Estem entre Guatemala i Guatepeor.
Alguns ens volien fer pensar que això de liquidar el club era una tonteria, un petit detall sense importància, per a que no molestèssim gaire amb tot el procès.
Però la realitat és una altra; aquest any ha mort la UE Lleida i lo que naixerà serà un altre club sense més vincle amb l'anterior que nosaltres, els aficionats.
Veig amb indiferència i una tristesa molt profunda tot aquest circ. M'és totalment igual qui es faci amb el nou club. Han matat el Lleida i amb ell han matat també el meu sentiment com aficionat.
Em faré soci perquè m'agrada el fútbol i em sento molt lleidatà però res mes.
Molts clubs hauràn de passar per la mateixa situació i ya veurem quan dura el buit legal que permeti el que està passant aqui o el que va passar a Terrassa o cuants clubs podràn retenir el seu a la seva ciutat, són temps de canvis....
Si et diguessin que l'any que bé, pots tornar a veure un club, de blau, que es diu UE LLEIDA, LLEIDA UE, UE LLEIDA 1939... amb el mateix escut, amb els socis de sempre i sense estar lligats al deute que fa 15 o 20 anys que ens queixem, crec que seria un triomf per tots nosaltres.
El club està mort. I buscar trampes legals per mantenir la categoria deixant enrere el deute no serà mai un triomf.