Jump to content

Photo
- - - - -

Imaz al Girona?

• You cannot start a new topic
  • Please log in to reply
128 replies to this topic

#61 seguidor

seguidor

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 3,769 posts
  • 8 topics

Posted 14 July 2012 - 10:06 PM

Segurament una de les raons per que el Girona no vol pagar un duro es per el que s'ha dit damunt meu: Si paguen 15 mil euros, ens cedeixen un jugador i a damunt Imaz no juga i lo que juga no ho fa be, hauran sigut un negoci ruinos al 100%

Sí, però ja ho he comentat en aquest post fa uns dies..

El mateix Girona fa una setmana va fitxar a Eloi Amagat del Llagostera a canvi de un amistòs per aquesta pretemporada, un jugador cedit (Marc Serramitja) i un % d'un possible traspàs en el futur.

#62 narmer

narmer

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 2,092 posts
  • 6 topics

Posted 14 July 2012 - 10:23 PM

Segurament una de les raons per que el Girona no vol pagar un duro es per el que s'ha dit damunt meu: Si paguen 15 mil euros, ens cedeixen un jugador i a damunt Imaz no juga i lo que juga no ho fa be, hauran sigut un negoci ruinos al 100%

El mateix Girona fa una setmana va fitxar a Eloi Amagat del Llagostera a canvi de un amistòs per aquesta pretemporada, un jugador cedit (Marc Serramitja) i un % d'un possible traspàs en el futur.

Home, doncs jo això també ho acceptaria... Marc Serramitja es un gran jugador... tot i que cal veure aquest %.

#63 xinxi01

xinxi01

Veterà del forum.

• Moderadors
  • 6,840 posts
  • 3 topics

Posted 14 July 2012 - 10:25 PM

Doncs ja saben que fer, que al futbol els equips no som ONG's

#64 Munguit

Munguit

Senior Member

• Moderadors
  • 4,481 posts
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Posted 14 July 2012 - 10:38 PM

Jo crec que no costa re que faci un esforç Imaz, un esforç el Girona i per últim el Lleida. L'Imaz ha de ser conscient de que va renovar fa un mes o així i que no es pot deixar ara l'equip amb calces (que potser va renova ja pensant que podria deixar una mica de diners, no ho dubto però ho desconec); que el Girona si el vol crec que no costa gaire concretar un amistós i cedir un jugador més els diners corresponents; i el Lleida també hauria de saber que quedar-se amb un jugador a la plantilla que vol marxa, no venent-lo, pot ser perjudicial per l'equip.

PS: per mi tan de bo es quedes tota la seva carrera esportiva me semble un dels millors jugadors de la plantilla, però si pot haver un acord per totes parts millor. A més si la cosa a segona A no li funciona el repesquem :lol:

totalment d´acord, les 3 parts s´han de ficar d´acord i sortir tots beneficiats.

#65 vikton

vikton

Junior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 33 posts
  • 1 topics

Posted 15 July 2012 - 11:40 AM

al diari segre fica que el girona i el lleida no han arribat a un acord i per tant imaz es queda a lleida. Diu tambe que jerson no asistira a la 1a sessio dentrenanents per a negociar la renovacio, encara que hi han moltes diferencies economiques

#66 MaNu_GiNoBiLi

MaNu_GiNoBiLi

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 366 posts
  • 0 topics

Posted 15 July 2012 - 11:50 AM

Jo no mes dic a l ' Imaz que es de bien nacido ser agradecido , mostra una mica mes de respecte al club que has passat tota la teva vida

El respecte i la consideració cap al club de la seva vida l'ha tingut al renovar per a veure si el club en treia alguna cosa...un club el qual quan de juvenil de primer any es va trencar el va ignorar per complet i en uns moments molts durs ni coordinador del futbol base ni president ni cap representant del club es va dignar a visitar-lo o trucar i preguntar un simple com estas Jesús?
Similar actuació a la temporada 09-10 quan va debutar en 1a jornada i no va apareixer més degut a una sèrie de lesions de les quals despres de pasar-ho molt malament no va tenir cap suport. Per tant....ni el Lleida li deu tant Imaz com per deixar-lo marxar regalat...ni Imaz li deu tant al Lleida com per no demanar l'oportunitat de donar un salt a la seva carrera esportiva.

#67 Escoda

Escoda

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,412 posts
  • 0 topics

Posted 15 July 2012 - 12:43 PM

En un món tan professionalitzat com el del futbol, resulta que hi ha una discrepància per 30 mil euros?, perdoneu,però no som cap ONG, el noi vol triomfar en aquest món , perque li agrada aquest esport i li pot solucionar la vida, perfecte, és una oportunitat que actualment el club blau no li pot oferir, però pel Girona aquesta quantitat és xavalla, i al Lleida li costa molt reunir actualment aquests diners, per tant, el principal culpable que aquesta operació no es dugui a terme és l´entitat gironina, que sabia perfectament que era un jugador jove i amb contracte recentment renovat, si vol gangues a preu de saldo que busqui en alguna altre banda, si vol aposta segura que obri la caixa i faci un dispendi econòmic més gran, i si vol cost 0 que busqui jugadors lliures.

Amb voluntat per les tres bandes l´operació es farà segur, però no de franc pel Lleida, no parlem de tants calers que en aquest món de la 2A,30 mil euros són pocs i el pou de la 2B és un disbarat, doncs et suposa pagar el sou de tot l´any d´un jugador, sinó més.

Dit això, molta sort per la propera temporada a tos tres i espero que passi el que passi, el Jesús estigui encertat allà on sigui.

#68 AssistentdeWord

AssistentdeWord

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 2,025 posts
  • 3 topics

Posted 15 July 2012 - 03:27 PM

Jo no crec que estigui actuant malament ni el club ni el Jesus Imaz, cadascú mira per lo seu. Ahir vaig escoltar l'entrevista que li van fer al Jesús a la COM Ràdio i em va semblar molt correcte en les seves declaracions, que ell vol anar al Girona perquè és una bona oportunitat per ell i per això vol que el Lleida negocii però que si no s'arriba amb l'altre club a cap acord ell no farà cap acte de pressió i es quedarà perquè ell és del Lleida.

#69 RoD

RoD

Membre d'Honor

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 6,132 posts
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Posted 15 July 2012 - 05:16 PM

Jo no crec que estigui actuant malament ni el club ni el Jesus Imaz, cadascú mira per lo seu. Ahir vaig escoltar l'entrevista que li van fer al Jesús a la COM Ràdio i em va semblar molt correcte en les seves declaracions, que ell vol anar al Girona perquè és una bona oportunitat per ell i per això vol que el Lleida negocii però que si no s'arriba amb l'altre club a cap acord ell no farà cap acte de pressió i es quedarà perquè ell és del Lleida.

Perfecte, tots d'acord xD

#70 babunski

babunski

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 2,217 posts
  • 1 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Posted 15 July 2012 - 06:24 PM

Jesús Imaz està convocat per aquest dilluns a les 9:45 per a començar els entrenaments. Qui no hi serà serà Gerson Bosch que està en procés de negociació.

#71 indivil

indivil

Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 45 posts
  • 0 topics

Posted 15 July 2012 - 11:04 PM

no mes dir una cosa,pero crec que imaz va renovar faltan un mes amb la condicio que si venia una oferta de superior categoria el deixarian marxar sense posar cap ti pus de problema i el lleida ja sabia que el girona el volia,i no em sembla just que ara no se li doni l¨´oportunitat de donar el salt a segona a,pq nomes volem treure cuartos de un jugador de la casa .....que com be ha dit un company aki no li han fet ni cas quant ha estat lesionat...
i una altra cosa que poka gent sap es que imaz la temporada pasada cobraba 250 euros ,si,si srs 250,doncs be, tenia una oferta del badalona ,estudis pagats ,pis pagat i un sou de 2500euros al mes,doncs sr el Sr Imaz el JESUS,LA VA REFUSAR¡¡¡¡¡¡¡¡¡pq ell sent el lleida i per marxar a la mateixa categoria va dir que no....
axi que ara penseu el que voleu,pero jo crec que mereix poder sortir per fer el salt......

#72 babunski

babunski

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 2,217 posts
  • 1 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Posted 15 July 2012 - 11:23 PM

no mes dir una cosa,pero crec que imaz va renovar faltan un mes amb la condicio que si venia una oferta de superior categoria el deixarian marxar sense posar cap ti pus de problema i el lleida ja sabia que el girona el volia,i no em sembla just que ara no se li doni l¨´oportunitat de donar el salt a segona a,<font color=red>perque</font> nomes volem treure cuartos de un jugador de la casa .....que com be ha dit un company aki no li han fet ni cas quant ha estat lesionat...
i una altra cosa que poka gent sap es que imaz la temporada pasada cobraba 250 euros ,si,si srs 250,doncs be, tenia una oferta del badalona ,estudis pagats ,pis pagat i un sou de 2500euros al mes,doncs sr el Sr Imaz el JESUS,LA VA REFUSAR¡¡¡¡¡¡¡¡¡<font color=red>perque</font> ell sent el lleida i per marxar a la mateixa categoria va dir que no....
axi que ara penseu el que voleu,pero jo crec que mereix poder sortir per fer el salt......

Doncs si això que dius del Badalona és veritat, li dedico un #oletu

#73 xinxi01

xinxi01

Veterà del forum.

• Moderadors
  • 6,840 posts
  • 3 topics

Posted 15 July 2012 - 11:24 PM

no mes dir una cosa,pero crec que imaz va renovar faltan un mes amb la condicio que si venia una oferta de superior categoria el deixarian marxar sense posar cap ti pus de problema i el lleida ja sabia que el girona el volia,i no em sembla just que ara no se li doni l¨´oportunitat de donar el salt a segona a,<font color=red>perque</font> nomes volem treure cuartos de un jugador de la casa .....que com be ha dit un company aki no li han fet ni cas quant ha estat lesionat...
i una altra cosa que poka gent sap es que imaz la temporada pasada cobraba 250 euros ,si,si srs 250,doncs be, tenia una oferta del badalona ,estudis pagats ,pis pagat i un sou de 2500euros al mes,doncs sr el Sr Imaz el JESUS,LA VA REFUSAR¡¡¡¡¡¡¡¡¡<font color=red>perque</font> ell sent el lleida i per marxar a la mateixa categoria va dir que no....

Claro claro, el Badalona pot fer una despesa de 3000 i pico euros menusals per un jugador de 20-21 anys + matricula universitaria... au va! xD Aixo no ho cobra ni el crack del Balears.

D'altra banda, el futbol es un negoci, i cadascu mira per lo seu, si el Girona no vol pagar res i vol el jugador gratis doncs que s'hi posi fulles, es aixi.

#74 RoD

RoD

Membre d'Honor

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 6,132 posts
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Posted 15 July 2012 - 11:59 PM

Si ja es sabia de l'interes del Girona abans de firmar la renovació perquè no es va esperar?
Si va renovar per a que el Lleida conseguís alguna contrapartida encara, però si dius que va renovar a canvi de poder sortir sense traves per això és millor no renovar, al cap i a la fi el Lleida no es beneficiaria de cap de les 2 maneres.

Si, clar... les putes i els vaixells també entraven al contracte? xD Si és veritat s'ha de ser... ximple per no acceptar una oferta tant tant bona. Qualsevol aficionat del Lleida ho entendria.

Jo el deixaria marxar al Girona eh però hi han coses que no quadren gaire en aquesta versió.

#75 indivil

indivil

Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 45 posts
  • 0 topics

Posted 16 July 2012 - 11:23 AM

perdona,jo te explico,el badalona te convenis de colaboracio amb empreses i la publicitat del camp no nomes es paga en diners:hi ha jugadors que no tenian feina i el badalona els posa ha treballa al la tucsal(empresas de transports de badalona)d'aquesta manera treballan i jugan...etc..
i benefici pel lleida:si el partit de presntacio del ciutata de lleida el fas contra el girona equip de 2a entrades 10 euros i venen 2000 personas =20000euros no?
si imaz no hagues renovat marxava gratis no?
d'aquesta manera el club podia treure un profit que crec que es baqstant bo no?

#76 seguidor

seguidor

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 3,769 posts
  • 8 topics

Posted 16 July 2012 - 11:44 AM

perdona,jo te explico,el badalona te convenis de colaboracio amb empreses i la publicitat del camp no nomes es paga en diners:hi ha jugadors que no tenian feina i el badalona els posa ha treballa al la tucsal(empresas de transports de badalona)d'aquesta manera treballan i jugan...etc..
i benefici pel lleida:si el partit de presntacio del ciutata de lleida el fas contra el girona equip de 2a entrades 10 euros i venen 2000 personas =20000euros no?

Si et penses que si ve el Girona a jugar a Lleida i posan les entrades a 10 euros hi haurà 2000 persones que passaràn per taquilla... 100 persones pagan (familiars jugadors Girona), i gràcies :lol:

#77 CatisnotEsp1993

CatisnotEsp1993

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,141 posts
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Posted 16 July 2012 - 01:05 PM

El comprimís d'Imaz amb l'equip de la seva terra crec que ha quedat més que demostrat. L'any passat va renovar tot i les adversitats cobrant una misèria i tenint ofertes força interessants.
Si aquest any va renovar per fer-li un favor al club, crec que no li hauríem de posar gaires pals a les rodes i deixar-lo martxar emportant-nos-en alguns beneficis pactats per tal de que ell pugui cumplir el seu objectiu de pujar a 2a A i nosaltres treure'n profit.

Si finalment es queda, li seguirem donant tot el nostre suport perquè ens falten jugadors com ell, de la terra i que senten els colors !

#78 xinxi01

xinxi01

Veterà del forum.

• Moderadors
  • 6,840 posts
  • 3 topics

Posted 16 July 2012 - 08:01 PM

xDDDDDDDDDD Si clar, jo no pagaria 10 euros per veure al Girona al Camp d'Esports ni fart de vi. D'altra banda, obrir el Camp d'Esports tampoc es gratis, aixi que no crec que dur al Girona al nostre estadi sigui per tirar cohets, be, a mi ni fu ni fa, com quan va venir el Nastic fa 2 temporades.

#79 indivil

indivil

Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 45 posts
  • 0 topics

Posted 16 July 2012 - 08:47 PM

no, es millor porta al efac almacelles o tarrega etc.... no? per aquest si pagarias 10 euros?
ara entenc pq el lleida no creix pq gent com tu no ajuda al seu equip.
aqui portarias tu....?

#80 indivil

indivil

Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 45 posts
  • 0 topics

Posted 16 July 2012 - 08:57 PM

et poso un exemple:
aqui ha hospi qunt va tocar el barÇa a la copa del rei ens van fer pagar a tots socis inclos,vale...al principi vaig dir hostia que capullo el presi del hospi que ens fa pagar i tal pero despres pensant fredament pensas hostia jo el que vuig es que el meu equip jugui el play off i he de tenir el millors jugadors posibles...i tal doncs una manera de aconsequir una mica de euros exreas era aquesta...i si l'equip aconsegueix jugar el play off i pujar ningu sen recorda dels 10/15 eur aquells
pot ser no es lo mateix barÇa que girona pero es pq l'entenguis....

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users