QUI NO TOQUI L'ESCUT NI EL COLOR BLAU NI FOTI UN RIDÍCUL NOM...
Qui prefereixes que guanyi la subhasta?
Escrito 22 junio 2011 - 10:50
Escrito 23 junio 2011 - 10:26
Els de Barcelona (que han sortit al Segre!!!) no s'han presentat com bé diu el usuariantic. Es veu que tenien tota la documentació llesta i un d'ells estava a Lleida per si de cas hi havia algun canvi d'última hora, però finalment no ho han aconseguit.
Dels que sabem que s'han presentat, em quedo amb el grup d'Almacelles, a mi la frase de més val dolent conegut que bo per conèixer no em convenç gaire, així que provarem els nous.
Això mateix m'han dit en un mail
Escrito 23 junio 2011 - 11:04
Per a mi, qui agafi el club, serà el mal menor, només desitjo (i de tot cor) que m´hagi de menjar les meves paraules, i que el candidat guanyador, porti el club amb solvència, transparència i èxits, de moment, no confio en cap d´ells.
Escrito 23 junio 2011 - 11:37
:oops:
Escrito 23 junio 2011 - 12:04
i si queda desert???
no ho crec
Escrito 23 junio 2011 - 01:08
i si queda desert???
no ho crec
no, no jo tampoc....
i millor que no...
Escrito 23 junio 2011 - 02:09
Escrito 23 junio 2011 - 02:29
si la subasta a sigut deserta es dura a terme una segona subasta la cual el preu sera la meitat, tot i que no crec que hagi una segona subasta. Referent als interesats per comprar el club no m'agrada cap pero amb el que proposen l'annabel es el millor grup, tot i que no em fa gens de gracia la veritat.
Això que dius és cert? D'on ho has tret?
Escrito 23 junio 2011 - 03:45
si la subasta a sigut deserta es dura a terme una segona subasta la cual el preu sera la meitat, tot i que no crec que hagi una segona subasta. Referent als interesats per comprar el club no m'agrada cap pero amb el que proposen l'annabel es el millor grup, tot i que no em fa gens de gracia la veritat.
Això que dius és cert? D'on ho has tret?
a les subastes normals es aixi a les dels clubs no ho se,...Pero a totes les subastes si la primera de deserta es produeix una segona subasta la cual surt a meitat de preu o al 75% del preu inicial es a dir fan un descompte del 25%. tot i que no t'aseguro que ham subastes d'aquest tipus pasi aixo!
1 usuario(s) estan leyendo este tema
0 miembros, 1 invitados, 0 usuarios anónimos