Ir al contenido

Foto
- - - - -

Copa del Rei vs Eibar: Rotacions?

• You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
42 respuestas en este tema

#21 ILER

ILER

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 12 septiembre 2012 - 09:58

Senyors, surto molt decepcionat, per jugar al "patadon" que em fitxin a mi.

Efectivament. Dels pitjors partits que recordo al Camp d'Esports en anys. Ni un xut entre els tres pals. El mig del camp no ha existit. Pilotada amunt i campi qui pugui. Molt, molt mal partit del Lleida.

L'únic que salvaria, la lluita en solitari de l'Imaz a dalt i algun destell de qualitat de Roger Canadell.

Amb aquest estil de joc que no crec que anem enlloc. S'ha d'intentar jugar una mica. :cry:

#22 Munguit

Munguit

Senior Member

• Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 12 septiembre 2012 - 10:16

fa quasi 30 anys que vaig al camp, ha estat el pitjor partit que he vist.
no vull dir res mes , però també he sortit empipat..

#23 som-hi lleida

som-hi lleida

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 211 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 septiembre 2012 - 10:21

Indignant realment el partit d´avui.. no hi ha dret com hem tirat l´eliminatoria a la paperera.. Es pot jugar malament, però lo d´avui no te nom...Horrorós Seligrat amb el plantejament, idependenment si juguen els suplents o no.. però quins recursos teniem a ala banqueta?? no hi havia mata, ni colorado, ni asier, ni milla...
cal reservar tant als millors??

feia tres o cuatre anys que no jugavem la copa del vividor.. a mi personalment em feia molta il-lusió tornar a la copa.. per tenir la sort de passar alguna ronda i que ens hagués tocat algun equip de primera per fer caixa.

Evidenment , l´Eibar si s´ha pres el partit seriosament i no tindrà un partit mes fàcil a la seva vida. També espero que els hi toqui aviat en el sorteig un equip gran i ens tinguem que arrepentir de la nostra actitud avui.

No m´agradaria donar la culpa als jugadors ( entenc que han fet el que han pogut o així hauria d´haver estat),ni un xut a porta... el plantejament de Toni Seligrat llastimós.

i que consti que no critico mai a l´equip i fa mes de 30 anys que soc soci. Molt decepcionat

#24 ULTRA_VINIL

ULTRA_VINIL

Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 106 mensajes
  • 5 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 12 septiembre 2012 - 10:43

crec k si s'ho proposen mes malament no podiam jugar... partit dels pitjors en molts i molts anys
el porter k s'ho faci mirar el joc de peus

#25 Castigador

Castigador

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 934 mensajes
  • 3 topics

Escrito 12 septiembre 2012 - 10:59

Es un dels pitjors partits que he vist, i no per lo malament que crec que hem jugat, sino per les poques ganes de tirar endavant la competicio. LA POCA AMBICIÓ

Semblava que estabem fen un "entreno" amb el Eibar i que no ens jugabem res....molt mal el plantejament del sr seligrat,

El Masana de central? .....nose perque volem fer invents en aquet tipus de partits, crec que si el Lleida vol ser un equip "profesional" oferin entrades de 14€ es per com a mínim no sentir al que compri la entrada ESTAFAT.

Sincerament, si jo avui hagués comprat la entrada, aniría demà a les oficines del club a que em retornesin els diners, trobo un INSULT cara al espectador no poder "gaudir" dels nostres jugadors, per anar a veure al "LLEIDA B" que ho diguin i aixi no perdem el temps els socis i fem quelcom millor.

MOLT MOLT MOLT EMPRENYAT

#26 seguidor

seguidor

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 12 septiembre 2012 - 11:20

LAMENTABLE

#27 iribar

iribar

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.270 mensajes
  • 3 topics

Escrito 12 septiembre 2012 - 11:22

partit i resultat nefast, he seguit el partit per la radio via laso

#28 mikepoch

mikepoch

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 13 septiembre 2012 - 12:14

Cal passar pàgina... i esperar que lo d'avui només hagi estat un accident.

Ara, qui hagi pagat per veure lo d'avui... deu estar d'un contento que flipes! Si pretenen captar nous socis amb 'espectacles' com el que hem vist... ANEM CLARS!!!

#29 fargues

fargues

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.942 mensajes
  • 1 topics

Escrito 13 septiembre 2012 - 12:43

No sé si mai havia sortit tant emprenyat del Camp d'Esports com n'he sortit avui... Deunidó com se les gasta el senyor Seligrat!!!
El dia de Logronyo ja la va començar a liar una mica tancant l'equip al darrere en els darrers minuts quan estàvem guanyant 0-1. La va tornar a liar el dia de Copa Catalunya ficant a Genís Serra com a principal responsable de la derrota davant de tots els periodistes. La va tornar a liar el passat diumenge contra el Sestao substituint a Colorado que era el millor, o un dels millors, de l'equip... Però això d'avui, amb tota la il·lusió que teniem tots per passar ronda i continuar mantenint intactes les opcions d'enfrontar-nos a un Primera, ja ha sigut molt exagerat.
Com pots jugar al "patadón parriba" si a davant només tens a jugadors que amb proutes feines arriben al 1.70 cms?
Com pots fer un equip ple de suplents, amb excepció d'Imaz que acaba de sortir de la lesió i del capità Pau, davant del que és, juntament amb l'Alavés, el millor equip del grup 2 i que juga amb un equip ple de titulars?
Com pots tenir a la banqueta només un jugador d'atac, Dalmedo, que no és ni davanter?
Com pots gastar 2 canvis a la mitja part canviant jugador per jugador en la defensa i anant perdent 0-1?
Etc, etc, etc...
Fins que no em demostri el contrari, aquest valencià que tenim per tècnic ha perdut tot el meu suport si és que en tenia algun.
Ah! I a sobre els Esteve continuen fent de les seves. Cert que l'àrbitre d'avui no ha estat gaire millor que el plantejament del míster... però d'aquí a no pagar-lo? No sé jo. http://actas.rfef.es...4&CodActa=17694
En fí, bona nit companys.

#30 Ilerdense

Ilerdense

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.070 mensajes
  • 9 topics

Escrito 13 septiembre 2012 - 08:43

Vull pensar que des de la directiva es va donar ordres de no guanyar aquest partit per temes econòmics. És l'única raó mitjanament lògica que trobo al que vaig veure ahir. Encara no m'ho crec.

El que va passar ahir és un INSULT al soci i aficionat. No perquè no corressin i no s'impliquessin (segur que la majoria dels jugadors ho van donar tot), sinó perquè no hi ha més nivell. Aquesta directiva s'ha dedicat a fer una plantilla baratíssima per tenir el famós "superàvit" i la realitat és que tenim 10 jugadors de segona B per mantenir-nos i la resta són uns negats per aquesta categoria. Em sap molt greu dir-ho així però és la realitat. El que vàrem veure ahir no s'ha de repetir mai més. Ja podem resar perquè no hi hagi lesions i, si us plau, senyors de la directiva, us empasseu l'orgull i QUE TORNI JERSON!!!!!!!

Si la temporada passada teníem una grandíssima plantilla i hi va haver superàvit, per què en aquesta no s'ha mantingut el bloc???

Em perdut aquella ambició, l'orgull i la màxima entrega només pel fet de lluir la samarreta de la nostra terra, em perdut allò que més ens agradava i allò pel qual, si les coses no anaven bé, seguíem animant una i altra vegada. Podíem perdre un partit però l'entrega i la lluita dels jugadors fins l'últim minut s'ha perdut. Això torna a esser un equip desconegut i, pel bé de Seligrat, la directiva i tots nosaltres ja poden anar bé les coses a la lliga perquè sinó veig una altra crisi institucional de les fortes.

#31 Mariolero

Mariolero

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 361 mensajes
  • 0 topics

Escrito 13 septiembre 2012 - 09:02

El "espectáculo" por llamarlo de alguna forma del partido de Copa fue bochornoso, lamentable, decepcionante, humillante, ridículo, vomitivo, espeluznante, patético, absurdo... y no sigo que me caliento!!!

Váyase a ver como mean las gallinas sr. Seligrat!!! El mismo trato que le dió a la Copa Catalunya se lo ha dado a la Copa del Rey, menos mal que los socios no pagamos!!!

#32 som-hi lleida

som-hi lleida

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 211 mensajes
  • 0 topics

Escrito 13 septiembre 2012 - 03:33

al menys Garitano , entrenador de l´Eibar va fer unes declaracions dient que ells volien fer una bona copa per intentar enfrontar-se a un equip gran en proximes rondes i fer una bona caixa...

i per aquí tirant l´eliminatoria de mala manera....no ho entenc.. estic molt emprenyat

#33 ILER

ILER

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 13 septiembre 2012 - 05:13

al menys Garitano , entrenador de l´Eibar va fer unes declaracions dient que ells volien fer una bona copa per intentar enfrontar-se a un equip gran en proximes rondes i fer una bona caixa...

i per aquí tirant l´eliminatoria de mala manera....no ho entenc.. estic molt emprenyat

Per cert, algú sap que va dir el Seligrat després del partit?

#34 som-hi lleida

som-hi lleida

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 211 mensajes
  • 0 topics

Escrito 13 septiembre 2012 - 07:49

l´unic que ha dit seligrat es que l´eibar era un equip potent que ha jugat amb l´equip titular...i nosaltres no..és a dir que l´eibar s´ho ha pres seriosament.. i que el resultat havia estat injust a la primera part..

res... que cony havia de dir amb el ridicul que vam fer

#35 Skinner

Skinner

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.167 mensajes
  • 0 topics

Escrito 13 septiembre 2012 - 08:18

Com podem sortir amb 1 o 2 titulars a la segona ronda de la copa del rei, quan ens pot tocar Vilareal, Almeria...
I Miki Massana de central?
Una altra cosa que no m'agrada gaire, és jugar amb un sol punta perquè quan hi ha un refuig de la defensa, o a la pilota llarga, com fem casi sempre, està només un punta aïllat allà corrent com pot, el que li va passar al Imaz. I el millor del partit...suposo que Pau Bosch, per variar, i molt em temo que amb el que li van fer al seu germà poc més el vegem per aquí...
I Asier i Medina a la graderia? Els podria ficar a la banqueta per si hi ha un cas d'emergència... no ficar dos defenses més quan vas perdent 0-1 a partit únic...
Del àrbit ja ni parlo, mai havia sortit tant enfadat d'un camp de futbol

#36 mikepoch

mikepoch

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 14 septiembre 2012 - 04:16

SD EIBAR vs CLUB POLIDEPORTIVO ARROYO. No haguessim tingut massa sort pel que fa a fer caixa... Si més no, favorits a passar ronda, crec que sí. A la següent, potser ja pilles algun gran.

A pensar en la Lliga i passar pàgina. La meua conclusió final no és altra que al Lleida Esportiu no li interessa res més que intentar fer-ho bé a la Lliga. No és poc!!!

VISCA EL LLEIDA.

#37 som-hi lleida

som-hi lleida

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 211 mensajes
  • 0 topics

Escrito 15 septiembre 2012 - 06:47

setmana rodona del Lleida... anem bé....

#38 seguidor

seguidor

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 15 septiembre 2012 - 07:09

Rotacions amb l'escusa de 2 partits en 4 dies, ui si, 0-2 i 3-0, i en total 2 xuts a porta en 180 minuts.

#39 rlm

rlm

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 180 mensajes
  • 0 topics

Escrito 15 septiembre 2012 - 07:45

el señor seligrat va decidir tirar la copar del rei a la basura per fe un bon partit disbate, i aquí tenim els resultats... NEFASTA GESTIÓ, COM PODEM TIRAR LA COPA A CASA I A MÉS FER AQUEST RIDICUL DESPRÉS EN LLIGA?

#40 babunski

babunski

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.217 mensajes
  • 1 topics

Escrito 15 septiembre 2012 - 11:29

I l'Emili mentrestant es deu estar fotent un pantxot de riure.

1 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 1 invitados, 0 usuarios anónimos