Tenim un apartat ( Esport de Lleida, o algo així) per parla de temes com aquest...
Però que collons xerres si el company polill l'ha ficat al seu apartat correcte, al d'Esport lleidatà......Que pebrots t'empatolles tu xiquet?? 8O
SI SI SI GRANDE LLEIDA BÀSQUET MUY GRANDE SI SEÑOR, QUE VEAN EN TODA ESPAÑA EL POTENCIAL DEL EQUIPO DE BALONCESTO DE NUESTRA CIUDAD jejejeje 8) 8)
El resultado ha sido de Navarra 68-Lleida Bàsquet 74
Felicidades Lleida Bàsquet y a seguir en ésta línia tan buena!!!
Tu calla matat, que aixó ho ha ficat a General de la UE Lleida, i ara ho han canviat osigui que si no ho saps shhh! a callar la boqueta, i ves donar petons a la foto que tens a la tauleta de nit que surt el teu amiguet Franco...
Et ficaré al teu lloc tros de fill de puta........
Primer de tot aquí l'únic matar de merda Bollycao asquerós que hi ha aquí ets tu Ok tros d'imbècil? 8) Això primer xato.....i espera que no he acabat reiet.....
Segon el company polill si s'ha equivocat no passa res per això hi han uns Admins que enlloc de tocar-se la polla i només banejar a qui discrepi de les seves idees polítiques hauríes de fotre's el "mono" de treball i no l'Anís del Mono (mai millor dit.... :lol: ) i fer-ho ells que per això el foro és d'ells o se suposa que és d'ells, doncs que penquin un rato collons i que deixin de tocar-se els pebrots.
Callar la boqueta no me la callaré mai i menys perquè un sub.normal com tú m'ho digui, quantes més vegades m'ho diguis menys callaré i més ganes tindré de fotre't canya Teletubbie marica....
I per últim Narmercillo, a partir d'avui et dire així "Narmercillo", aquí l'única que fotrà petons potser a la polla d'en Franco serà ta mare Ok?Ho has pillat ja, o encara ets tan curt de gambals que no ho has pillat?No m'extranyaria que fós la segona opció jajajajajajajajajajajajajaja :lol: :lol: :lol: