Sigui com sigui, donar les gràcies a en usuariantic per fer l'actualització de l'article de la wikipedia, tot el que sigui mantenir el Lleida (sigui Lleida esportiu, Unió Esportiva Lleida o com li vulguin dir) ben actualitzat és bo. Una de les coses que s'hauria de preocupar la nova directiva és de mantenir la web oficial ben actualitzada i anar fent nous materials perquè la gent s'interessi per entrar i informar-se.
Que NO!!! Hostia **** que tota la historia de la unió esportiva no pot passar per aquest circ que estan organitzant. Us voleu rebaixar, endavant. NO EN EL MEU NOM. Menys en el de la meva estimada unió esportiva lleida....
No creieu que la unió es mereix una mort digna? No creieu que prou patiment li han donat els darrers anys, com per a sobre dir que el lleida esportiu es la continuitat de la unió? Que aquesta bassura artificial i que a cada pas que fa més merda aixeca, es la continuitat de la unió?
ADMETEU-HO LA UNIÓ ESPORTIVA LLEIDA HA MORT.
aquesta discussio no te puto sentit
Jo ni em vull rebaixar i si ho fes, en cap moment he dit que ho faci en el teu nom. La Unió Esportiva Lleida com a tal sí, ha desaparegut, però la seva plaça federativa la ocupa el Lleida Esportiu i crec que s'ha deixat clar en aquest punt:
Si llegissiu bé, hi posa: ha pasado a denominarse Lleida Esportiu después de haber estado en proceso de liquidación y de que Sisco Pujol, actual presidente del club se haya hecho con la Unidad Productiva de la extinta UE Lleida y haya fundado un nuevo club para la ciudad.
Una altra cosa és que el nostre sentiment no sigui el mateix i sentim que ens han enganyat, traicionat i tot el que vulguis, però com bé s'ha dit, el Lleida esportiu és la unitat productiva de la U.E. Lleida i per tant, l'hereu.
Sobre el que dius de crear una altra entrada de wikipedia amb el nom de Lleida esportiu no em sembla malament, tancar l'entrada de la U.E. Lleida en el punt en que comença el procés de liquidació i començar des de 0 la del Lleida esportiu a partir del final del procés de liquidació.