Jump to content

Photo
- - - - -

Comencem a plenar nosaltres busos per Leganés?

• You cannot start a new topic
  • Please log in to reply
131 replies to this topic

#101 RoD

RoD

Membre d'Honor

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 6,132 posts
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Posted 30 May 2013 - 04:21 PM

En cada autobús normalment es calcula 55 persones, el club al twitter ara mateix diu que hi han 3 o sigui (165 persones), però el quart està quasi acabat i diu que es molt probable que pugui caure un cinquè o ocupar una bona part.

Vol dir que mínim 220 - 250 (desplaçament + entrada) i hauran acompanyat de les persones que només han comprat entrada, no estic boig si dic que serem uns 300.

Aquest tweet que menciones és d'ahir al migdia. Com ha dit el pluspu ja van pel 5è i suposo que la cosa es quedara aquí. Potser cau un 6è però no ple.

#102 La veu de torres

La veu de torres

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,720 posts
  • 11 topics

Posted 30 May 2013 - 04:23 PM

Doncs ja ja teniu un servidor i dos més apuntats (sense bus).

VA COLLONS!!! FORÇA LLEIDA!!!!

Ostia Iler!!! Al final t'has animat eh!!!

Jo hi he d'anar aquesta tarda.

#103 juanma369

juanma369

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 2,840 posts
  • 0 topics

Posted 30 May 2013 - 04:39 PM

Acabo d'arribar d'apuntar-me i he escoltat que anàvem pel 5é i apunt de caure el 6é, avui s'han apuntat 40 persones i quant jo he marxat venia gent..fins les 21 hores encara anirà venint mes gent.

#104 ILER

ILER

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,540 posts
  • 69 topics

Posted 30 May 2013 - 04:43 PM

Doncs ja ja teniu un servidor i dos més apuntats (sense bus).

VA COLLONS!!! FORÇA LLEIDA!!!!

Ostia Iler!!! Al final t'has animat eh!!!

Jo hi he d'anar aquesta tarda.

Company...no ho tenia gens clar pel tema horari i pel dilluns...que ja em costa prou aixecar-me, com per anar a dormir encara més tard. Però ha anat passant la setmana i m'han començat a entrar unes ganes boges i veure com l'afició s'ha anat animant, m'ha acabat d'engrescar.

Ens veiem a LEganés!!!

P.D. PER CERT, ALGUN LLOC CONCRET ON QUEDARÀ TOTA L'AFICIÓ? (PER NO ANAR DESPERDIGATS ELS QUE HI ANEM EN COTXE).

#105 RoD

RoD

Membre d'Honor

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 6,132 posts
  • 4 topics

Posted 30 May 2013 - 04:48 PM

Aquest partit arriba a ser dissabte i colapsem l'A2 amb els busos 8)

#106 seguidor

seguidor

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 3,769 posts
  • 8 topics

Posted 30 May 2013 - 04:49 PM

Acabo d'anar a comprar dos entrades per uns amics que estudien a Madrid i en cosa de cinc minuts, cinc persones s'han apuntat i dos trucades més demanant informació per apuntar-se.

M'han confirmat que anem pel 5é bus i no descarten gens omplir-lo. Dir que els busos són de 50-55 i que el número que us donen no té res a veure amb els que estem al bus.

Serem més de 300!!

#107 LleidaAlCor

LleidaAlCor

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 600 posts
  • 10 topics

Posted 30 May 2013 - 04:51 PM

Segons tinc entès, els jugadors ja seran dissabte per terres madrilenyes i entrenaran a la ciutat esportiva del Getafe. Seria una molt bona idea saber l'hotel on s'allotgen i anar diumenge a rebre'ls a la sortida de l'hotel. O si no, assabentar-se de l'hora que arribaran a Butarque i rebre el bus allà.

#108 RoD

RoD

Membre d'Honor

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 6,132 posts
  • 4 topics

Posted 30 May 2013 - 04:54 PM

Per cert, perquè el límit per apuntar-se és avui? Ja no dic dissabte però fins divendres es podria allargar i segur que en caurien un parell més.

#109 mr_raulman

mr_raulman

Junior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 198 posts
  • 6 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Posted 30 May 2013 - 04:57 PM

Per cert, perquè el límit per apuntar-se és avui? Ja no dic dissabte però fins divendres es podria allargar i segur que en caurien un parell més.

Crec que el motiu és perquè Butarque estarà a rebentar, i totes les entrades que ha donat el Leganés al Lleida per a nosaltres son limitades, no se si eren 300 o 400. Llavors si no s'han venut totes avui "a les 21:30" el Leganés les agafa i les posa a la venta per als seguidors madrilenys.

#110 RoD

RoD

Membre d'Honor

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 6,132 posts
  • 4 topics

Posted 30 May 2013 - 05:02 PM

Crec que el motiu és perquè Butarque estarà a rebentar, i totes les entrades que ha donat el Leganés al Lleida per a nosaltres son limitades, no se si eren 300 o 400. Llavors si no s'han venut totes avui "a les 21:30" el Leganés les agafa i les posa a la venta per als seguidors madrilenys.

Ah clar, llavorens no es pot fer més.
Doncs 5 o 6 busos + particulars estarem al voltant de 300. I ells si plenen el camp com diuen prop de 8000 perquè el camp només té 8158 seients.
Partit espectacular a la grada i segur que també al terreny de joc.

#111 Awor

Awor

Un crack del Lleida

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,146 posts
  • 2 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Posted 30 May 2013 - 05:16 PM

Doncs jo he anat fa un ratet, hi havia cua uns 15 minuts de espera i contó que els de davant meu en total han emplenat uns 15 llocs. Quan he marxat hi havia 4 persones esperant. Deient que estaven emplenant el 5e autobus.
Jo crec que podem arribar al 6é autobus

#112 vid

vid

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,463 posts
  • 0 topics

Posted 30 May 2013 - 05:25 PM

Ens veiem a Leganes nois, com be ha dit el Kimi per aquí abans nosaltres ens vam apuntar ahir. Serà un plaer retrobar-nos amb molts foreros de pedra picada.

Amb ganes de diumenge ja!!!!

#113 ILER

ILER

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,540 posts
  • 69 topics

Posted 30 May 2013 - 05:42 PM

Companys!!! Ho he comentat en un altre post...No hauríem de quedar en un lloc (bar, cafeteria, etc) tots els que anem al partit per anar junts al camp? Els busos aniran tots junts, però els que anem amb cotxe, ave, etc, anirem més desperdigats i crec que seria bona idea fer una "quedada", no?

#114 Blau19

Blau19

Junior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 474 posts
  • 15 topics

Posted 30 May 2013 - 06:01 PM

Bones sóc nou al foro. La veritat es que os llegeixo de fa molts anys, de mateixa manera que segueixo al Lleida. Em vaig aficionar quan era un nen sobre l'any 2000 i bueno al gra..

Me registrat per tal com ha dit algú abans seria interessant colocar-nos tots junts al camp de Butarque, suposo que ja ens hi fotran, pero estaria bé anar a tots a una i crear un magnífic ambient per animar l'equip!

Salut! :D

#115 titosonik

titosonik

Junior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 39 posts
  • 1 topics

Posted 30 May 2013 - 07:15 PM

bueno acabo de trucar al club i he agafat 5 entrades! per mi i 4 amics mes que estem estudian a madrid. sobre quina hora estareu per el camp? ho dic per afegirnos amb tots vosaltres. nosaltres tenim pensat arribar a butarque sobre les 6 o aixi i fer unes cervezetes! estarie be que quedesim com diu algu per aqui. coneixeu algun lloc?

#116 pluspu

pluspu

Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 118 posts
  • 7 topics

Posted 30 May 2013 - 07:36 PM

Esperem dades oficiales del club per saber els busos i sobretot la gent que ha tret entrases, perque hem sembla una auténtica pasada el que aquest equip ha conseguit movilitzar en aquesta ciutat.
Sobre lo de quedar tots junts, si no esta massa lluny del camp, estaría be que el club digues en quin hotel están per anar a animar abans de que durtin, sino al camp a les 17.30h.

#117 seguidor

seguidor

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 3,769 posts
  • 8 topics

Posted 30 May 2013 - 08:07 PM

Us confirmo que el 5è bus ja està ple.

#118 LleidaAlCor

LleidaAlCor

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 600 posts
  • 10 topics

Posted 30 May 2013 - 10:00 PM

Per diumenge el Leganés porta venudes 5.000 entrades (suposo que les nostres incloses). Hi ha una mica de decepció pel que he pogut llegir en algun tuit. Però queden 3 dies, tot pinta que Butarque presentarà un ambient de gala.

#119 RoD

RoD

Membre d'Honor

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 6,132 posts
  • 4 topics

Posted 30 May 2013 - 10:04 PM

Nosaltres a aquestes alçades quantes n'haviem venut? 2.000 o 3.000 potser. I al final vam ser més dels que caben a Butarque.
Diumenge estarà ple fins a la bandera segur.

#120 leganes

leganes

Junior Member

• Usuaris
  • Pip
  • 7 posts
  • 0 topics

Posted 30 May 2013 - 10:12 PM

el bar del estadio es muy pequeño, y lo mas cercano son tres sitios.
-el bar del tanatorio que no creo q entreis jeje
- el bar de la cantera (nombre de un polideportivo justamente al lado de butarque)
- o segun veniis en bus hay un carrefour y dentro del carrefour hay una cafeteria bar.

lo demas esta lejos pero bueno si vais con tiempo...

2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users