No sé si mai havia sortit tant emprenyat del Camp d'Esports com n'he sortit avui... Deunidó com se les gasta el senyor Seligrat!!!
El dia de Logronyo ja la va començar a liar una mica tancant l'equip al darrere en els darrers minuts quan estàvem guanyant 0-1. La va tornar a liar el dia de Copa Catalunya ficant a Genís Serra com a principal responsable de la derrota davant de tots els periodistes. La va tornar a liar el passat diumenge contra el Sestao substituint a Colorado que era el millor, o un dels millors, de l'equip... Però això d'avui, amb tota la il·lusió que teniem tots per passar ronda i continuar mantenint intactes les opcions d'enfrontar-nos a un Primera, ja ha sigut molt exagerat.
Com pots jugar al "patadón parriba" si a davant només tens a jugadors que amb proutes feines arriben al 1.70 cms?
Com pots fer un equip ple de suplents, amb excepció d'Imaz que acaba de sortir de la lesió i del capità Pau, davant del que és, juntament amb l'Alavés, el millor equip del grup 2 i que juga amb un equip ple de titulars?
Com pots tenir a la banqueta només un jugador d'atac, Dalmedo, que no és ni davanter?
Com pots gastar 2 canvis a la mitja part canviant jugador per jugador en la defensa i anant perdent 0-1?
Etc, etc, etc...
Fins que no em demostri el contrari, aquest valencià que tenim per tècnic ha perdut tot el meu suport si és que en tenia algun.
Ah! I a sobre els Esteve continuen fent de les seves. Cert que l'àrbitre d'avui no ha estat gaire millor que el plantejament del míster... però d'aquí a no pagar-lo? No sé jo.
http://actas.rfef.es...4&CodActa=17694En fí, bona nit companys.