPG

Lleida - At. Balears

ibrGkYyXOAVN6V.PNG

Lleida - Betis

ibxuphJ11e9f4O.JPG

#117 Blau19

Blau19

Junior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 474 mensajes
  • 15 topics

Escrito 06 diciembre 2013 - 06:02

9100 espectadors segons el club. 8000 segons la meva opinió (No seria mala entrada, si no fos perque mig lateral alt ere afició del Betis).
Tot i així bona animació com sempre.

#118 IlerFran

IlerFran

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.487 mensajes
  • 4 topics

Escrito 06 diciembre 2013 - 06:08

Lleida - Betis

ibxuphJ11e9f4O.JPG

I els de San Miguel també renoven el tema pancartes quan els hi apateix, clar... com avui venia la tele!

Del partit d'avui, millor que no en digui res... 

ORGULL jugant amb 10, orgull!

9100 espectadors segons el club. 8000 segons la meva opinió (No seria mala entrada, si no fos perque mig lateral alt ere afició del Betis).
Tot i així bona animació com sempre.

Una part de lateral alt JAJA entre poc i massa :)

#119 GTS

GTS

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 06 diciembre 2013 - 06:43

Al primer penal la pilota va en direcció al córner. Només per això no pot ser vermella. I una jugada així condiciona tot el partit, més quan un rival és a priori inferior a un altre. 

#120 losocii

losocii

Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 67 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 06 diciembre 2013 - 07:20

Primer penal és groga. I a partir d'aquí ja dona igual el que passi després que el primera ja ha robat al segona b. Aquest arbit ja té un historial important.

Pero per si no n'hi havia prou en cargar-se la eliminatòria al minut 4, el segon penal només el veu el linier. Més empegades no les pot tenir les mans, fisicament impossible. A la primera part el lleida rebia grogues per protestar i el betis amb sort li pitaven falta, per no parlar dels fora de joc. Durant el partit qualsevol jugada dubtosa a barrer pal betis per si de cas. Verdú puto fàstic. Que algú m'expliqui com pot ser que es monti una tangana amb cop de puny de Verdú al pit (no he vist bé a qui) i un cop acabada al mig del camp el negre aquell encara foti la gran espenta a un altre blau i no ha tret ni una groga. NI UNA!!!!!! Pero la roja al pau no ho ha dubtat el malparit. A la segona part el penal del Mata en un altre partit és lo típic que el demano pero sense ser molt clar pero amb tot lo que portava pitat era clarísim, i amb això vull dir que si és al reves el pite. L'última jugada del partit era corner, fins i tot el negre ha deixar de correr  deixant la pilota morta dins de l'àrea i quant ha vist que no pitava la rebutjat perque no arribes el mata. I quan li protesta aquesta jugada amb el partit acabat aldalur l'àrbit l'envia a la merda amb una botifarra i no se que li haura contestat llavors que li ha tret groga.

I ja em direu si és normal que en un partit amb 5 o 6 canvis, 3 gols, 2 vermelles, Perales que l'han ates 2 cops perdent només ell gairebé 10 minuts i un partit super trabat i parat només afegeixi 1 minut a la 1ª i 2 minuts a la 2ª part que no els ha deixar acabar. Cagon sa mare la de peles que li haura donat el Garrido per no començar amb una humillació.

PD:Almenys avui em puc quedar amb l'entrega de l'equip i de l'afició, de tot l'estadi. Animant i cridant tot el camp com feia anys que no es feia. Tambés és veritat que mai havia vist tal robo. Els jugadors xapó, aguantar amb deu 85 minuts un primera fins al punt d'acollonir-los i que els darres 10 minuts perdesin temps i no caure en l'agressio. Això li fan al Madrid i acaba amb 5 jugadors expulsats i 7 del Betis lesionats.

PD2: Molt gran Perales. En el seu debut para el penal, casi para el segon que ja era per fer-li un monument i 3 paradons per mantenir sempre la ilussió. A part dels 2 cops rebuts. Llàstima del gol, perque ha fet la cagada de la seva vida, crec que fruit dels nervis. I no s'ho mereixia peque estava i ha fet un partidàs. Però tampoc em vull oblidar de les pilotes recuperades pels Barreda, Medina, Molo, Fuster i el gol salvat, Aldalur que no m'agradava per la seva desgana i avui ha anat a matar, etç,

• Butter, 33ngel y Calderon ho han agraït

0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos