Tot això va venir per qué buscava informació sobre l'asistencia en el camp d'esports durant la temporada pasada en uns determinats partits de lliga, i a cap web ni noticia les trobava. La del Alaves, Eibar, Osasuna, si que hi sortía a noticies de segre, o página del Lleida, pero alguns altres com el Izarra , de la jornada 30 que va guanyar amb un 2-0 no hi havia forma de trobar el numero de asistens. Realment no se si es per qué les dades estàn molt amagades o per qué el club no les va proporcionar, no en tinc ni idea, pero a cap cronica apareix. He dit aquest partit, però n'hi havia uns quans més igual.
Penso que això es una llastima, a mi em resulta totalment indiferent si som 100 persones, 2000 o 5000, però m'agradaria que puguessa anar a algúna página web, i mirar l'asistencia del camp d'esports, per exemple a la jornada 10 de l'any 93 (que no se ni si van jugar a casa), com aquell any estava a primera, segurament buscant molt, per hermoteca del mundo deportivo es posible trobar-ho, pero altres jornades d'altres anys deu ser ja imposible. No vull que es perdi part de l'historia d'aquest equip, per això aniré recopilant durant totes les jornades l'asistencia al camp, i quan ja en tingui moltes crearé una base de dades o algo per a que la gent ho pugui buscar de forma comoda i rapida.
Lo de contar la gent que asisteix al camp ja es algo personal, que no em costa res fer i que sento curiositat per saber realment per qué el club infla dades, però això ja es un tema apart. Com podreu comprovar, aniré posant també l'assistencia "oficial", el objectiu es tenir el màxim de dades posibles durant molt de temps, a poder ser temporades.
També veig que hi ha molta gent optimista dient que confia els numeros que ha proporcionat el club, ho respecto totalment, tot s'ha de dir, però algún dia posaré el reconte de forma "manual" desde les diferents grades dividides per sectors, i veureu la meva forma de contar, i potser us donarà més credibilitat que les paraules buides d'un dirigent del club.