Ir al contenido

Foto
* * * * * 1 votos

Asistencia al Camp D'esports - Temporada 13/14

• You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
56 respuestas en este tema

#21 Calderon

Calderon

Canyo i gol

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 04 septiembre 2013 - 08:30

Voleu dir que no s'han inflat les dades tota la vida? Simplement volen que la gent cregui que hi va una mica de públic, i que per tant hi haurà més ambient... A segona divisió recordo un bon grapat de partits que dèien 4.000 i si arribàvem als 3.000 podíem donar gràcies. 

Els que hem anat uns quants anyets al camp d'esports, al minut 15 tots sabem més o menys quants espectadors hi ha. La veritat és que a mi aquesta xifra em dona igual. A començaments de temporada serem els de sempre (2.000), a l'hivern, els de sempre menys els que tinguin fred (1.500), i a primavera, els de sempre més els que s'animin perquè l'equip està a punt de pujar. 

#22 RoD

RoD

Membre d'Honor

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 04 septiembre 2013 - 09:59

Voleu dir que no s'han inflat les dades tota la vida? Simplement volen que la gent cregui que hi va una mica de públic, i que per tant hi haurà més ambient... A segona divisió recordo un bon grapat de partits que dèien 4.000 i si arribàvem als 3.000 podíem donar gràcies.

Mira que he escoltat excuses per no anar al camp; fa fred, hi ha boira, fan el Barça per la tele, les entrades son cares, tinc un dinar a la torre, però mai he sentit "es que al partit anterior van anar 1.700 espectadors, jo amb 2.600 si que m'animaria".

Si ho fan per això els hi recomano inventar-se assistències de 4.000-5.000 que fan una mica més de goig.

#23 Munguit

Munguit

Senior Member

• Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 04 septiembre 2013 - 10:24

Jo sincerament penso que la dada que es va donar par part del club aquest diumenge passat, es la real.

I m´agradaria que fos així a partir d´ara , tant se val si som 800 ó  4500.

#24 Butter

Butter

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 500 mensajes
  • 24 topics

Escrito 04 septiembre 2013 - 10:43

Tot això va venir per qué buscava informació sobre l'asistencia en el camp d'esports durant la temporada pasada en uns determinats partits de lliga, i a cap web ni noticia les trobava. La del Alaves, Eibar, Osasuna, si que hi sortía a noticies de segre, o página del Lleida, pero alguns altres com el Izarra , de la jornada 30 que va guanyar amb un 2-0 no hi havia forma de trobar el numero de asistens. Realment no se si es per qué les dades estàn molt amagades o per qué el club no les va proporcionar, no en tinc ni idea, pero a cap cronica apareix. He dit aquest partit, però n'hi havia uns quans més igual.

Penso que això es una llastima, a mi em resulta totalment indiferent si som 100 persones, 2000 o 5000, però m'agradaria que puguessa anar a algúna página web, i mirar l'asistencia del camp d'esports, per exemple a la jornada 10 de l'any 93 (que no se ni si van jugar a casa), com aquell any estava a primera, segurament buscant molt, per hermoteca del mundo deportivo es posible trobar-ho, pero altres jornades d'altres anys deu ser ja imposible. No vull que es perdi part de l'historia d'aquest equip, per això aniré recopilant durant totes les jornades l'asistencia al camp, i quan ja en tingui moltes crearé una base de dades o algo per a que la gent ho pugui buscar de forma comoda i rapida.

Lo de contar la gent que asisteix al camp ja es algo personal, que no em costa res fer i que sento curiositat per saber realment per qué el club infla dades, però això ja es un tema apart. Com podreu comprovar, aniré posant també l'assistencia "oficial", el objectiu es tenir el màxim de dades posibles durant molt de temps, a poder ser temporades.

També veig que hi ha molta gent optimista dient que confia els numeros que ha proporcionat el club, ho respecto totalment, tot s'ha de dir, però algún dia posaré el reconte de forma "manual" desde les diferents grades dividides per sectors, i veureu la meva forma de contar, i potser us donarà més credibilitat que les paraules buides d'un dirigent del club.

#25 ILER

ILER

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 04 septiembre 2013 - 11:29

Crec que pràcticament estarem tots d'acord en que l'any passat es van unflar, i molt, les dades d'assistència al camp.

#26 RoD

RoD

Membre d'Honor

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics

Escrito 04 septiembre 2013 - 11:42

Butter he trobat una pàgina amb estadístiques d'assistències a lligues de tota Europa: http://www.european-....co.uk/attn.htm.

En concret a Espanya hi ha de 1ª i 2ªA des de l'any 1999, tot i que les dades seran les que dona el club o les que surten als diaris i per tant qualsevol dada pot estar unflada.

Lo que surt del Lleida. Son mitjes de tota la temporada.

1999/00: 4.825

2000/01: 3.914 (descens)

2004/05: 4.072

2005/06: 3.843 (descens)

#27 RoD

RoD

Membre d'Honor

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics

Escrito 04 septiembre 2013 - 11:58

Això no té a veure amb el Lleida però en aquesta pàgina de la Wikipedia https://en.wikipedia..._football_clubs es poden veure les 71 millors mitjanes d'assistència d'Europa a la temporada 2012-13.

Només 9 equips de la lliga espanyola. Anglaterra té 17 equips, Alemanya 19!

A destacar el cas del Kaiserlautern, una ciutat de 100.000 habitants amb l'equip a 2ª divisió que té un promig d'assistència de 32.000 persones.

#28 samilof

samilof

Un crack del Lleida

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 04 septiembre 2013 - 01:09

jo no soc ningú per dir el que heu o no de fer, pero personalment no li vec la utilitat

feu el que volgueu

pero aixó de que les directives van i venen... potser si que van i venen.... pero l'actual son socis del Lleida des de abans que la majoria de foreros... i si potser un dia marxen de directius, suposo q continuaran sent socis (o no)... pero el que vui dir es q no son ni l'Anabel Junyent, ni el Tatxo Benet ni el magnate Massana... son gent de la casa, socis de tota la vida i que estimen el Lleida igual que el que mes l'estima....

i? jo també estimo al LLeida i fa molts anys que soc soci i faig moltes coses pel club desinteresadament, tot i aixo estic a favor del recompte d'espectadors, que una cosa no treu l'altra....!!

#29 samilof

samilof

Un crack del Lleida

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 04 septiembre 2013 - 01:13

Bé, molta gent confon la iniciativa, aixo e sper tenir dades historiques REALS, saber de veritat cuanta gent hi va, que ens enganyen? pues be, pero nosaltres sabrem la veritat. No deixarem de ser socis, els que estimem al club l'estimarem sempre i anem sempre faci fred o calor, no perque diguin alguna info. falsa sobre el nombre d'asistents ens deixarem de fer socis!

• o han agraït

#30 lo_karls

lo_karls

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 559 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 septiembre 2013 - 01:24

Molt bones, com ja vaig comentar al fil del 35% del socis nous, m'he compromés aquesta temporada a fer un seguiment de la afluencia de la gent que asisteix als partits del Lleida al Camp d'Esports. 

Gran iniciativa Butter.

Per curiositat, estaria molt bé que ens expliquessis com fas els comptes. 

#31 Calderon

Calderon

Canyo i gol

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 04 septiembre 2013 - 01:46

Mira que he escoltat excuses per no anar al camp; fa fred, hi ha boira, fan el Barça per la tele, les entrades son cares, tinc un dinar a la torre, però mai he sentit "es que al partit anterior van anar 1.700 espectadors, jo amb 2.600 si que m'animaria".

Si ho fan per això els hi recomano inventar-se assistències de 4.000-5.000 que fan una mica més de goig.

Doncs jo sí que ho he sentit. No amb els números que tu dius, però sí coses com "el camp fot pena de veure'l tant buit" o "no hi ha gens d'ambient perquè no hi ha ningú". 

En tot cas, crec que no m'has entès bé. El que dic és que es vol donar una imatge que la gent està més engrescada del que realment ho està, i si sóm realistes, et pots adonar que si l'entrada de 2.600 era veritat (primer partit de la temporada, molta gent encara de vacances, una setmana més tard fàcil podiem haver estat 100 o 200 més...), és un indicador que la gent està molt engrescada. 

A mi no em sembla malament que s'unflin una mica els números, ho puc entendre... però si m'haguessin dit que la setmana passada n'hi havien 5.000 ja em sentiria que em volen pendre per ruc. Ja l'he sentit moltes vegades el Lasso dient que "jo no sé qui els deu contar els 3.000 aquests".

#32 Butter

Butter

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 500 mensajes
  • 24 topics

Escrito 10 septiembre 2013 - 11:37

Gracies RoD, bona pàgina, me la guardo!!

Gran iniciativa Butter.

Per curiositat, estaria molt bé que ens expliquessis com fas els comptes.

Moltes gràcies!
De moment el primer partit com que eren poquets he utilitzat un métode bastant simple. Un programa que vas "marcant" (amb un color) persona a persona, fent un click d'amunt, i es va sumant automaticament la gent a cada click. Ho vaig comprobar contant alguns factors del camp a ull, comparant-ho amb el resultat del "programeta" i el marge de error era infim.
De totes formes hi ha programes que et calculen automaticament la gent que es veu a una fotografia, i posiblement utilitzaré aquests metodes en els propers partits.

Per cert, dono per fet que no hi haurà forma de fer cap fotografía a tribuna al partit de demà contra el Caudal, no?

#33 narmer

narmer

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 10 septiembre 2013 - 11:41

Gracies RoD, bona pàgina, me la guardo!!

Moltes gràcies!
De moment el primer partit com que eren poquets he utilitzat un métode bastant simple. Un programa que vas "marcant" (amb un color) persona a persona, fent un click d'amunt, i es va sumant automaticament la gent a cada click. Ho vaig comprobar contant alguns factors del camp a ull, comparant-ho amb el resultat del "programeta" i el marge de error era infim.
De totes formes hi ha programes que et calculen automaticament la gent que es veu a una fotografia, i posiblement utilitzaré aquests metodes en els propers partits.

Per cert, dono per fet que no hi haurà forma de fer cap fotografía a tribuna al partit de demà contra el Caudal, no?

Pots parlar amb el RRJ (crec que es deie aixi, ho sento si m'equivoco, tinc mala memoria pels noms) o amb el Mirando, que son normalment els fotografs que estan pel camp, per veure si et poden fer un foto de tribuna.

#34 Butter

Butter

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 500 mensajes
  • 24 topics

Escrito 10 septiembre 2013 - 12:00

Pots parlar amb el RRJ (crec que es deie aixi, ho sento si m'equivoco, tinc mala memoria pels noms) o amb el Mirando, que son normalment els fotografs que estan pel camp, per veure si et poden fer un foto de tribuna.

Moltes gràcies! Ja m'informo!  :be:

#35 sant_tornemi

sant_tornemi

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 283 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 septiembre 2013 - 01:45

Doncs ho trobo molt bona iniciativa, jo també sóc dels socis que m'agrada fer suposicions de quants espectadors hi ha al camp, i per tant que no m'enganyin al unflar les estadístiques. Jo contra el Reus vaig contar uns 1800-1900 tirant a llarg.

#36 Munguit

Munguit

Senior Member

• Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 12 septiembre 2013 - 06:13

ahir al partit de copa, el club ha informat que l´assistència ha estat de 1.110 espectadors, per mi son dades totalment creibles, que en penseu??

#37 narmer

narmer

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 12 septiembre 2013 - 07:31

ahir al partit de copa, el club ha informat que l´assistència ha estat de 1.110 espectadors, per mi son dades totalment creibles, que en penseu??

Si, jo amb l'amic que vaig anar ho vam dir els dos, que deviem ser 1000 y poc.

#38 Butter

Butter

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 500 mensajes
  • 24 topics

Escrito 12 septiembre 2013 - 07:41

A veure si consegueixo fotografies per poder fer recompte... pero si, semblen cifres bastant posibles els 1.110 espectadors, penso igual.

#39 ILER

ILER

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 12 septiembre 2013 - 08:03

Doncs sincerament m'esperava MENYS gent. L'any passat contra l'Eibar erem uns 700 si no recordo malament. Algú em pot contestar si finalment es va obrir l'accés als gols? He vist imatges per la TV on s'observa que, almenys, a gol nord hi havia gent (ho dic per que el club va informar que només obririen tribuna).

#40 Butter

Butter

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 500 mensajes
  • 24 topics

Escrito 12 septiembre 2013 - 08:35

Als gols hi havia només les penyes, suposo que el club va fer una excepcio amb ells, cosa q trobo normal y comprensible.
  • o han agraït

0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos