Molt bones, com ja vaig comentar al fil del 35% del socis nous, m'he compromés aquesta temporada a fer un seguiment de la afluencia de la gent que asisteix als partits del Lleida al Camp d'Esports.
Molts us preguntareu per qué he fet això, ja que per això esta el club, on dona aquestes dades... doncs precisament per això, per qué hi ha sospites on el club infla les cifres.
Jo aniré postejant de forma paral·lela al club els numeros que vaigui calculant, de moment ho he fet amb les fotografies que vaig fer jo al camp, i també amb les de el forer Samilof, que m'ha ajudat i m'ha enviat unes fotos, quantes més ni tinga més fàcil em sirà el treball, aixi que demano la colaboració de tothom, no costa res fer un parell de fotos a cada grada durant el partit, i pot anar molt bé, i disminuir més el marge de error que pugui tenir.
No demano que em creieu, jo faig això de forma voluntaria i el meu objectiu no és ni molt menys intentar enganyar a ningú, tot el contrarí, la misió d'aquest fil es tenir cifres més aproximades de la realitat sobre els espectadors en el camp. Un altra cosa, aviso que els numeros que aniré posant son molt generosos, ja que tinc alguns factors en compte, com que hi haigui pogut haver gent sense contar, ademés de les que poden estar ausents en aquell moment, ja sigiui per que no es veiguin, o les que estan al bar, entre d'altres coses, aixi que les cifres que veureu estàn posiblement pel damunt de les reals.
A continuació posaré el primer partit del Lleida a casa, el corresponent a la segona jornada. On hi posa "Espectadors" es el numero que he calculat jo, i tot seguit la comparativa amb les dades oficials del Lleida.
2ª Jornada (01/09/2013)
Lleida Esportiu 3 - 2 Reus Deportiu
Espectadors: 1700
Dades del club: 2300
2ª Ronda Copa del Rei (11/09/2013)
Lleida Esportiu 2 - 0 Caudal Deportivo
Espectadors: ---
Dades del club: 1100
2ª Jornada (15/09/2013)
Lleida Esportiu 3 - 0 Levante B
Espectadors: ---
Dades del club: 2477