http://www.levante-e...us/1008969.html
aixo son cosses que mai s'haurien de relacionar amb l'esport.... nmés per llegir aquesta noticia ja estic dessitjant que els que pujin a segona A siguien els jienenses....
Escrito 21 junio 2013 - 11:13
http://www.levante-e...us/1008969.html
aixo son cosses que mai s'haurien de relacionar amb l'esport.... nmés per llegir aquesta noticia ja estic dessitjant que els que pujin a segona A siguien els jienenses....
Escrito 21 junio 2013 - 11:24
Jo no tinc dubte. Encara que ens hagi eliminat, prefereixo que pugi el Jaén que el Huracan o Tornado aquest!!!!
Escrito 21 junio 2013 - 11:30
sips... el Jaen va ser un gran rival.... la tocaben molt be i es van mereixer passar tant o mes que nosaltres... encara que fos nomes pel detall de marcar un penalty mes que nosaltres....
l'any que ve retornarem amb mes força.... quines ganes ja de pretemporada jajajja
Escrito 21 junio 2013 - 11:31
Doncs si que han tardat en atrapar-los, això va passar fa gairebé 3 setmanes no?
Als camps valencians sempre passen coses d'aquestes, per això és millor evitar el grup 3.
Escrito 21 junio 2013 - 01:17
A Jaen també van rebenar els vidres dels busos d'aficionats de l'Alaves ...
Escrito 21 junio 2013 - 02:03
A mi un club com l'Huracán, fet a base d'€, em produeix una certa "oloreta", la veritat... A equips així no els hi desitjo cap bé, així que espero que el Jaén li foti una bona repassadeta.
Escrito 21 junio 2013 - 02:31
entre aficionats es una cosa mes normal (no ho justifico)... jo fa anys vaig anar a Sabadell amb bus i ens van petar un vidre d'una pedrada i vam tornar a Lleida amb el vidre petat..... pero aqui s'esta parlant del bus d'un equip de futbol q va a jugar un play off.... he llegit que els jugadors del Lucena van patir inclús crissis de ansietat i en un principi es van negar a disputar el partit de futbol.....
Escrito 21 junio 2013 - 02:49
M'hagues agradat veure lo carinyosos que haguessin estat amb nosaltres a Jaen si els arribem a eliminar... Van de santets, i de santets re!
Escrito 21 junio 2013 - 02:55
M'hagues agradat veure lo carinyosos que haguessin estat amb nosaltres a Jaen si els arribem a eliminar... Van de santets, i de santets re!
Només uns quants van demostrar que de santets no en tenen res. Els altres van estar molt amables i cordials durant tot el dia, i eren la gran majoria. Jo prefereixo quedar-me amb això...
Escrito 21 junio 2013 - 04:22
Doncs si que han tardat en atrapar-los, això va passar fa gairebé 3 setmanes no?
Als camps valencians sempre passen coses d'aquestes, per això és millor evitar el grup 3.
La noticia és del 20/06 i bastant penosa...
Escrito 22 junio 2013 - 10:38
entre aficionats es una cosa mes normal (no ho justifico)... jo fa anys vaig anar a Sabadell amb bus i ens van petar un vidre d'una pedrada i vam tornar a Lleida amb el vidre petat..... pero aqui s'esta parlant del bus d'un equip de futbol q va a jugar un play off.... he llegit que els jugadors del Lucena van patir inclús crissis de ansietat i en un principi es van negar a disputar el partit de futbol.....
El dia que ens van petar la lluna de l'autobus va ser a Terrassa, on el partit de lliga ja venia calentet perque uns quants ilergetes van fer correr al grupuscul dels Egara88 dies abans en partit de copa, i ens tenien ganes. A Sabadell ens van tirar pedres els covards dels HV desprès d'esperar-los 10 minuts sota del bus, pero cap va impactar contra el vidre.
Escrito 22 junio 2013 - 11:21
El dia que ens van petar la lluna de l'autobus va ser a Terrassa, on el partit de lliga ja venia calentet perque uns quants ilergetes van fer correr al grupuscul dels Egara88 dies abans en partit de copa, i ens tenien ganes. A Sabadell ens van tirar pedres els covards dels HV desprès d'esperar-los 10 minuts sota del bus, pero cap va impactar contra el vidre.
potser si q va ser a Terrassa... ja no m'en recordo...
Escrito 22 junio 2013 - 12:12
potser si q va ser a Terrassa... ja no m'en recordo...
Segurament, perquè a Sabadell jo també hi era i no van trencar cap vidre, només van fer una intent una mica penós xD
Escrito 22 junio 2013 - 04:22
UUUUllllaaaa lo que ha dicho!
que no es pot criticar a l´afició del Jaén, només al Gol Nord
0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos