Lleida 1939 al twitter
Posted 02 July 2011 - 12:11 PM
P.D. volia fer que el post no sortís a dalt de tot de la pàgina i ficar-lo a Curiositats per no molestar pero no sé com fer-ho ni si es pot fer
Posted 02 July 2011 - 12:41 PM
Posted 02 July 2011 - 08:01 PM
Posted 02 July 2011 - 08:20 PM
Pobres nens quina estafa.
Polill podries confirmar-ho si és així? Lo del col·laborador lo de la estafa no cal.
Posted 02 July 2011 - 09:54 PM
bueno, vale, l'he creat jo :| :wink: però no sóc cap representant de la Junyent, simplement he pensat que per algú que no tingués temps per mirar el fòrum li podria ser interessant i de passada m'imformaria jo també, potser m'he flipat una mica en el missatge que obra aquest post però reitero: no és oficial i tampoc sóc ningú proper a l'Annabel.Que ha de ser oficial, sembla que l'ha fet la mateixa persona que ha creat el facebook i la pàgina web, del campus que està fent la Ex presunta presidenta. Un dels seus col·laboradors amb més intimitat.
Polill podries confirmar-ho si és així? Lo del col·laborador lo de la estafa no cal.
Posted 02 July 2011 - 10:09 PM
bueno, vale, l'he creat jo :| :wink: però no sóc cap representant de la Junyent, simplement he pensat que per algú que no tingués temps per mirar el fòrum li podria ser interessant i de passada m'imformaria jo també, potser m'he flipat una mica en el missatge que obra aquest post però reitero: no és oficial i tampoc sóc ningú proper a l'Annabel.Que ha de ser oficial, sembla que l'ha fet la mateixa persona que ha creat el facebook i la pàgina web, del campus que està fent la Ex presunta presidenta. Un dels seus col·laboradors amb més intimitat.
jaja ok
Posted 18 July 2011 - 10:07 PM
Posted 18 July 2011 - 10:11 PM
Posted 18 July 2011 - 10:13 PM
no és el twitter oficial però serveix per actualitzar les noves del Lleida EsportiuNo entenc perque te seguidors si el club no es dira aixi... :roll:
Posted 18 July 2011 - 11:10 PM
pos al titter cambia lleida 1939 per lleida esportiu i ja està.no és el twitter oficial però serveix per actualitzar les noves del Lleida EsportiuNo entenc perque te seguidors si el club no es dira aixi... :roll:
Posted 19 July 2011 - 08:07 AM
pero vull deixar lliure el compte "lleida esportiu " per si n'hi ha finalment algun de oficialpos al titter cambia lleida 1939 per lleida esportiu i ja està.no és el twitter oficial però serveix per actualitzar les noves del Lleida EsportiuNo entenc perque te seguidors si el club no es dira aixi... :roll:
Posted 19 July 2011 - 01:53 PM
pero vull deixar lliure el compte "lleida esportiu " per si n'hi ha finalment algun de oficialpos al titter cambia lleida 1939 per lleida esportiu i ja està.no és el twitter oficial però serveix per actualitzar les noves del Lleida EsportiuNo entenc perque te seguidors si el club no es dira aixi... :roll:
Ho trobo força bé! No s'han de deixar pèrdues de temps buscant nom per al twitter del Lleida Esportiu
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users