Bones a tots els usuaris del foro, des de l'equip de diaridelsblaus, us anunciem que a partir d'ara també tindrem una secció anomenada "Lleida Bàsquet" on penjarem la crònica de cada jornada del Lleida Bàsquet.
La URL en qüestió es:
http://diaridelsblau...da-basquet.html
Espero que us sigui de gran utilitat a tots i pugueu estar al dia del Lleida Basquetbol!
Cròniques del Lleida Bàsquet a Diari dels Blaus
Started By
IlerFran
, oct 08 2011 02:42
5 respuestas en este tema
Escrito 08 octubre 2011 - 02:42
Escrito 08 octubre 2011 - 03:00
Déu n'hi do amb les cróniques del Lluís Segura (La Jornada), estan a tot arreu (Actualitat Lleida, Diari dels blaus...)
Escrito 08 octubre 2011 - 03:38
Si, la veritat es que vàrem buscar algú que les fes i buscant a webs com l'esportiu i lajornada vam trobar que feia el bàsquet a lajornada, li vaig proposar i aqui estem!
Escrito 09 octubre 2011 - 12:05
Si bé al Lluís el coneixia de lajornada.cat i li vaig demanar les cròniques per a Act Lleida i ara també està a diaridelsblaus, però la veritat es que és bo. Aprofito per avançar que en Lluís s'unirà a la secció de «la veu de l'aficionat» amb articles d'opinió sobre el Lleida BàsquetDéu n'hi do amb les cróniques del Lluís Segura (La Jornada), estan a tot arreu (Actualitat Lleida, Diari dels blaus...)
Escrito 09 octubre 2011 - 12:06
Si bé al Lluís el coneixia de lajornada.cat i li vaig demanar les cròniques per a Act Lleida i ara també està a diaridelsblaus, però la veritat es que és bo. Aprofito per avançar que en Lluís s'unirà a la secció de «la veu de l'aficionat» amb articles d'opinió sobre el Lleida BàsquetDéu n'hi do amb les cróniques del Lluís Segura (La Jornada), estan a tot arreu (Actualitat Lleida, Diari dels blaus...)
Escrito 09 octubre 2011 - 01:36
mmmmm interessant.........FORÇA LLEIDA BÀSQUET!!!
0 usuario(s) estan leyendo este tema
0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos