Doncs jo no vull al Madrid precissament perquè vindran tots els lleidatans barcelonistes-a-mi-me-la-pela-el-lleida a animar com si els hi fos la vida. I si al damunt tenim la potra d'eliminar-los estaran més contents per l'eliminació del Madrid que per la classificació del Lleida xD
Es molt enrebuscad lo que dius RoD, pero lo més trist es que tens tota la raó, però hem de mirar lo millor per el club. Està clar que vingui el barça o el madrid, tot i que el camp s'ompli (que dubto que es quedés sense entrades) el següent partit al camp hi hauría els de sempre... aixi que s'ha de mirar per l'economia del club. Més absolutament igual si R.Madrid o Barça, esta clar que ho firmaria ara mateix, encara que ens caigués golejada a casa ja hauría merescut la pena la participació a la copa del rei.
Dels equips que ens podrien tocar quins serien:els que van quedar entre els 7 primers o els que juguen a Europa??
Segons tinc entés a la tercera entren a jugar els de segona divisió, i a cuarta ronda (o sigui, setzens de final) els 20 equips de primera divisió restants, sense excepcions, estiguin o no a europa.
Corretgiu-me si m'equivoco sisplau, pero penso que fa molts anys que ja no se'ls dona aquell privilegi als equips de champions o uefa ...