Samarretes U.E. Lleida
#1 Guest_orioljazz_*
Posted 26 April 2011 - 07:29 PM
busco samarretes del lleida dels ansy 80 i 90 si algu en pot vendre. tinc algunes pero no moltes, magradaria especialment una hummel blava dels any 80 la del lleida de primera blava adidas amb ara lleida i una blava a cuadros blancs i negres adidas. tambe ja que fico el tema, podrieu penjar fotos de totes les samarretes del lleida que tingueu aixi fem record, gracies
Petició samarretes UE.Lleida 1ra divisió!
Orioljazz L
Shinji01 L (3 Camisetas L las 3?)
narmer (Pendiente Talla)
lo_karls (Pentiente Talla)
Vid (Pentiente Talla)
catisnotesp M
RoD XL
seguidor (Pentiente Talla)
iler_10 L
Shunsuke_Nakamura XL
La veu de torres L
Posted 26 April 2011 - 08:19 PM
bueno soc el coleccionista de samarretes de futbol soc de lleida si alguns ja saven qui soc, www.totalcamisetas.blogspot.com
busco samarretes del lleida dels ansy 80 i 90 si algu en pot vendre. tinc algunes pero no moltes, magradaria especialment una hummel blava dels any 80 la del lleida de primera blava adidas amb ara lleida i una blava a cuadros blancs i negres adidas. tambe ja que fico el tema, podrieu penjar fotos de totes les samarretes del lleida que tingueu aixi fem record, gracies
També vens samarretes?
#3 Guest_orioljazz_*
Posted 26 April 2011 - 09:03 PM
Posted 26 April 2011 - 09:06 PM
bueno soc el coleccionista de samarretes de futbol soc de lleida si alguns ja saven qui soc, www.totalcamisetas.blogspot.com
jo tinc una de la decada dels 80 però es l'única que ens quede de quan el meu pare era jugador del lleida.
Ja ficaré la foto
Posted 26 April 2011 - 11:24 PM
Posted 27 April 2011 - 12:58 PM
Posted 27 April 2011 - 06:17 PM
#8 Guest_orioljazz_*
Posted 28 April 2011 - 10:37 AM
#9 Guest_orioljazz_*
Posted 28 April 2011 - 08:35 PM
Posted 28 April 2011 - 09:11 PM
estoy hablando con uno que hace camisetas y le planteado que me la aga es una replica exacta ya que no hay manera quien quiera hay que hacer un listado y las enviarian desde argentina, cuando esten echas claro, concretamente la del lleida de primera. sino hay 12 personas como minimo es imposible.
ya puedes contar conmigo para una de primera.
Posted 28 April 2011 - 10:08 PM
estoy hablando con uno que hace camisetas y le planteado que me la aga es una replica exacta ya que no hay manera quien quiera hay que hacer un listado y las enviarian desde argentina, cuando esten echas claro, concretamente la del lleida de primera. sino hay 12 personas como minimo es imposible.
Si es una replica exacta, amb el logo de Adidas, l'escut i tot, jo tambe m'afegeixo, aixo si, primer vull saber el preu xD
Posted 28 April 2011 - 10:39 PM
Si es una replica exacta, amb el logo de Adidas, l'escut i tot, jo tambe m'afegeixo, aixo si, primer vull saber el preu xD
jo tambe m'hi sumo
tema preu seria important saber-lo
Posted 29 April 2011 - 02:07 AM
#14 Guest_orioljazz_*
Posted 29 April 2011 - 09:21 AM
Posted 29 April 2011 - 11:39 AM
contanme amb mi som 5 demoment, anem be, lo de les talles no crec qe sigi cap problema, el escut es bordat i lo de adidas tambe estara, jo tinc alguna replica de ell exacta son. cuan es posi amb contacte amb nosaltres el diem jo vui una L.
Podries penjar alguna foto de les repliques aquestes (per veure com son els detalls, escuts, brodats i tal) i tambe per orientar la talla.
Posted 29 April 2011 - 01:43 PM
Posted 29 April 2011 - 02:11 PM
Podria estar interessat
#18 Guest_orioljazz_*
Posted 29 April 2011 - 02:18 PM
#19 Guest_orioljazz_*
Posted 29 April 2011 - 02:22 PM
orioljazz- camiseta talla L
i cada vegada que algu vulgi se afegeix
si voleu numero mesemble que tambe el pot ficar
Posted 29 April 2011 - 03:18 PM
Perquè com ens la foti enlaire a veure qui va a Argentina :lol: