Retorn al Fòrum
Posted 27 July 2011 - 02:59 AM
Després d'una pila de temps llegint al fòrum, però sense opinar, em "re-presento" per parlar sobre aquest nou projecte futbolístic que esperem ens torni a portar tardes de glòria als aficionats d' "el Lleida" (sigui Unió Esportiva o Esportiu, per mi -i suposo que per molts de vosaltres, també- sempre seguirà sent "lo Lleida"). Tinc l'esperança que els gestors del Lleida Esportiu sabran tornar-nos a il·lusionar i que podrem seguir gaudint de futbol a la nostra ciutat (encara que jo no hi visc, hi treballo i per mi és com casa meva) durant molt de temps.
En definitiva, que aquí estic de nou!!! VISCA EL LLEIDA!!!
Posted 27 July 2011 - 07:50 AM
Bona nit!!!
Després d'una pila de temps llegint al fòrum, però sense opinar, em "re-presento" per parlar sobre aquest nou projecte futbolístic que esperem ens torni a portar tardes de glòria als aficionats d' "el Lleida" (sigui Unió Esportiva o Esportiu, per mi -i suposo que per molts de vosaltres, també- sempre seguirà sent "lo Lleida"). Tinc l'esperança que els gestors del Lleida Esportiu sabran tornar-nos a il·lusionar i que podrem seguir gaudint de futbol a la nostra ciutat (encara que jo no hi visc, hi treballo i per mi és com casa meva) durant molt de temps.
En definitiva, que aquí estic de nou!!! VISCA EL LLEIDA!!!
Un plaer desprès de un any i mig..
Benvingut
Visca el Lleida!!
Posted 27 July 2011 - 08:40 AM
Visca el Lleida!
Posted 27 July 2011 - 10:18 AM
Benvingut de nou.
Posted 27 July 2011 - 11:04 AM
Posted 27 July 2011 - 04:18 PM
Posted 27 July 2011 - 05:05 PM
Posted 27 July 2011 - 07:32 PM
Dona bo veure usuaris que estimem el Lleida registrats fa una pila d'anys tornem al foro de manera activa o semiactiva! En el teu cas com jo 2004,
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users