Reconeixement a [url]www.Peradelleida.com[/url]
Started By
Munguit
, nov 20 2012 11:26
9 respuestas en este tema
Escrito 20 noviembre 2012 - 11:26
Bones.
Com podeu veure a la web ( www.peradelleida.com ) l´alcalde de Lleida ha enviat una carta al nostre company forero rrj , reconeixent la gran tasca que ha fet , fa i dessitjo que segueixi fent , es a dir la fotografia dins del mon del fútbol, centrant-se en el Lleida , pero també en moltes d´altres competicions, juvenil DH, femení.. primera divisió... etc.. i tot aixó publicat en una web amb un nom prou explícit per als que estimen Lleida.
Jo tamb em sumo a aquest agraiment, perqué gràcies a ell he pogut gaudir de moltes imatges desde la temporada 2005-2006.
Anims a www.peradelleida.com
:wink:
Com podeu veure a la web ( www.peradelleida.com ) l´alcalde de Lleida ha enviat una carta al nostre company forero rrj , reconeixent la gran tasca que ha fet , fa i dessitjo que segueixi fent , es a dir la fotografia dins del mon del fútbol, centrant-se en el Lleida , pero també en moltes d´altres competicions, juvenil DH, femení.. primera divisió... etc.. i tot aixó publicat en una web amb un nom prou explícit per als que estimen Lleida.
Jo tamb em sumo a aquest agraiment, perqué gràcies a ell he pogut gaudir de moltes imatges desde la temporada 2005-2006.
Anims a www.peradelleida.com
:wink:
Escrito 21 noviembre 2012 - 09:00
Felicitats també, rrjj! és un bon reconeixement per part de les institucions. Ara nomès falta que hi posin 4 duros...
Escrito 21 noviembre 2012 - 01:59
Ara el que falta es que aquest reconeixement arribi des del propi club! Enhorabona company!!!
Escrito 21 noviembre 2012 - 02:45
ENHORABONA CLAR QUE SI !! i em sumo a l'opinió del company 0_K-95 de totes maneres ja t'has de sentir prou orgullos pel treu treball i per aquest
reconeixement ,molt merescut tio !
:wink: i VISCA EL NOSTRE RRJ
reconeixement ,molt merescut tio !
:wink: i VISCA EL NOSTRE RRJ
Escrito 21 noviembre 2012 - 08:03
Felicitats RRJ! Gran feina la que fas. El reconeixement de l'alcalde és més que merescut.
Escrito 22 noviembre 2012 - 08:46
Els que en disfrutem des de fa temps també et donem les gràcies
Escrito 22 noviembre 2012 - 08:50
M'hi sumo.... Enhorabona RRJ per la teva passió.
Escrito 22 noviembre 2012 - 10:40
Enhorabona i felicitats. Pel reconeixement, però sobretot per la feina feta.
Escrito 23 noviembre 2012 - 08:33
Ara el que falta es que aquest reconeixement arribi des del propi club! Enhorabona company!!!
potser ja li han fet d´una forma privada....
rrj s´ho mereix.
Escrito 24 noviembre 2012 - 01:48
Felicitats company.
0 usuario(s) estan leyendo este tema
0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos