Algú sap amb qui serà el Ciutat de Lleida.?
O es a primers d´Agost o ja no hi han practicament dates lliures veien els partits que ja han estat confirmats.
Escrito 28 julio 2011 - 05:03
Escrito 28 julio 2011 - 08:16
Escrito 28 julio 2011 - 08:29
O es a primers d´Agost o ja no hi han practicament dates lliures veien els partits que ja han estat confirmats.
Escrito 28 julio 2011 - 08:37
Escrito 28 julio 2011 - 08:54
Els preus dels carnets seràn un xic reduïts respecte l'any passat i hi hauran 3 sorpresetes que poden estar molt bé. Em podria-ho fer un favor??? Explico: El Lleida Esportiu ha encarregat als pares de la meva xiqueta la confecció tant dels carnets de soci com dels posters publicitaris etc... la forma de pagar el Lleida esportiu a aquestes empresses "amigues" és que elles mateixes aconsegueixin abonats per al Lleida i la quantitat que recaptin d'aquests abonaments seràn diners que el Lleida ja no tindrà que pagar a aquestes empresses i diners que les mateixes s'asseguren de cobrar.... Si algú està interessat que m'envii un privat, ho agrairiam moltisim i és una forma d'ajudar tant al club com a que les empresses col-laborin amb el projecte, ja que almenys així, si els hi surt bé, saben que cobraràn...sino...
Escrito 28 julio 2011 - 10:39
Escrito 28 julio 2011 - 10:45
Escrito 28 julio 2011 - 10:52
De l'entrenament d'avui destacar que Pau ja estava entrenant al mateix ritme que els seus companys, avui han fet partidillo i la veritat ha destacat força Albert Juclà del juvenil. Comentar que els fitxatges fan molt bona pinta, Canario ha estat molt participatiu i fins i tot ha fet un gol, Jorge Gimenez ha tingut alguna jugada on ha fet gala de la seva velocitat, Mikel fa realment molt bona pinta ja que ha estat correctíssim en tot moment donan senyals a la defensa d'una manera que donava molta seguretat igual que Víctor Ibáñez que no ha tingut gaire feina però se'l veia força segur, però destaco sobretot a Ramon Verdú que pujava i baixava per la banda desde el lateral amb molta tècnica i realment ja us comento que aquest any ens donarà més d'un gol de falta!
Nois, de moment aquest any fa molt bona pinta! Esperem que sigui així :wink:
Osti si, ha tirat una falta que ha donat al pal de adalt que buff 8O 8O La veritat J. Jimenez algunes informacions que ens van arribar deien que ere un jugador que és tire molt, doncs amb aquest li fan falta i el Vedu les xute :lol: :lol: I Canario també sembla tipic Interior amb velocitat, que el defensa fica la cama per treure la pilota però arriben tard i fan falta, doncs Verdu a xutar-la.
PD: el moment de la falta ha sigut unic fan la falta i Verdu, ha anat rapid corrent de punta a punta del camp, per a agafar la pilota i xutar la falta.
Escrito 28 julio 2011 - 11:01
Escrito 28 julio 2011 - 11:16
Aviam.. el club demana una feina a X empressa (Posters de propaganda de la campanya de captació de socis, a un bufet d'advocats pels temes juridics, a una empressa de jardineria pel camp...) a aquesta empressa el Lleida li té que pagar els serveis prestats, oi??? Doncs el Lleida el que fa aquest any per a pagar a aquestes empresses és dils'hi que, per cobrar-ho abans, aconsegueixin que gent és faci socis gràcies a ells (com si la empressa X portes els socis) i aquests nous socis en comptes de pagar-li al Lleida el carnet, li pagarien a l'empressa. D'aquesta manera, l'empressa s'assegura cobrar el que li deu el Lleida i el Lleida té una quantitat menys que abonar a aquesta empressa pels seus serveis... m'he he explicat?... i jo tinc una d'aquestes empresses, concretament la que li fa tot lo relacionat a imprempta (carnets, cartells...)Els preus dels carnets seràn un xic reduïts respecte l'any passat i hi hauran 3 sorpresetes que poden estar molt bé. Em podria-ho fer un favor??? Explico: El Lleida Esportiu ha encarregat als pares de la meva xiqueta la confecció tant dels carnets de soci com dels posters publicitaris etc... la forma de pagar el Lleida esportiu a aquestes empresses "amigues" és que elles mateixes aconsegueixin abonats per al Lleida i la quantitat que recaptin d'aquests abonaments seràn diners que el Lleida ja no tindrà que pagar a aquestes empresses i diners que les mateixes s'asseguren de cobrar.... Si algú està interessat que m'envii un privat, ho agrairiam moltisim i és una forma d'ajudar tant al club com a que les empresses col-laborin amb el projecte, ja que almenys així, si els hi surt bé, saben que cobraràn...sino...
Perdona, no ho acabo d'entendre... a quines empreses et refereixes?
Escrito 29 julio 2011 - 07:31
Aviam.. el club demana una feina a X empressa (Posters de propaganda de la campanya de captació de socis, a un bufet d'advocats pels temes juridics, a una empressa de jardineria pel camp...) a aquesta empressa el Lleida li té que pagar els serveis prestats, oi??? Doncs el Lleida el que fa aquest any per a pagar a aquestes empresses és dils'hi que, per cobrar-ho abans, aconsegueixin que gent és faci socis gràcies a ells (com si la empressa X portes els socis) i aquests nous socis en comptes de pagar-li al Lleida el carnet, li pagarien a l'empressa. D'aquesta manera, l'empressa s'assegura cobrar el que li deu el Lleida i el Lleida té una quantitat menys que abonar a aquesta empressa pels seus serveis... m'he he explicat?... i jo tinc una d'aquestes empresses, concretament la que li fa tot lo relacionat a imprempta (carnets, cartells...)Els preus dels carnets seràn un xic reduïts respecte l'any passat i hi hauran 3 sorpresetes que poden estar molt bé. Em podria-ho fer un favor??? Explico: El Lleida Esportiu ha encarregat als pares de la meva xiqueta la confecció tant dels carnets de soci com dels posters publicitaris etc... la forma de pagar el Lleida esportiu a aquestes empresses "amigues" és que elles mateixes aconsegueixin abonats per al Lleida i la quantitat que recaptin d'aquests abonaments seràn diners que el Lleida ja no tindrà que pagar a aquestes empresses i diners que les mateixes s'asseguren de cobrar.... Si algú està interessat que m'envii un privat, ho agrairiam moltisim i és una forma d'ajudar tant al club com a que les empresses col-laborin amb el projecte, ja que almenys així, si els hi surt bé, saben que cobraràn...sino...
Escrito 29 julio 2011 - 09:22
i llavors, que hem de fer per ajudar-te?Aviam.. el club demana una feina a X empressa (Posters de propaganda de la campanya de captació de socis, a un bufet d'advocats pels temes juridics, a una empressa de jardineria pel camp...) a aquesta empressa el Lleida li té que pagar els serveis prestats, oi??? Doncs el Lleida el que fa aquest any per a pagar a aquestes empresses és dils'hi que, per cobrar-ho abans, aconsegueixin que gent és faci socis gràcies a ells (com si la empressa X portes els socis) i aquests nous socis en comptes de pagar-li al Lleida el carnet, li pagarien a l'empressa. D'aquesta manera, l'empressa s'assegura cobrar el que li deu el Lleida i el Lleida té una quantitat menys que abonar a aquesta empressa pels seus serveis... m'he he explicat?... i jo tinc una d'aquestes empresses, concretament la que li fa tot lo relacionat a imprempta (carnets, cartells...)Els preus dels carnets seràn un xic reduïts respecte l'any passat i hi hauran 3 sorpresetes que poden estar molt bé. Em podria-ho fer un favor??? Explico: El Lleida Esportiu ha encarregat als pares de la meva xiqueta la confecció tant dels carnets de soci com dels posters publicitaris etc... la forma de pagar el Lleida esportiu a aquestes empresses "amigues" és que elles mateixes aconsegueixin abonats per al Lleida i la quantitat que recaptin d'aquests abonaments seràn diners que el Lleida ja no tindrà que pagar a aquestes empresses i diners que les mateixes s'asseguren de cobrar.... Si algú està interessat que m'envii un privat, ho agrairiam moltisim i és una forma d'ajudar tant al club com a que les empresses col-laborin amb el projecte, ja que almenys així, si els hi surt bé, saben que cobraràn...sino...
Escrito 29 julio 2011 - 09:30
Escrito 29 julio 2011 - 09:48
i llavors, que hem de fer per ajudar-te?Aviam.. el club demana una feina a X empressa (Posters de propaganda de la campanya de captació de socis, a un bufet d'advocats pels temes juridics, a una empressa de jardineria pel camp...) a aquesta empressa el Lleida li té que pagar els serveis prestats, oi??? Doncs el Lleida el que fa aquest any per a pagar a aquestes empresses és dils'hi que, per cobrar-ho abans, aconsegueixin que gent és faci socis gràcies a ells (com si la empressa X portes els socis) i aquests nous socis en comptes de pagar-li al Lleida el carnet, li pagarien a l'empressa. D'aquesta manera, l'empressa s'assegura cobrar el que li deu el Lleida i el Lleida té una quantitat menys que abonar a aquesta empressa pels seus serveis... m'he he explicat?... i jo tinc una d'aquestes empresses, concretament la que li fa tot lo relacionat a imprempta (carnets, cartells...)Els preus dels carnets seràn un xic reduïts respecte l'any passat i hi hauran 3 sorpresetes que poden estar molt bé. Em podria-ho fer un favor??? Explico: El Lleida Esportiu ha encarregat als pares de la meva xiqueta la confecció tant dels carnets de soci com dels posters publicitaris etc... la forma de pagar el Lleida esportiu a aquestes empresses "amigues" és que elles mateixes aconsegueixin abonats per al Lleida i la quantitat que recaptin d'aquests abonaments seràn diners que el Lleida ja no tindrà que pagar a aquestes empresses i diners que les mateixes s'asseguren de cobrar.... Si algú està interessat que m'envii un privat, ho agrairiam moltisim i és una forma d'ajudar tant al club com a que les empresses col-laborin amb el projecte, ja que almenys així, si els hi surt bé, saben que cobraràn...sino...
Escrito 29 julio 2011 - 09:50
Escrito 29 julio 2011 - 10:18
La mateixa setmana que comença la lliga, el dimecres mateix, es podia fer el ciutat de lleida, el complicat, seria trobar un rival.
Si que es prop de coemnçar la lliga, pero a nosaltres ens aniria be fer partidets per acoplar gent i agafar ritme que portarem pocs dies d'entreno.
Escrito 29 julio 2011 - 10:45
Doncs sembla ser que definitivament no hi haurà Ciutat de Lleida aquest any, des de el club han dit que han renunciat a fer-lo pel poc temps que han tingut per organitzar-lo tal i com es mereix i que al club hi havien altres prioritats a resoldre mes urgents en aquests primers dies, segons publica avui el diari Segre.
Escrito 29 julio 2011 - 10:50
Escrito 29 julio 2011 - 12:03
Escrito 29 julio 2011 - 01:21
Doncs jo el que he entes esque el club, no els hi pagarà res, si no que els diners que paguin els socis que ha portat aquesta empresa, doncs seran per a l'empresa...
0 miembros, 1 invitados, 0 usuarios anónimos