pagina oficial del lleida. per quan?
Started By
charli
, Sep 13 2004 04:22 PM
7 replies to this topic
Posted 13 September 2004 - 04:22 PM
aixo es vergonyos . com pot ser ke siguem un ekip de divisio de plata (2a) i encara no tinguem pagina oficial?
fins i tot l ekip del meu poble, ke es de regional preferent o alguna cosa aixi ja en te
PRESIDENT. PAGINA OFICIAL JA!
jo vaig pensar ke akesta era la oficial pero ja ho vaig veure per la nota ke hi ha de: BENVINGUT AL PORTAL NO OFICIAL DE LA UE LLEIDA
per kuan la oficial? :?
fins i tot l ekip del meu poble, ke es de regional preferent o alguna cosa aixi ja en te
PRESIDENT. PAGINA OFICIAL JA!
jo vaig pensar ke akesta era la oficial pero ja ho vaig veure per la nota ke hi ha de: BENVINGUT AL PORTAL NO OFICIAL DE LA UE LLEIDA
per kuan la oficial? :?
Posted 13 September 2004 - 04:24 PM
k no tagrada akesta?
Posted 13 September 2004 - 05:46 PM
si ke m agrada pero es ke akesta no es la oficial del lleida
tots els clubs de 1a i 2a tenen la seva web oficial menys nosaltres
tots els clubs de 1a i 2a tenen la seva web oficial menys nosaltres
Posted 13 September 2004 - 05:49 PM
jo li proposaria a la U.E. Lleida que acceptés la oficialitat d'aquesta pàgina si el webmaster acceptés és clar, i subministrés alguna ajuda ja sigui tècnica o econòmica. Per mi aquesta web és gairebé immillorable!!!
Posted 13 September 2004 - 06:09 PM
jo li proposaria a la U.E. Lleida que acceptés la oficialitat d'aquesta pàgina si el webmaster acceptés és clar, i subministrés alguna ajuda ja sigui tècnica o econòmica. Per mi aquesta web és gairebé immillorable!!!
Aquesta pàgina es millorable. Trobo a faltar un fòrum del futbol base del Lleida en totes les seves categories.
Posted 13 September 2004 - 07:12 PM
Doncs jo opto x aquesta, es la q he visitat, visito i visitare sempre!
Viska el Lleida!!!
Viska el Lleida!!!
Posted 13 September 2004 - 10:22 PM
dons jo tambe em quedo amb aquesta pagina perque ja conec a un munt de gent d´aqui, a part de ma germana, mon cunyat,....
Posted 13 September 2004 - 10:36 PM
no se perque li doneu tanta importancia a k sigui oficial o no, en akesta pagina ja tenim tot el k volem i les noticies de primera, ja sigui gracies al webmaster, o al caufa k sempre diu les noticies de primera ma, osigui k no tanta importancia k sigui o no sigui oficial, la kuestio es la kalitat de la pagina, i akesta en te de molta kalitat
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users