Jump to content

Photo
- - - - -

Imaz al Girona?

• You cannot start a new topic
  • Please log in to reply
128 replies to this topic

#101 Escoda

Escoda

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,412 posts
  • 0 topics

Posted 18 July 2012 - 05:06 PM

La oferta del Mallorca és de riure, ben fet pels Esteve per refusar-la, si la clausula és de 30 mil, doncs aquest és el preu, per un club professional és prou accesible.

#102 Illeida

Illeida

Junior Member

• Usuaris
  • Pip
  • 7 posts
  • 0 topics

Posted 19 July 2012 - 06:53 AM

El jugador no pot marxar gratis, està clar. Però algú s'ha preguntat per que està a disgust?

#103 Calderon

Calderon

Canyo i gol

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,631 posts
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Posted 19 July 2012 - 08:16 AM

No crec que estigui a disgust, sinó que és una oportunitat important de progressar professionalment.

Ara, que si tant volen el jugador, que soltin els 30.000 euros de la clàusula. Això per un club de la dimensió del Mallorca és xavalla.

#104 Snail

Snail

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 454 posts
  • 1 topics

Posted 19 July 2012 - 11:21 AM

Dani Badia ‏@danicatradio
El davanter del @Lleida_Esportiu @JesusImaz11 està disposat a perdonar els 8 mil € que li deu el club per fitxar pel @GironaFC ‪#futbolcat‬

#105 fargues

fargues

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,942 posts
  • 1 topics

Posted 19 July 2012 - 11:25 AM

Poc a poc s'anirà sabent tot. Que direu ara sobre aquests 8.000 € que els Esteve deuen a Imaz? Clar que hi haurà dèficit 0 si no es paga als jugadors... També a Espanya hi hauria dèficit 0 si no es pagués el sou dels treballadors, no?

En fí...

#106 Snail

Snail

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 454 posts
  • 1 topics

Posted 19 July 2012 - 11:26 AM

Poc a poc s'anirà sabent tot. Que direu ara sobre aquests 8.000 € que els Esteve deuen a Imaz? Clar que hi haurà dèficit 0 si no es paga als jugadors... També a Espanya hi hauria dèficit 0 si no es pagués el sou dels treballadors, no?

En fí...

"Per què no confiem?" #estevades

#107 fargues

fargues

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,942 posts
  • 1 topics

Posted 19 July 2012 - 11:44 AM

I només pensar que jo he sigut dels primers en il·lusionar-me en aquest estiu que sembla que tot estigui anant bastant bé... com m'he equivocat!
Fa poc ja va sortir la queixa dels tècnics de la base dient que no cobraven, els jugadors que es van queixar davant de l'AFE perquè no cobraven l'últim mes, ara aquests 8000€ que li deuen a l'Imaz i que estic segur que no és l'únic jugador al qui se li deu diners...
Els Esteve són una màfia, un conegut els coneix bastant bé i m'ha explicat segons quines coses que val més no saber-les de l'esgarrifança que provoquen, la veritat.
En fí, jo em faré soci, d'això no en tinc cap dubte, perquè com bé va dir un company en un altre post, els sentiments estàn per sobre de qualsevol altre assumpte. Ara bé, m'agradaria saber on van a parar els diners que em gasto per fer-me el carnet... molt em temo que tenen un destí bastant personal.

#108 seguidor

seguidor

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 3,769 posts
  • 8 topics

Posted 19 July 2012 - 12:50 PM

Doncs si deuen 8000 euros a l'Imaz, que ara surti el/la que defensava al Jesús dien que cobrava 250 euros mensuals, perquè no em surten els comptes.

No em sembla gens bé que debem diners, per desgracia ja estem acostumats, però per això no tenim que ser rucs i no defensar els nostres interessos.

#109 fargues

fargues

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,942 posts
  • 1 topics

Posted 19 July 2012 - 02:12 PM

Doncs si deuen 8000 euros a l'Imaz, que ara surti el/la que defensava al Jesús dien que cobrava 250 euros mensuals, perquè no em surten els comptes.

No em sembla gens bé que debem diners, per desgracia ja estem acostumats, però per això no tenim que ser rucs i no defensar els nostres interessos.

Potser no l'hi deuen només l'últim mes, qui sap...

#110 Munguit

Munguit

Senior Member

• Moderadors
  • 4,481 posts
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Posted 19 July 2012 - 02:26 PM

I només pensar que jo he sigut dels primers en il·lusionar-me en aquest estiu que sembla que tot estigui anant bastant bé... com m'he equivocat!
Fa poc ja va sortir la queixa dels tècnics de la base dient que no cobraven, els jugadors que es van queixar davant de l'AFE perquè no cobraven l'últim mes, ara aquests 8000€ que li deuen a l'Imaz i que estic segur que no és l'únic jugador al qui se li deu diners...
Els Esteve són una màfia, un conegut els coneix bastant bé i m'ha explicat segons quines coses que val més no saber-les de l'esgarrifança que provoquen, la veritat.
En fí, jo em faré soci, d'això no en tinc cap dubte, perquè com bé va dir un company en un altre post, els sentiments estàn per sobre de qualsevol altre assumpte. Ara bé, m'agradaria saber on van a parar els diners que em gasto per fer-me el carnet... molt em temo que tenen un destí bastant personal.

em sembla que tenen un pagaré, per lo tant es un deute reconegut i que el cobrarán.
tono a reiterar lo de "em sembla".

#111 seguidor

seguidor

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 3,769 posts
  • 8 topics

Posted 19 July 2012 - 02:50 PM

em sembla que tenen un pagaré, per lo tant es un deute reconegut i que el cobrarán.

A mí també m'ha arribat aquest rumor del pagaré.

#112 ILER

ILER

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,540 posts
  • 69 topics

Posted 19 July 2012 - 04:22 PM

Doncs si té un pagaré, només ha d'esperar a la data de venciment del pagaré per cobrar-lo.

I el Jersoooooooooooooooooonnnnnnnnnnnnnnnnnn?

#113 fargues

fargues

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,942 posts
  • 1 topics

Posted 19 July 2012 - 04:54 PM

Doncs si té un pagaré, només ha d'esperar a la data de venciment del pagaré per cobrar-lo.

I el Jersoooooooooooooooooonnnnnnnnnnnnnnnnnn?

Dani Badia al Twitter: Continua sense resoldre's la renovació de JERSON amb el @Lleida_Esportiu i es complica la continuïtat del defensa de Fondarella. #futbolcat

#114 ilerdenc_sempre

ilerdenc_sempre

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 316 posts
  • 2 topics

Posted 19 July 2012 - 05:08 PM

A mí també m'ha arribat aquest rumor del pagaré.

Com siguin els mateixos pagarés que els de "Nueva Rumasa" xdddd

#115 iribar

iribar

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,270 posts
  • 3 topics

Posted 19 July 2012 - 05:14 PM

pagares via tatxo benet potser???????????????????????????

per mi li estan fent una putada al Imaz, ademes si li deuen calers........

#116 O_K-95

O_K-95

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,715 posts
  • 1 topics

Posted 20 July 2012 - 01:14 PM

Tens un petit problema amb el Tatxo de torn i els Esteve's nano... La crisi economica mundial, diria que tambe es culpa d'aquests 3.. que injusta la vida, a la presó!

#117 fargues

fargues

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,942 posts
  • 1 topics

Posted 20 July 2012 - 01:46 PM

Tens un petit problema amb el Tatxo de torn i els Esteve's nano... La crisi economica mundial, diria que tambe es culpa d'aquests 3.. que injusta la vida, a la presó!

Encara hi ha gent que defensa els Esteve i a Tatxo? Au venga, home

#118 O_K-95

O_K-95

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,715 posts
  • 1 topics

Posted 20 July 2012 - 02:00 PM

Encara hi ha gent que defensa els Esteve i a Tatxo? Au venga, home

Que defenso a qui??? Tu has llegit els meus comentaris???? Simplement aquí hi ha una certa fobia pel tatxo i els Esteve, i ara sembla que toooot el que facin o deixin de fer, ho fan malament, que si hi ha un mal que ens afecta, també es culpa seva! Relativitzem els fets, critiquem el que tinguem que criticar, però també diguem les coses bones o el que sigui. Alguns no voleu veure més enllà. No tot gira al voltant de la mateixa gent.

#119 fargues

fargues

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,942 posts
  • 1 topics

Posted 20 July 2012 - 02:04 PM

Que defenso a qui??? Tu has llegit els meus comentaris???? Simplement aquí hi ha una certa fobia pel tatxo i els Esteve, i ara sembla que toooot el que facin o deixin de fer, ho fan malament, que si hi ha un mal que ens afecta, també es culpa seva! Relativitzem els fets, critiquem el que tinguem que criticar, però també diguem les coses bones o el que sigui. Alguns no voleu veure més enllà. No tot gira al voltant de la mateixa gent.

Tatxo i els Esteve tene ben guanyada aquesta fòbia que tenim per ells, no creus? O hem de dir que els 8000€ que se'ls hi deu a Imaz han vingut per culpa del jugador?
Algún dia es sabrà tot, almenys així ho espero.

#120 O_K-95

O_K-95

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,715 posts
  • 1 topics

Posted 20 July 2012 - 02:19 PM

Tatxo i els Esteve tene ben guanyada aquesta fòbia que tenim per ells, no creus? O hem de dir que els 8000€ que se'ls hi deu a Imaz han vingut per culpa del jugador?
Algún dia es sabrà tot, almenys així ho espero.

Ah, que ara el motiu son els 8.000 € de l'Imaz... demà que serà??? Comencem a veure quants clubs de 2na B (inclús 2na A i 1era) es deu diners a jugadors.... i, oh!!! No els dirigeix els Esteve!!! venga..

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users