I en cas de que el club no en faci, es podria fer una comanda de tots els foreros que en vulguin!
totalment d'acord!!
Escrito 06 junio 2013 - 08:12
I en cas de que el club no en faci, es podria fer una comanda de tots els foreros que en vulguin!
totalment d'acord!!
Escrito 06 junio 2013 - 08:53
+1 per les banderes. Estaria bé que fos de l'estil de les últimes de la U.E. Lleida que és blava i amb la senyera per la part de dalt i de baix, i al mig l'escut amb gran i que hi posin un lema tal com "Lleida Esportiu. Som la terraferma, l'orgull de la nació"
I felicitar a la directiva perquè realment sembla que es van llegint dia rere dia les propostes i en van prenent nota. Junts serem més forts.
Escrito 06 junio 2013 - 10:31
Jo personalment prefereixo que les banderes les faci el club i que siguin oficials, venudes directament pel club.
Si finalment no hi ha més remei, pues les podriem fer nosaltres, pero ojala ens facin cas i la setmana que ve tinguem banderes!!
Escrito 07 junio 2013 - 06:48
Escrito 07 junio 2013 - 04:17
He anat a buscar la meva entrada i m'han confirmat des del propi club que les banderes ja estan demanades i que confien a tenir-les en breu.
Escrito 07 junio 2013 - 04:26
He anat a buscar la meva entrada i m'han confirmat des del propi club que les banderes ja estan demanades i que confien a tenir-les en breu.
Escrito 07 junio 2013 - 04:36
Brutaaaaaaaaaaaal Brutaaaaaaaaaaaaal, la setmana que ve a comprar la bandera!!
Quines ganes de veure el disseny!!
Escrito 07 junio 2013 - 04:57
Brutaaaaaaaaaaaal Brutaaaaaaaaaaaaal, la setmana que ve a comprar la bandera!!
Quines ganes de veure el disseny!!
Ara serà un pufo de disseny
Escrito 07 junio 2013 - 09:51
Jo men recordo. Crec que va ser just despres del descens a segona b. Agost 2007.Jo , ja fa uns anys vaig fer un munt de banderes blaves i la de la senyera, que les vaig donar en un partit del ciutat de Lleida davant el Castelló., em sembla que va ser a l´agost del 2006. a veure si trobo fotoss
Escrito 08 junio 2013 - 02:10
Bandera ya
Escrito 11 junio 2013 - 01:35
Escrito 13 junio 2013 - 11:27
Algu sap alguna cosa de les banderes?? Estan disponibles ya a la botiga??
Escrito 13 junio 2013 - 06:10
Algu sap alguna cosa de les banderes?? Estan disponibles ya a la botiga??
aixo aixo!! algu sap preu o te alguna imatge del diseny, tamany? esperem que sigui bonica
Escrito 13 junio 2013 - 06:14
aixo aixo!! algu sap preu o te alguna imatge del diseny, tamany? esperem que sigui bonica
Imagino, i per altra banda espero, que siguin com les que tenien els nens a l'inici del Lleida - Jaén. Si són aquelles..
Escrito 13 junio 2013 - 10:34
Imagino, i per altra banda espero, que siguin com les que tenien els nens a l'inici del Lleida - Jaén. Si són aquelles..
Esperem i desitjem que aixi sigui.
Fa un rato he enviat un mail al club, si em contesten ho comunicaré per aquí.
Escrito 13 junio 2013 - 10:52
D'aquí poc les tindrem, i molt xules!
Escrito 14 junio 2013 - 02:42
D'aquí poc les tindrem, i molt xules!
Escrito 16 junio 2013 - 10:10
El Lleida ha perdut contra el Jaén, pero i que?????
continuo volent comprar la bandera del meu equip, siusplau poseula ya a la venta!!
Escrito 16 junio 2013 - 10:30
Jo també la vull encara! Just ahir vaig trobar la meva samarreta del kappa del Lleida de quan tenia 3 o 4 anyets i em va caure la llagrimeta... Si algú sap alguna cosa de la bandera que li digui siusplau!
TORNAREM!
Escrito 16 junio 2013 - 10:36
Jo tambe la vull! han sortit a la venta? sabeu algo?
0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos