Pretemporada 2012
Escrito 01 julio 2012 - 02:08
Escrito 01 julio 2012 - 03:17
Sabeu si s'ha concretat ja algun amistos? Tinc especial interes per saber el rival en el Torneig Ciutat de Lleida
No conto pas... en aquest club sembla que no hi ha pressa per res.
Escrito 01 julio 2012 - 03:45
no els feu còrrer, que s'estressen
Escrito 01 julio 2012 - 05:00
ara al acabar la eurocopa diran algo
Ah, ara ho entenc, estan esperant a saber quina selecció guanya per convidar-la.
Escrito 01 julio 2012 - 11:03
ara al acabar la eurocopa diran algo
Ah, ara ho entenc, estan esperant a saber quina selecció guanya per convidar-la.
Millor encara estan esperant per que els jugadors que han de fitxar participen a l'eurocopa.
Primícia: es faran 5 fitxatges, i tots ells han jugat la final :wink:
Escrito 02 julio 2012 - 09:27
Penso que Buffon seria un substitut ideal pel Victor. Encara que no es pot descartar Casillas perquè tot sabem que està picat amb Mou.
Piqué o Chellini al lloc de Jerson i Jordi Alba vindrà cedit per cubrir la baixa de Verdú. Les meves fonts diuen que ja està pràcticament lligat i que només falta la firma.
Al mig del camp, clarament Iniesta. Ens aniria molt bé per organitzar i joc entre línies.
I al davant, jo em decantaria per Ballotelli. No és que m'agradi gaire el seu joc, però tindríem diversió garantida tot l'any per les seues bretolades. Us imagineu la portada del Segre:
"Ballotelli la torna a liar al Gurugú. L'internacional del Lleida agredeix un segurata i passa la nit al cuartell de la urbana, on l'acusen de consumir alcohol al carrer."
Escrito 02 julio 2012 - 11:13
Mmm... bona pista.
Penso que Buffon seria un substitut ideal pel Victor. Encara que no es pot descartar Casillas perquè tot sabem que està picat amb Mou.
Piqué o Chellini al lloc de Jerson i Jordi Alba vindrà cedit per cubrir la baixa de Verdú. Les meves fonts diuen que ja està pràcticament lligat i que només falta la firma.
Al mig del camp, clarament Iniesta. Ens aniria molt bé per organitzar i joc entre línies.
I al davant, jo em decantaria per Ballotelli. No és que m'agradi gaire el seu joc, però tindríem diversió garantida tot l'any per les seues bretolades. Us imagineu la portada del Segre:
"Ballotelli la torna a liar al Gurugú. L'internacional del Lleida agredeix un segurata i passa la nit al cuartell de la urbana, on l'acusen de consumir alcohol al carrer."
Ja que estem portem en Balotelli i en Cassano, que faríen bona dupla xD!
Escrito 03 julio 2012 - 09:58
algu sap el calendari de pretemporada?
Escrito 03 julio 2012 - 10:28
Escrito 03 julio 2012 - 10:48
Tan de bo recuperin el trofeu Ciutat de Lleida i convidin al Betis. Seria un bonic homenatge per Miki Roqué. I si vol el Liverpool, també, en format triangular...
FORÇA LLEIDA!!!
Escrito 03 julio 2012 - 11:16
Escrito 03 julio 2012 - 11:19
Escrito 03 julio 2012 - 11:38
No fotem :lol:Jo fins després del dia 5 de juliol no vull pensar en res més que poder iniciar la temporada a 2a B... L'actual directiva amb el seu "silenci" m'està generant força angoixa. Ahir llegia que la plaça a 2a B val 190.000 euros... Espero que no se'ls hi hagi passat pel cap vendre-se-la.
De totes maneres això dels 190.000 és per a comprar places d'equips descendits per deutes i el club no veu un duro, tot se'n va per a pagar els deutes generats amb els jugadors.
Si el Lleida vol vendre la plaça el procediment és diferent.
Seria com lo del Figueres quan van portar el club a Castelldefels i després a Vilajuïga. És un acord que es pot fer en qualsevol moment, per la quantitat que acordin les dues parts i sense tenir en compte a la RFEF ja que legalment només és un canvi de nom i de seu.
Buff quina idea més bona. Si algú de la directiva llegeix això que telefoni al Betis, seria un gest enorme.Tan de bo recuperin el trofeu Ciutat de Lleida i convidin al Betis. Seria un bonic homenatge per Miki Roqué. I si vol el Liverpool, també, en format triangular...
FORÇA LLEIDA!!!
Escrito 03 julio 2012 - 12:23
Escrito 03 julio 2012 - 12:24
Obviament se l'haurien de pagar ells. Sino doncs res.Si no podem pagar ni una mica més de fitxa per mantenir l'Emili pagarem el viatge del Betis...
Escrito 03 julio 2012 - 12:35
Obviament se l'haurien de pagar ells. Sino doncs res.Si no podem pagar ni una mica més de fitxa per mantenir l'Emili pagarem el viatge del Betis...
Doncs diria que ja està tot dit.
Escrito 03 julio 2012 - 12:39
Escrito 03 julio 2012 - 12:41
Segons Dani Badia una de les condicions per vendre l'Imaz al Girona sería un partit amistos amb els gironins.
Ui sí, un amistós contra el Girona... això ens portaria uns ingressos bestials amb 10.000 persones al camp.
Escrito 03 julio 2012 - 12:48
Segons Dani Badia una de les condicions per vendre l'Imaz al Girona sería un partit amistos amb els gironins.
Ui sí, un amistós contra el Girona... això ens portaria uns ingressos bestials amb 10.000 persones al camp.
Oi tant! Es vox populi que el Girona es un equip punter xd.
Quin estiu ens espera
Escrito 03 julio 2012 - 01:08
0 usuario(s) estan leyendo este tema
0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos