Calendari 2011/2012
Escrito 20 julio 2011 - 09:56
Escrito 20 julio 2011 - 10:06
Escrito 20 julio 2011 - 10:15
Escrito 20 julio 2011 - 10:24
No em vull deixar portar per l'eufòria, però tenim 6 jornades inicials molt favorables....
També teniem els dos ultimis partits favorables a casa la temporada passada i mira no desprestigiem al rival partit a partit nosaltres som un equip pràcticament nou.
Escrito 20 julio 2011 - 10:27
No em vull deixar portar per l'eufòria, però tenim 6 jornades inicials molt favorables....
De fet, la primera volta, a simple vista i abans de començar la temporada, es veu factible fins a la recta final, quan ens enfrontem a Badalona, Sant Andreu, Saragossa B i Oriola consecutivament.
Però no val la pena dir res ara per ara, comptem amb pocs jugadors i ja estem acabant el juliol. Vivim el dia a dia i ja ens ho anirem trobant tot progressivament...
Escrito 20 julio 2011 - 10:52
Per fi, ja el tenim aquí. Debutem a casa contra el Reus. M'agradaria ser-hi així sempre podria dir que vaig estar al camp en el primer partit del Lleida Esportiu, però baixar des de Bruges no em va gaire bé :lol:
:lol: El mateix vaig pensar jo. En el meu cas molt possiblement encara rodaré per Gent...No m'enrecordo l'any passat però, m'ho sembla a mi o comencem una setmana abans?
Ja tinc gane sque comenci la lliga! A vere quan comencem a sentir notícies de fitxatges
Escrito 20 julio 2011 - 01:23
Ho veig una mica complicat xDPer fi, ja el tenim aquí. Debutem a casa contra el Reus. M'agradaria ser-hi així sempre podria dir que vaig estar al camp en el primer partit del Lleida Esportiu, però baixar des de Bruges no em va gaire bé :lol:
Les 6 primeres es podrien considerar "assequibles" pero mira les últimes de cada ronda. Que us semblen?No em vull deixar portar per l'eufòria, però tenim 6 jornades inicials molt favorables....
Per cert! La federació m'ha dit avui per telèfon que parlaran amb l'informàtic per intentar solucionar lo de CLUB LLEIDA SPORTIU
Després també comentar que hi havia unes jornades duplicades que ja no hi són
EDITO: Lo de Lleida Esportiu ja ho han arreglat!
Escrito 20 julio 2011 - 03:47
Escrito 20 julio 2011 - 03:48
Escrito 20 julio 2011 - 04:48
Per fi, ja el tenim aquí. Debutem a casa contra el Reus. M'agradaria ser-hi així sempre podria dir que vaig estar al camp en el primer partit del Lleida Esportiu, però baixar des de Bruges no em va gaire bé :lol:
:lol: El mateix vaig pensar jo. En el meu cas molt possiblement encara rodaré per Gent...No m'enrecordo l'any passat però, m'ho sembla a mi o comencem una setmana abans?
Ja tinc gane sque comenci la lliga! A vere quan comencem a sentir notícies de fitxatges
Encara estaràs per allà dalt? Si que comencem abans perquè la temporada passada només vam fer una jornada a l'agost i en aquesta hi hauran dues. La diferencia es que només hi haurà una jornada entre setmana, quan normalment n'hi han hagut dues.
Escrito 20 julio 2011 - 04:50
Encara estaràs per allà dalt? Si que comencem abans perquè la temporada passada només vam fer una jornada a l'agost i en aquesta hi hauran dues. La diferencia es que només hi haurà una jornada entre setmana, quan normalment n'hi han hagut dues.
si la del 18-21-25 de març
Escrito 20 julio 2011 - 04:55
Seh encara vaig rodant...Esperem al setembre estar ja a casa i fer vida normal xD. Es que me va estranyar això de començar el 21 d'agost. Res, ja m'he de posar al dia pel que vec xD.
Escrito 20 julio 2011 - 05:03
Bueno ja falta poquet.Per fi, ja el tenim aquí. Debutem a casa contra el Reus. M'agradaria ser-hi així sempre podria dir que vaig estar al camp en el primer partit del Lleida Esportiu, però baixar des de Bruges no em va gaire bé :lol:
Seh encara vaig rodant...Esperem al setembre estar ja a casa i fer vida normal xD. Es que me va estranyar això de començar el 21 d'agost. Res, ja m'he de posar al dia pel que vec xD.
Justament aquest estiu que començarem a rodar més tard, la lliga comença abans.
0 usuario(s) estan leyendo este tema
0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos